"Ahh, ah Kuro yoruldum ben." dedim elimle alnımda biriken terleri silerek.
"Şşt sakin ol bebeğim, bak bu son tur."
"Y-Yok, dayanamıycam daha fazla. Bırakalım artık."
"Ne yaşıyonuz amına koyim?" dedi Akaashi bize tuhaf bakışlar atarak.
Hepimiz bizim evin arkasındaki sahada toplanmış spor yapıyorduk, Bokuto ve Akaashi ağırlıklarla çalışırken ben ve sevgili eşim Kuroo sahayı turluyorduk.
"Of Kenma mızıkçılık yapma, sağlıklı olmalıyız diyorum sana."
"Aga kalk kas yapıcaz, bir iki üç. Kas yapıyoruz." dedi Hinata yanımdan koşarak geçerken. Arkasından ona yetişmeye çalışan Kageyama bağırıp duruyordu.
"Aptal, beni geçmesene!"
"Sıkıysa gel yakala, ahahahaha."
"Off bıktım şu iki salaktan." dedi Akaashi Bokuto'yla uğraşmayı bırakıp yanımıza gelerek.
"Yaklaşık üç saattir burdayız, bence yeter artık." dedi Bokuto emekleyerek çimlere yayılırken. Akaashi de yanına oturunca arkamı dönüp Kuroo'ya baktım.
"Bitti mi artık şu spor sevdan?" dedim tek kaşımı kaldırarak, omuz silkip çimlere uzandı o da Akaashiler gibi.
"Bitti galiba."
"Oh, çok şükür. Bir an ölücem zannettim."
"Sahi, nerden çıktı bu spor şeysi?" dedi Kageyama, sevgilisinin kafasını kolunun altına sıkıştırmıştı. Hinata çırpınarak Kageyama'yı yumrukluyordu.
"Valla ben bilmiyorum, Kuro'ya sorun." dedim omuz silkerek, gerçi bir tahminim vardı ama.
"Off, bu özel hayatımıza giriyo canım. O yüzden söylemiycem."
"Balkızı modifiye ederim bak." dedi Bokuto sırıtarak.
"Hmm, şöyle ki.. Kenma bildiğiniz üzere çok zayıf ve biz şaaparken işte.. anladınız siz. Çocuğu kırıcam diye çok korkuyorum amk."
Ben şokla Kuroo'ya bakarken herkes kahkaha atıyordu. Elimi alnıma koyup ovaladım.
"Ayh, ilahi Kuroo. Makarna mı bu adam, nasıl kırılsın?" dedi Hinata gülmeye devam ederek. Kageyama sırıtarak kuzenine baktı.
"Hinata'ya bişey olmadıysa Kenma'ya hiç olmaz merak etme kuziş."
"Sus lan köpek."
Kagehina birbirlerini kovalayıp kavga ederken ben tek kaşımı kaldırmış Kuroo'ya bakıyordum.
"Dökül."
"Neyi?"
"Hadi hadi, yeme beni boşuna. Bunun için endişelenseydin daha ilk çıktığımızda spor yaptırırdın canım." dedim göz devirerek, Kuroo kafasını dizlerime koyarak derin bir iç çekti.
"Balayına çıkmak istiyorum ben Kenma. Ama annem senin çok zayıf olduğunu, çabucak yorulcağını falan söyledi. O yüzden de izin vermedi."
Gözlerimi kırpıştırarak eşime baktım.
"Bu muydu yani kaç gündür durup dururken iç çekişinin sebebi?"
Dudaklarını büzerek kafasını salladı. Eğilerek yanaklarını sıktım."Ayh, ben yerim seni şapşal. Neden daha önce söylemedin bana, çıkarız tabi olum."
"Omo onnom ozon vormodo Konmo."
"Şşşt, ben alırım izni sen merak etme."
"İşte adam be, bu kimin kooocası buuuu."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
çocukluk arkadaşım // kuroken
FanfictionKenma Kozume ve Tetsurō Kuroo, çocukluk arkadaşlarıdır. Fakat Kenma Kuroo hakkında hiçbir şey hatırlamamaktadır. [ANISI OLMASA SILERDIM. NOLUR OKUMAYIN😭] sadece smutu okumak isteyenler icin : 7(kuroo dogum gunu seks) 12(dc 7 dakıka yerıne 2 saat...