"ادما رو توصیف کن! "
_بیرحم/مهربون، زشت/ولی زیبا، قابل اعتماد/اما سواستفاده گر.ادما مجموعهای بزرگ از تناقضات هستن.
"دلیلت برای این حرف چیه؟ "
_امممم، بزار چندتا مثال بزنم بفهمی._ببین ینفر که خیلی بیرحمه، برای یسری افراد خاص زندگیش یه فرشتهی واقعیه.
اما برعکس، ممکنه ادمای مهربون برای چندنفر حکم یه شیطان واقعی رو داشته باشن.
یا دوتا خانم رو در نظر بگیر، یکیشون مادر چندتا بچس، یکیشون هرزست!
ببین! کلمه اومد بیرون بدون اینکه بخوام بهش توهین کردم.
اونیکه هرزست، کسی زندگیشو نمیبینه، بهش میگن هرزه چون تن فروشی میکنه، ولی ایا تا حالا از خودشون پرسیدن چرا! چرا تن فروشی میکنه؟
حالا اون زنی که مادره رو ببین، همه دارن تحسینش میکنن، چون یه وکیله کار درسته؛ ولی اونا پشت قضیه رو نمیبینن!
اونا، اینکه اون با رشوه گرفتن باعث اعدام یه پسر جوون شده رو نمیبینن!
فقط بهش احترام میزارن چون از نظرشون کارش شایسته و زیباست.
چون مادره!وایسا ببینم! همین الان فهمیدم اون زن هرزه هم مادره! پس چرا بین اسما و صفاتشون اینقدر فاصلست؟
ولی، هردو نفر وقتی به خونه میان؛ اول بچههاشونو بغل میکنن.
"اره، حرفت درسته، ولی چی اون ادمو بیرحم کرده؟
چی باعث شده که مردم بیرحم ببیننش؟
درحالیکه از داستانش چیزی نمیدونن؟ "_قضاوت، قضاوت و بازم قضاوت لعنتی
قضاوت از رو ظاهر."تو خودت تلاش کردی برای دیدن درون ادما؟ "
_نمیدونم، ادما قشنگ حرف میزنن ولی، وقتی بحث عمل میاد،قشنگ عمل نمیکنن!
منم انسانم، پس... اره بعضی وقتا قضاوت میکنم؛ چون این چیزی نیست که بشه از بین بردش، فقط میشه کمش کرد.
ادمایی که گفتن قضاوتت نمیکنن، دروغ گفتن! اونا تو خلوت خودشون از همه بیشتر قضاوت میکنن.
"شما ادما ترسناکید، چجوری بهم اعتماد میکنید؟ "
_واقعا چجوری اعتماد میکنیم؟ تو نظرت چیه؟
'ببین تو میبینی ینفر مهربونه، همه باهاش حرف میزنن، خوش صحبته؛ خلاصه که یه پکیج کامل از چیزای خوب و مثبته.
تو خودت گفتی این افراد مهربون برای یسریا، تبدیل به خود شیطان میشن!
اگه برای تو تبدیل به شیطان بشن چی میشه ؟'
_دیگه نمیتونم اعتماد کنم، حتی به خودم...
_همیشه از کسی ضربه میخوریم که، حتی یه درصد هم به بد بودنش فکر نمیکردیم!
YOU ARE READING
Nyctophile
Fanfiction*اصلا چرا کشتیش؟ _من کی رو کشتم؟ *لیام پین؛ تو زین مالیک و تمام اعضای خانوادت رو کشتی!! _من این کارو کردم؟ چه...خفن! •liam top •dark ⚠️این داستان شامل محتوای دلخراش است