9.deo

3K 81 5
                                    

Sanders

Dosli smo kuci relativno veoma brzo. Ne verujem da neka zena ne voli kupovinu,ali ocito Mia mi je pokazatelj da sam pogresio.
Garderobu je svu iskupovala u dva butika a obucu u sledecoj radnji blizu ovih dve. Sve sto je kuoila nije cak ni probala samo je brzinski  nabacala u korpu i otisla na kasu da plati. Naravno nisam imao kad ni da se opasuljim ona me jw vec zgrabila za ruku i izvukla napolje. Ubacili smo sve u moj auto posto ne mogu da dozvolim da me zensko vozi. Mislim nije da vam drage zene  ne verujem nego vi ste ne prakticne za saobracaj.
Zatim smo otisli u market gde smo kupili namirnica kao da ce biti apokalipsa. Isao sam za njom kao kucence mada kad sam zapazio da su muskarci pretezno samo buljili u njeno telo popizdeo sam pa sam preuzeo ulogu'muza,decka,verenika' sta god samo da im naznacim da je ona nedostupna.
Medjutim ona zapravo nije ni obracala paznju na njih samo bi me ponekad onako blistava i sveza ovog jutra pitala sta mislim o izboru koji je napravila,i da li jedem testeninu,ribu itd.
Boze da nisu stvari ozbiljno komplikovane medju nama pomislio bi da sam u braku sa njom,mada kad razmislim pocinjem da uvidjam da je Dzon bio u pravu. Upoznati nekoga i provesti sa njim kvalitetno vreme zista je dobar pokazatelj da li je taj neko stvoren za vas. Priznajem da sam je posmatrao iz svih uglova. Teksas sortc koji je nosila je bio je isuvise poguban za moje ionako rasejano razmisljanje. A majica koja mi otkriva svedeno taj dekolte koji tako socan ufff... Ponavljam sebi da mislim da nesto ne seksi,ali kako kad je porwd mene Afrodita.
Posle obvljene kupovine namirnica odlazimo kuci. Putem i dalje ne mogu da verujem da me je nagovorila da ustanem u 6 sati. Ako neko zasluzuje mEdalju u upornosti i odlucnosti to je ona.
Sedi pored mene i lista nesto na tabletu.
-Srce tiha si mi?-rekoh.
-Citam,sto znaci da sam zadubljena do krajnih granica.
-A o cemu citas?
-O svetckom takmicenju plesa, odrzavace se ovde u Njujorku. Mada ne znam gde je ovaj klub zelela bi da odem i pogledam malo sta se nudi.
Mmm svidja mi se ideja da pogledam malo neko dobro parce,bar ce mi skrenuti paznju sa ove male djvolice koju ne smem da imam.
-O kojem se plesu radi?-pitam je na sta konacno podize pogled na mene i onim sivim ocima ponovo mi posalje trnce niz kicmu.
-Twerk.
Auuu pa ja tu moram da se pojavim. Tamo gde su dobre zadnjice i pritom dobro mesaju moram da budem prisutan.
-A gde se odigrava to takmicenje?
-U klubu Hell,znas li gde je to mesto.
-Pitala si pravu osobu,pa ja sam ti tamo redovan gost.-nasmejem se i taman stizemo ispred Dzimijeve kuce.
-Zaista? Odlicno veceras pocinje zvanicno otvaranje takmicenja pa idemo malo da se promuvamo.-namignula mi je i onim blistavim osmehom zagolicala mi je mastu.
Izvadili smo kese i kese iz auta i krenuli u kucu.
Posle pakovanja i spremanja kuhinje pocela je da se okrece oko sebe pipajuci  po dzepovima trazeci nesto.
-Da nisi video mozda moj telefon?- naravno da jesam
-Nisam,sto?
-Da proverim da li me je neko zvao sa posla.
-Ne znam vidi u dnevnoj. - krenula je ka dnevnoj u potrazi za njim. Znao sam gde je i znao sam da je sigurno imala mali milion poruka i poziva od decka koji verovatno cupa kosu jer mu se cura nije javila ali bas me briga.
Zloban sam i bezosecajn prema svima,ali zasto prosto ne mogu ni prema njoj?
-Sranje iskljucio mi se telefon. To je tako neodgovorno s moje strane,sta ako su me zvali sa posla imajuci neki problem? Godpode nisam ni zvala Dzimija.
-Polako. Stavi telefon na punjac,a ja cu pozvati Dzimija.-izovaram strpljivo,i smireno.
-Dobro. Otisla je put spavace sobe i opet sam morao da pogledam u te noge koje su bile tako beskonacno duge i lepo definisane. O zadnjici i struku nisam zeleo da pricam,jer cim pricam ili pomislim sta bi radio pocne da mi pulsira medjunozje,i vatra se budi u meni.
Pozvao sam Dzimija. Nakon par puta zvonjenja javio se.
-Halo Sani(mrzeo sam taj nadimak).
-Halo zagoreli(znam da i on taj mrzi pa mu vracam zdravo za gotovo).
-Sta radis?
-Evo taman dosli iz kupovine i uskoro krecemo da spremamo rucak i dorucak.- Cvrkucem dok sa druge strane zice cujem jako dugu i neprijatnu tisinu.
-Dzimi si tu?
-Tu sam, tu sam ,nego se nesto presabiram. Izvini ko je bio u kupovini?
-Kako ko? Pa ja i Mia.
-Izvini koliko ima sati kod vas ?-pita i dalje ne verujuci svojim usima sta cuje. Verujte mi i ja bi da sam na njegovom mestu.
-Oko jedanaest. -proveravam na svom roleksu i zaista je tako.
-Kad si ustao ti?
-Oko sest,tako mi se cini.
-Sanderse da li si slucajno konzumirao narkotike? Poceo si da bulaznis gluposti.
-Dzimi ako sam ustao u sest,posle popite kafe i dorucka koji nam je spremila Mia, otisao u kupovinu i vratio se kuci oran za posao ne znam sta je toliko nelogicno?-vrlo dobro znam sta je ali volim tako da ljude jebem u zdrav mozak.
-Recimo to da nikad nisi ustao u 6 UJUTRU,da nikad nisi otisao u kupovinu. Da nisi nikad pio kafu i doruckovao tako rano i iznad svega sve si to radio nedeljom. I kao sto vidis sve je nelogicno.
-Ha ha ha zagoreli umukni. Recimo samo da je Mia pravi primer motivacije za uspesan i organizovan zivot. Morao bi da je cesce vidjam ujutru u svom okruzenju.-mislio sam na spavacu sobu ali naravno ostavio sam taj komentar za sebe.
-Dobar stos Sanderse,mada znas da bi te odrobijao da mi povredis ili iskoriatis sestru?- cujem smeh ali zapravo znao sam sta se krije iza toga. Cista i surova pretnja,podsecanje na davno obecanje koje sam mu dao i naravno znao sam da je tu stavljena tacka na sve sto sam imao mozda makar i na umu u vezi nje. Prokletstvo. Osecaj razocarenja i neke ogorcenosti mi se razli telom ali nisam smeo da pokazem tu svoju slabost.
- Naravno da znam. Draga su mi i jaja a i ova kobaja.-izvlacim se na salu a zapravo bi samo pitao glasno :A STA PA MENI FALI??.
- "Mozda samo normalnost,mozak i ozbiljnost"-mozak me je vratio u stvarnost.
- Ejjj cujemo se imam poslovni rucak pozdravi mi sestru pa se cujemo. Poslao sam joj na mejl s akim ce te imati sastanke dok nismo tu tako da polako se uhodavajte.
- No problemo.-izgovaram i prekidam vezu.

Ufff jebote sta sad da radim?

"Osvoji me Sanderse"Where stories live. Discover now