Betty young gerçeği

1.9K 143 8
                                    

      Tarif ettikleri gibi bi evin önüne geldiğimizde Mete diğerlerini alıp geleceğini söyleyip gitti. Arabadan aşağı inip  arabanın üstüne oturdum ve küçük içki şişemi ceketimin cebinden çıkarıp içmeye başladım. Arabanın kapısı açıldı. O da aşağı inmişti umursamadım.  Metelerin bahçeye çıktığını hissedince içki şişemi cebime koyup şöför koltuğuna geçtim.

      CIA özel minibüs benzeri arabalarından vermişti. Araba genişti. Herkes oturduğunda onlara bakmadan arabayı kullanmaya başladım. Mete ve çağan haricinde kimse farketmemişti yüzümü. Eve geldiğimizde hemen aşağı indim.  Diğerleri de  indiğinde yüzlerine baktım.  Bana baktılar. Şaşırdılar. İngilizce konuşmaya başladım.
" bundan sonra burda kalıcak. CIA arkadaşınızın peşinde olanı yakalayana kadar burdasınız. Ev yeterince güvenli korunacaksınız. Biz CIA olarak hem sizi koruyacağız  gemde bu işin peşindeki adamı yakalayacağız. İçeri geçerim."dedim  ve onları şaşkınlıklarıyla bırakıp bahçeye girdim.

      Fox çoktan gelmişti. Yanıma gelecekken onu umursamadan içeri geçtim. Biliyordu ama bana söylememişti. Oturma odasına geçip koltuğa oturdum ve sigara yaktım.  Herkes içeri geldiğinde fox da gelmişti.
" CIA ajanı mı oldun?" Diyen Mete'yi duydum.
" İngilizce lütfen." Dediğimde herkes şaşırdı ama artık böyleydi. İngilizce konuşarak tekrar sorduğunda ona baktım.
" Dosyayı inceledim. Başka birini arıyorlarmış ama ulaşamayınca kardeşini yanı yankı beyi hedef almışlar. Sizi korumamızı istiyorsanız, habersiz hiç bişey yapmamanız gerekiyor." Dedim ve tekrar cebimdeki içkiyi çıkardım.

      Şoktan çıkmış olacak ki ayağa kalkıp bağıran ülküye baktım
"  TUANA SEN NERDEYDİN BU ZMANA KADAR?" Dedi.
Sigaramı içime çekip ülküye baktım.
" betty, adım yani." Dedim şaşırdı. Mete'yle çağana baktı.
" adı betty young. korumakta görevli CIA ajanı, aynı zamanda benle Mete'nin operasyon arkadaşı." Dedi çağan.

     Fox'a baktım.
" sen niye gelmiştin?" Dediğimde yüzüme baktı. Ona kızgın olduğumu anlamıştı.
"Konuşmak için." Dediğinde 2. Sigaramı yakıp konuştum.
" konuşacak bişey yok. Ben CIA binasına uğrayacağım. Bay peligro kaptana benim psikoloğumla konuşmak istediğini söylemiş. Onun için geleceğim." Dedim ve ayağa kalktım. Mutfağa doğru gitmeye başladım.
" sende gitsen iyi olur fox." Dedim ve mutfağa girdim.

      Viski ve bardak alıp salona geçip oturdum.
" yukarıda odalar var. Eşyalarınız yerleştirildi. İstediğiniz gibi takılın." Dediğimde çağan konuştu.
" evini işgal ettik. Kusura bakma." Dedi.
Ona baktım.
" burası benim evim değil. Öyle olsaydı. Sen işgal etmeyi bırak. Bahçesine bile giremezsin." Dediğimde yüzüme baktı. Leya sinirle konuştu.
" sen nasıl insansın ya 5 senedir yoktun.  Bırakıp gittin Şimdi çocukla böyle konuşuyorsun." Dediğinde şaşırdım. Bilmiyorlar mıydı? Sonra güdüm.

  
    " anlıyorum. Tabi." Dedim ve  içki şişesini alıp kafama diktim.
"Çok merak ettim seni." Diyen yankıya baktım.
" benimde çok merak ettiğim şey var mesela her seferinde insanlar nasıl susuyor anlamıyorum." Dedim. Kızlara baktım.
" anladığım kadarıyla hiç bişeyden haberiniz yok. Boşverin." Dedim. Onların aksine İngilizce konuşuyordum.

      Esat " tuana." Diyince ona döndüm.
" betty! Adım betty!" Dedim ve sigara yaktım.
" İş bitince herkes eski hayatına geri döner. Ha dönmüyorsanız da iş bittiğinde betty de gider." Dedim.

    Telefonum çalınca açtım. Kaptan CIA  binasına çağırıyordu.  İçki şişemi alıp ayak kalktım.
" ben gidiyorum. Sizde yerleşin falan  takılın." Dedim ve evden  çıktım.

     CIA binasına geldiğimde hızla içeri girdim. Sinirliydim. Kapıyı çalmadan toplantı odasına girdim.
" ne demek şimdi bu?" Dediğimde kaptan yüzüme baktı.
" gel otur." Dediğinde oturmadım.
" konuşsanıza, ne işi var onların burda." Diye bağırdım. Fox'a baktım.
" sen benim arkadaşımsın. Biliyordun söylemedin. Nasıl ya nasıl?" Dedim.
" söyleseydik, kabul etmezdin." Diyen kaptana baktım.
" elbette ki kabul etmezdim. Siz çıldırdınız mı? Benim gururum ayaklar altına alındı. Ben şimdi onları mı koruyacağım."diye bağırdım. Kaptan üzgünce yüzüme baktı.
" B' dinle." Dediğinde  öfkeyle yüzüne baktım.
" neyi dinleyeceğim ben neyi? Bu görev bittiğinde siz bile bulamayacaksınız izimi. Bu kadaR açık konuşuyorum. Bay peligro psikoloğumu görmek istemiş. Yok psikolog falan gitmedim. Madem iş çevirmeye bu kadar meraklısınız. O zaman buna da bi çözüm bulursunuz. Aksi takdirde betty kaçar." Dedim ve kapıyı çarpıp çıktım.

Mavi ay'ın Sadecesi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin