Sonunda final🥰

3.2K 186 54
                                    

      Amcamlara geldiğimizde içeri geçtik ve 10 dakikadır kimse konuşmuyordu. Lafa girdim.
" kıvancın kızı Ela ve eski eşi beste ablayı, CIA güvenliğine aldılar. Kıvanç müebbet yedi. O aşı için kim bebekleri denek olarak kullandıysa onlarda hapsi boyladı. Tek bir kişi hariç malum."Dedim o adamı kastediyordum. " bunu sizin vicdanınıza bıraktım yada direk onun vicdanına bıraktım. Çağanın oymadığı oyuna gelirsekte, onu zaten vicdanı yiyip bitirsin. Kimseye bir kızgınlığım yok. Yaşadığım hiç bir şeyi unutmam ama onlara takılı da kalamam. Kabusların hayal görmelerim için Psikolog bir arkadaşımla görüşmeye karar verdim alkolü de bıraktım ." Dedim. Herkes gülümsedi. Fox yanımda oturuyordu kolunu omzuma atıp omzumu sıktı. Gülümsedim.

    " sen çok haklıydın, sen olmadan nişanlanmamalıydık." Diyen Ülkü'ye baktım.
" olan oldu. Dedim ya takılı kalmak istemiyorum. Siz benim için hala lise zamanındaki kadar değerlisiniz." Dedim gülümsedim. Herkes sevinmişti kararlarıma ama ben hala yarım hissediyordum. Bu günüde bu şekilde bitirmiştik.

 
     Ertesi gün sabah erkenden kızların beni uyandırmasıyla uyandım. Sözde çok önemli bir işimiz varmış ama bana ne olduğunu söylemiyorlardı. Araba durduğunda etrafa baktım. Şaşırdım ne alaka ki burası? Kızlara baktım.
" kızlar burası yangın çıkmadan önceki okulumuz, yani  ne alaka ki?" Dedim ama beni umursamadan bahçeye çektiler. Okulun içine girdiğimizde koridorda yürümeye başladık. Bizim sınıfın önüne geldiğimizde kızlara baktım.
" kızlar ne oluyor? Ne alaka şimdi?" Dediğimde gülümsüyorlardı. " hadi içeri gir ve korkma, kulak ver tuana." Diyen leyaya şaşırdım.

     Annem de kulak  ver demişti. Kafa sallayıp kapıyı açtım. Kızlara baktım kafa salladıklarında içeri girdim. Kızlar kapıyı kapattı. İçeri baktığımda masaların üstünde çağanla benim çizimlerimiz  vardı. Çizimler o sırada hangi pozisyonda oturduysak o anların çizilmiş haliydi. Biri öksürünce öğretmenler masasına baktım. Çağandı. Yanıma geldi. Şaşkındım. Beni sıraların ortasına çekti. Elinde bir kağıt vardı bana uzattı. Elinden aldım ama heyecanlanmıştım ellerim titriyordu. Kağıdı açtığımda şaşkınlıkla çağana baktım.
" a-ama bu... bu seni uyurken çizdiğim resim. Sarhoştun." Dediğimde güldü.
" o defteri  masanın üstünde  bırakmıştın kalem arasındaydı bende merak edip baktım. Çok güzel çizmişsin ama eksik." Dediğinde anlamadım ona baktım.
"  bu sıraların üstünde gördüğün resimler gibi. Ben uyurkende yanımda sen olmalısın." Dedi. Gözlerim doldu. Yutkundum.

    " biliyorum çok hata yaptım ama ben seni hep sevmişim. Sen yoktun. Ben sanki senin anılarında kendimi öldürüyordum. Betty young'u sevmedim. Ben naz'ımı geri istiyorum. Lise aşkımı geri istiyorum. Burda konuşmak istedim çünkü seni ilk burda gördüm. Annesini kaybetmiş, sınıfa yeni gelmiş masum kız çocuğu, Sen tuana naz tiryaki, sıraların üstündeki her resimde olduğu gibi uyurken de yanımda olmak için, hatta her anımda yanımda olmak için nefesime nefes katmak için benimle evlenir misin?" Dedi. Anlayamıyordum, çağan Efe ak bana evlenme teklifi etmişti. Gözümden bi damla yaş düştü.

   Kafa salladım ve zorla konuştum.
"Evlenirim. Evet." Dediğimde bana sarıldı bende sarıldım. Ağlıyordum. Beni seviyordu. Herşey burda başlamıştı ve burda mutlu sona bağlanmıştı. Ayrıldığımızda yüzüne baktım. Gülümsedim.
" ne zamandır yapıcam yapamıyorum." Dedi anlamadım bi anda beni kendine çekip öpünce gülümsedim.

                                ( 5 yıl sonra)
      5 yıl içinde her şey çok değişmişti. Aramıza yeni birileri katılmıştı. Leya ve yağız bu 5 yılda anca birbirlerine açılabilmişlerdi.  Biz ve Ülkü'ler çifte nikah yapmıştık.  Ülkü daha evlenmeden hamile kalmıştı. Bende evlendikten 2 ay sonra hamile kaldım ve şuanda 4 yaşında  bi oğlumuz var. Adını yağız koyduk. Ülkü de kızının adını yazgı koydu.  Mete hala bi aşk bulamamıştı. Esatla ikisi hem dayı hemde amca oldular. Şimdi ise hep beraber Amcamların bahçesinde sofra kurmuş yemek yiyorduk. Yankının annesi de bizimleydi ama o adamla boşanmışlardı.

     Yağız koşarak yanıma geldi.
" anne bişey diycem?" Dedi.
" söyle  bakalım." Dedim ve yanağından öptüm.
" anne bana yazgıyı alalım mı?" Dediğinde şok olduk. Esatla Mete kahkaha attı.
" oğlum o nerden çıktı?" Dediğimde yazgıya baktı.
" anne alalım ya başkasına vermesinler." Dediğinde herkes kahkaha attı ama yankı hemen yazgıyı kucağına aldı.
" yağız valla yeğenim falan demem, kızımdan uzak dur." Dediğinde şaşırdım ve güldüm.
" yankı allah aşkına bi bırak yazgı ne yapacak?" Diyen Esata  baktım.

   Herkes onu onaylayınca yankı yazgıyı bıraktı. Yağız yazgıya yaklaşınca yazgı gülümsedi. Yağız'ın yanağından öpünce bir kahkaha tufanı koptu. Yankı sinirlendi. Hemen yazgıyı kucağına aldı.
" lan Çağan oğlunu uzak tut kızımdan ." Dediğinde yağız  yankıya dil çıkarıp Çağanın yanına koştu. Yine kahkaha attık. Gülmekten konuşamıyorduk. Çağan yağızı kucağına aldı .
" sen merak etme babam alıcaz yazgıyı sana. Bu dayında avucunu Yalar." Dediğinde daha çok güldük.
Bizim hikayemizde böyle bitmişti. Mutlu ve çok kalabalık bir aileyle. Bu yola tek başıma çıkmıştım ama şimdi kendi kanımdan kendi canımdan bi oğlum vardı. Bu hayat benden aldıkları kadar güzel şeylerde vermişti.
                                     —SON—
                        

Mavi ay'ın Sadecesi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin