Sabah sisteme gelen mesajla beraber , evden çıkıp CIA binasına geldik. İçeri girdiğimizde bay peligro, kaptan ve fox vardı. Birde tanımadığım biri.
" acil çağırdınız geldik bişey mi oldu?" Dediğimde foxa baktım. Sustu.
" evet betty, psikologa hiç gitmediğin, kaptan tarafından bize iletildi. Biliyorsun ki, tedavi olmayan psikolojik sorunları olan birini çalıştıramayız. CIA ile ilişkin kesildi." Dediğinde yutkunamadım. Kaptana baktım kafasını eğmişti. " psikoloğa gidip gitmemek benim kararım. Ayrıca bu halimle bile size kaç operasyon kazandırdım. Bunları göz ardı edemezsiniz." Dedim. Sesim titriyordu." bu Arkadaşımız seni denetlemek için gelmişti. Kaptanla konuştular. Kaptan ona kabuslarının başladığını, eski Haline döndüğünü söyleyince senle konuşulmaya gerek kalmadı."dedi bay Peligro. Foxa baktım. Bana baktı o da üzgündü.
" bana yara açan beni bu hale getiren insanları buraya siz getirdiniz. Sizin yüzünüzden." Dedim ama bay peligro ve beni denetlemeye gelen görevli odandan çıkıp gittiler. Gözümden yaş düştü.İşim daha bitmemişti. İntikam istiyordum. Kaptana baktım. Kafasını kaldırmamış sandalyede oturuyordu. Önüne dikildim. Dopdolu gözlerle titreyen sesimle konuşmaya başladı.
" sen bana gerçekten değer veriyorsun sanmıştım. Şeninde şu karşı koltukta gördüğün adamdan bi farkın yokmuş." Diyip gözlerimi kapattım. Gözümden yaş düştü." HERKES Mİ KANDIRIR YA? HERKES Mİ OYNAR? HİÇ Mİ VİCDANINIZ YOK YA, SENİN HİÇ Mİ VİCDANIN YOK. BEN SANA ANLATTIM. ANNEMİN İNTİKAMINI İSTİYORUM DEDİM. SIRF ANNEME VERDİĞİM SÖZÜ TUTMAK İÇİN BEN YILLAR SONRA BUNLARLA AYNI EVDE KALMAYI KABUL ETTİM. SEN BENİ SEVDİĞİNİ SÖYLÜYORDUN. HANİ ÖLÜYORDUN AŞKIMDAN KAPTAN, ALEYHİME İFADE VERDİN."dedim. Foxa döndüm.
" burda kalmak için bir sebebimde kalmadı. Görev biter betty gider. Öyle anlaşmıştık." Dediğimde kaptan ayağa kalktı." saçmalama gitmiyorsun." Dedi ama umursamadım. Mavi aya döndüm. " uzun zaman sonra ilk defa sizi gördüğüm için kötü oldum. Sizin yüzünüzden oldu. Siz ve kaptan, Artık benim geçmişimde bile yoksunuz." Diyip çantamı alıp binadan çıktım.
Eşyalarımı toplamaya eve geldim. Küçük bir çanta yaptım. Kimsenin bilmediği dağ evine gidecektim. Beni kovdular ama eninde sonunda onlara lazım olacaktım. Biliyordum. Telefonumu evde bırakıp arabama atladım ve yola çıktım. Beni takip eden kaptanın adamlarını da atlatmıştım.Eve geldiğimde sesssizliğe ihtiyacım olduğunu bi kere daha anlamıştım. Kendim koltuğa attım. Dolabı her dolu tutardım. Bi içki çıkarıp salona geldim. Yine yıkmışlardı hayatımı, bi ihanet daha bırakmışlardı. CIA ya ihtiyacım yoktu. Onlarda bunu çok iyi biliyorlardı. Fox bu dağ evini biliyordu eminim ki beni burda bulacağını da çok iyi biliyordur.
Yaklaşık 1 saat öylece içtim. Kaldıramıyordum bi karar verdim. Madem beni istiyorlardı onlara istediklerini verecektim. Eskiden kendimi hep kendim korurdum. Yine öyle olucak. CIA 'ya girdiğimden beri güçlerimi kullanmıyordum ama artık kullanma zamanı gelmişti.
Kapının açılma sesini duydum fox olduğunu biliyordum kanepede uzanıp içmeye devam ettim. Gelip karşımdaki kanepeye oturdu. Yüzüne bakıp kafamı geri çevirdim.
" kaptan üzgün." Dedi. Göz devirdim.
" umrumda değil fox ben kararımı verdim. CIA olmadan da halledebilirim. Madem Kıvanç beni istiyor istediğini alacak o zaman." Dedim fox şaşırdı.
" ne yapacaksın?" Dediğinde güldüm.
" kusura bakma sana söyleyemem. Bi başka ihaneti daha kaldıramam. Kaptana söyleyeceğini biliyorum ama sen yinede burda kaldığımı kimseye söyleme bari bunu yap." Dedim. Şişeyi kafama diktim. İçime hüzün çöktü. Mutsuz bi şekilde konuşmaya başladım" CIA beni hayata bağlamıştı. İntikam istiyordum hala istiyorum. Annem boşuna ölmemiş olacaktı. Kaptan benden amacımı aldı. Neden yaptığını anlamak zor değil. Çağanla olanları biliyordu. Görevden alırlar diye düşünmüş olabilir ama komple atıldım. Belkide çağana sinir oldu da yaptı bilmiyorum. Ona herkesin içinde ayar verdiğim içinde yapmış olabilir ama sonuçta yaptı. Beni hiç bir zaman sebepler ilgilendirmedi. Öyle olsaydı çağanın oyununu farkettiğimde çağandan hesap sorardım. Aklında bulunsun, ben hiç bir zaman sebeplerle ilgilenmiyorum. Sonuçlarla ilgileniyorum ve sonuç atılmam olduğu için, artık kimse umrumda değil. Kıvanç betty young'un Türkiye'ye döneceğini CIA'dan atıldığını öğrenecek ve sende türkiyeye döneceğimi kimseye söylemeyeceksin.asla" dedim.
" ben her zaman yanındayım. Sen benim kardeşim oldun. Konuştuğumuz herşey bende kalacak. Merak etme." Dedi gülümsedim.
" yarın yola çıkıcam. Kimlik işini hallettim ben. Gerekmedikçe Türk ismimi kullanmayacağım. betty young olarak kalıcam. Hatta hiç Türk ismi kullanmayı düşünmüyorum. Betty young'u da kimse bilmiyor zaten." Dedim
Fox biraz daha oturduktan ve iyi olduğuma emin olduktan sonra gitti. Artık Türkiye'ye dönme vakti gelmişti. Beni çığıracaklardı tekrar biliyorum ama ben istemiyordum Bende yorgundum kendimi uykuya bıraktım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavi ay'ın Sadecesi
FantasyHayatı boyunca tek olan ama herkesten farklı olan bi kız annesinin vefatı sonucu temrenliye gelirse ne olur ? Annesinin katili kuzgunlar olan bi kız ,sizce neler yapar? Bu annesinin vefatı sonucu temrenliye kuzeni Mete'nin evine yerleşen tuan...