20.BÖLÜM-I WANT TO PLAY GAME

2.5K 175 21
                                    

"Siktir."


Şaşkınlık içinde hala öylece odaya bakarken Suho'nun sesi onları kendine getirdi.


"Tao iyi misin ? Nereye gittiniz ? Cevap verin?!"


" Ge-geliyoruz."


Şuan ikisi de her ne kadar neler döndüğünü anlamak için odayı incelemek istese de ilk önce Xiumin'in ayağına bakılması lazımdı.


"Hyung geri dönmeliyiz ilk önce ayağına bakmamız lazım."


"Ama Tao bu-"


"Kimse yok burada daha sonra aşağı inip bakabiliriz.Ayağın daha kötü olmadan seni yukarı çıkaralım."


Xiumin kafasını salladı.Demirlere geldiğinde nasıl çıkacağını düşünüyordu.


"Hyung arkama geç.Kollarını boynuma sar , bacaklarını da belime."


Xiumin sevimlice kafasını salladı.


Tao Xiumin rahatlıkla sırtına binebilsin diye yere eğilmişti.Xiumin Tao'nun sırtına yerleştiğinde uzun olan konuştu.


"Hyung bacağın acırsa söyle tamam mı ?"


"Tamam."


Tao dikkatlice merdivenden çıktığında onları endişeyle bekleyen 10 göz vardı.


Sonunda merdiven bitip çıktığında Chen Tao'nun sırtındaki Xiumini indirdi ve ona ağlarak sarıldı.


"Ö-özür dilerim.Benim yüzümden.*hık* İtmemeliydim*hık*Ç-çok acıyor mu?"


"Şşş ağlama ben iyiyim."


"Aşağıda nereye gittiniz ? Gözden kaybolunca merak ettim.Aşağı inicektim ama izin vermediler.."


"Tabi ki de vermeyiz Suho.Aşağıda ne olduğunu bilmiyoruz.."


"İçeri geçelim. Xiumin hyung'un ayağına baktıktan sonra aşağıda gördüklerimizi anlatacağım.."


~~


Kyungsoo Xiumin'in verdiği talimatları takip ederek onun dediklerini yaptı.


Hastane gibi bir imkanları olmadığı için kalın sopa gibi bir şeyi bacağına bağlamak zorunda kalmışlardı.


Diğerleri Tao'ya merakla gözlerle bakmaya başlamışlardı.


"Başlayabilirim sanırım artık.."


Derin bir nefes alıp tekrardan konuşmaya başladı.

OYUN KURUCUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin