Kısa bir duş alıp aşağı indiğimde herkes kahvaltıdan kalkmıştı. Midem yemek almadığı için oyalanmıştım. Aşağı indiğimizde kapının kenarındaki çantamı alıp omzuma taktım. Amcam yanıma gelip" hadi biz çıkalım." Dediğinde kafamı salladım. Dışarı çıktık. Arka koltuğa oturdum , bi kaç dakika sonra Mete'de geldiğinde okula doğru gitmeye başladık. Saçlarım uzun ve çok olduğu için yüzümü kapatıyordu. Uykusuz ve yorgun halimle Eminim ki berbat görünüyorumdur. Beni okçulukla içli dışlı yapan kişi babam olmuştu. Amcamda onun gibi okçuluğu seviyor , babamdan sonra annem için yapıyordum aslında seviyorum da ama artık içimden gelmiyor .
Bu kuzgun denen belalar Tozkoparanların tarihi yüzünden başımızdaydı. Hatta belkide annem ben diğerlerinden farklı olduğum için öldürülmüştür. Araba durduğunda camdan dışarı baktım. Çok büyük bi kolej. Arabadan indiğimde okulun çevresine baktım. Kimse yoktu. Ders başlamış mıydı ki? Amcam yanıma gelip" ders başlamıştır." Dediğinde kafa salladım. Dün gece yemekten kalkarken konuşmam haricinde ağzımdan tek kelime bile çıkmadı . Okulun içine girdiğimizde Mete babasına dönüp" ben sınıfa gidiyorum." Dedi. Amcamın ne diyeceğini anladığım için araya girip" ben kendim hallederim." Dedim. Mete yanımızdan ayrıldığında amcamın odasına gittik.
Amcama bakıp" sen sınıfımı söyle ben bulurum." Dediğimde kafa sallayıp sınıfımı söyledi. Koridorda gezinip sınıfımı bulduğumda tedirgin oldum. İçeri girip girmemek arasında kaldım. Titrek bi nefes verip kapıyı çaldım. Hocanın sesini duyunca içeri girdim. Kapıyı kapatıp eden bi nefes aldım ve normal bi sesle "hocam ben yeni öğrenciyim." Dediğimde gülümseyip yanıma geldi. Tedirgin oldum ama belli etmedim. Bana bakıp" hoşgeldin canım bende tarih öğretmeni rüya adın ne ?" Dedi. Sınıfa göz gezdirdiğimde Mete'nin de bu sınıfta olduğunu gördüm . Hatta cenazeye gelen bi kaç çocuğunda burda olmasına şaşırdım. Hocaya dönüp" tuana naz." Dediğimde gülümseyip" soyadın ne ?" Dedi. Tam soyadımı söyleyeceksen Mete araya girip" hocam arkadaş yerine otursa da derse mi devam etsek?" Dediğinde gözlerimi kapattım.
Soyadlarımız aynı olduğu için akraba olduğumuzu anlayacaklardı. Mete'de bunu istememişti. Gözlerimi açtığımda gözümden bir damla yaş düştü. Hemen silip kendimi toparladım ve " hocam ben biraz heyecanlıyım da tanışma işini sonra yapsak"dedim. Hoca anlayışla kafasını salladığında en arkada cam kenarında olan sıraya geçip oturdum. Yani Mete ve arkadaşlarına en uzak olan yere oturdum. Otururken 2 tane kızın bana üzgünce baktığını gördüm . Onlarda cenazede vardı. Başım ağrımaya başlayınca çantamda ağrı kesici çıkarıp içtim.
Suyumu tekrar çantama koyacakken boş zamanlarımda bişeyler karaladığım defterimi görünce çıkarıp incelemeye başladım. Uzun zamandır bişey yapmıyordum en son annemi çizmiştim. Ondan sonrada zaten vaktim olmamıştı . Defterin boş bi sayfasını açıp çizmeye başladım. 24 saat boyunca bomboş evde tek başıma oturmuştum. Onu çizdim. Zil çalmıştı sınıf boşaldım ama umursamadan devam ettim. Yanıma birinin oturduğunu hissedince dönüp baktım. 2 tane kız vardı. Biri renkli gözlüydü. Esmer olan gülümseyip" merhaba ." Dediğinde kısık sesle " merhaba ." Dedim . Konuşmaya bile mecalim yoktu. Mete nasıl izin vermişti arkadaşlarının yanıma gelmesine o tarafa baktığımda Erkekler sıralarında oturmuş bişeyler konuşuyolardı ama Mete huzursuz görünüyordu. Renkli gözlü kız konuşup " ben leya, bu da Ülkü." Dediğinde kafamı sallayıp " memnun oldum ." Dedim.
Defterimi çantama koyarken ağrı kesiciyi çıkarıp bi tane daha içtim. Tam suyu ağzımdan çektiğimde Mete'nin "napıyorsun sen?!"diye bağırmasıyla şaşırıp ona baktım . Yanımıza gelmişti. O kalkınca diğerleri de kalktı. Ona bakıp" su içiyorum" Dediğimde masanın üstüne koyduğum ilaç kutusunu alıp üzerine baktı ve bağırmaya devam edip " dersin başında içtin ya , niye üst üste içiyorsun?" Dedi. Şok oldum . Adı leya olan kız Mete'ye dönüp" bi sakin ol ne oluyor?" Dediğinde Mete bağırıp" bahsine girerim Cenazeden beri bişey yemedi kaç gün geçti. Üst üste bu zıkkımları içiyor." Dedi. Göz devirdim ama şaşırmıştım da , Mete'nin elindeki ilacı çekip aldığımda bağırıp" ver o ilacı ." Dediğinde umursamadım ve çantama koydum. Mete'ye dönüp " ne oluyor sana ? Ne zamandan beri beni umursar oldun ki sen ?" Dediğimde yüzüme baktı. Dayanamayıp sinirle sınıftan çıktığında erkekler de peşinden gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavi ay'ın Sadecesi
FantasyHayatı boyunca tek olan ama herkesten farklı olan bi kız annesinin vefatı sonucu temrenliye gelirse ne olur ? Annesinin katili kuzgunlar olan bi kız ,sizce neler yapar? Bu annesinin vefatı sonucu temrenliye kuzeni Mete'nin evine yerleşen tuan...