Esatla Ülkü barışmışlardı. Üniversite sınavımıza az kalmıştı. O yüzden biraz panik olmuştum. Esat yankıyla Ülkü arasında olanları öğrenmişti. Hava karardığında Amcam herkesi yemeğe çağırmıştı. Yankının annnesiyle babası da yankının arkasından gelmişlerdi. O adam ve karısını ne kadar sevmesem de sesimi çıkaramadım. Akşam yemeğinden sonra mavi ay metelerde kalmıştı.
Gece susayınca uyanıp aşağı indim tam merdivenlerin oradayken sinirle konuşan Mete Çağan ve yankıyı duyunca durdum. Mete öfkeyle ama kısık sesle konuştu.
" sen nasıl böyle bişey yaparsın? Ne demek kandırdım. Seni gebertirim." Dediğinde ne olduğunu anlayamıyordum. Bi bardağın masaya çarpma sesini duydum.
" uzatma Mete. Anlattım işte." Diyen çağanı duydum.
" lan Ablam oyuncak mı? Sen ne dediğinin farkında mısın? Şerefsiz." Diyen yankı da çok öfkeliydi." hiç mi sevmedin lan nasıl insansın o kıza nasıl söyleyeceğiz bunu, nasıl diyeceğiz çağan oyun oynamış diye ." Diyen Mete'yle beraber gözlerim yaşardı. İnanma tuana Dedim. Çağan şaka yapıyordur. İnanma .
" Lan o kız seni sevdi. Sen ona sarıldın öptün, hiç mi sevmedin." Dedi yankı. Sesi ağlamaklı çıkmıştı.
" sevmedim olum uzatmayın." Diyip kükredi resmen Çağan. Merdivene çöküp gözlerimden düşen yaşlara izin verdim. Bi gürültü koptu hafif kafamı uzatıp baktım.Yankı çağanın boğazına yapışmıştı. Çağan seviyordu beni, niye kandırsın ki? Yapmaz Dedim kendi kendime. Gözyaşlarımı tutamadım. Geri geri giderken kenardaki vazoya çarptım. Vazo düştü. Merdivene çöktüm. Ağlıyordum. Yanıma birinin çöktüğünü hissedince kafamı kaldırdım. Çağandı.
" tuana iyimisin?" Dediğinde yankıyla Mete'ye baktım. sonra ona baktım.
" iyiyim kabus sadece kabus ." Dedim. Bi süre sakinleştikten sonra ayağa kalktım.
" ben yatmaya gidiyorum. İyiyim merak etmeyin." Dedim ve hızla odama çıktım.Herşey yalanmış, peki neden? Nasıl midesi kaldırmış. Neden yapmış? Hiç bişey bilmiyordum. Katlanamıyordum artık.
Sabah uyandık hiç bişey belli etmedim. Ne zman söyleyecekler diye merak ettim. 2 seferdir aynı şey oluyordu. İlk kez iddia konusu olmuştum. Şimdide bu. Günler geçti. Üniversite sınavına girdik bitti. Ne Mete ne de yankı bana hiç bişey söylememişti. Çağanın bana sarılmasına, öpmesine katlanabilmişlerdi. Ben kendimden iğrenmiştim. Hala bana oynamasının sebebini öğrenmemiştim.
Şimdi ise ormanda atış yapıyordum. Herkes farklı niyetlere dağılmıştı bu günlük. Çekip gitmek istiyordum. Yoruldum. Ormanda Atış yaparken aynı zamanda ağlıyordum. Arkamdan ses duyunca o tarafa baktım. Tanımadığım biriydi. Oku ona doğru tuttum. Ellerini kaldırıp bana yaklaştı.
" sakin ol konuşucaz." Dediğinde konuşmadım.
" sadece dinle. Seninle ortak bi noktamız var. Küçükken sana yapılan aşı. Bana ve kardeşime de yapıldı ve kardeşim o anda öldü. Aşı zorla yapıldı."dedi. Oku indirdim.
" aşının gücüne kardeşimin kalbi dayanmadı. 9 yaşındaydı. Sendeki güçler bende de var. Yardımın gerekiyor. İntikam istiyorum. Hem senin adına hem kendi adıma hemde bu alı için kullanılıp ölen o kadar çocuk için. Panzehir bulduk. Güçlerin yok olmayacak ama ölmeyeceksin eğer o panzehiri kullanırsan." Dediğinde güldüm." benim ölmek şuanda en çok istediğim şey. Kimsem yok benim. Neler neler öğrendim Haberin varmı? Nasıl acılar çektim. Bir anda yok olmak istiyorum ben. Tuana diye biri kalmasın istiyorum. Burdan gitmek istiyorum."diye bağırdım. Bana yaklaştı.
" bu dediklerinin hepsini yapabiliriz tuana. Kız kardeşime benziyorsun. Onu kurtaramadım ama dediğin gibi acılar çektiysen sana yardım ederim. Sende bana yardım et intikam alalım." Dediğinde merak ettim. " nasıl olucak ne yapıcaz?" Dedim." CIA da çalışan biriyim ben. Ajanım ve işim bu. Sende bildiğim kadarıyla çok yeteneklisin. Gel benimle, üniversiteye yeni başlayacaksın zaten. Git eğitimlere, seni yurt dışı vatandaşı yapalım." Dediğinde mantıklı geldi gitmek istiyordum.
Kafa salladım." tamam kaybedecek bişeyim yok artık." Dedim.
" bu arada adım ufuk, ama oralarda fox derler." Dediğinde gülümsedim.
" adımı biliyorsun zaten." DedimUfuk'la da böyle tanışmıştık. Sonrasında herşey çok hızlı oldu. Yine ortalardan kaybolduk. O günden sonra artık tuana yoktu. Her şeyi duyduğum gece ölmüştü zaten ama gömmemişlerdi. Omlarım yerine ben gömdüm. Bu aşı yüzünden bir sürü kayıp verdim. Şimdi beni böyle özel güçlü bi insana dönüştüren insanlardan onların silahıyla intikam alacaktım. Çağanın artık adını bile duymak istemiyordum. Sanki hiç varolmamış gibi. Diğerlerine gelirsekte ya öğrenirler ya öğrenmezler bilmiyorum ama artık tuana yoktu. Ölmüştü
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavi ay'ın Sadecesi
FantasyHayatı boyunca tek olan ama herkesten farklı olan bi kız annesinin vefatı sonucu temrenliye gelirse ne olur ? Annesinin katili kuzgunlar olan bi kız ,sizce neler yapar? Bu annesinin vefatı sonucu temrenliye kuzeni Mete'nin evine yerleşen tuan...