Sebastian lágy hangjára keltem. Elmondása szerint kilenc óra, vagyis muszáj bevenni a gyógyszert.
-Jól aludtál? - kérdezi, miután az utolsó pirula is leszaladt a torkomon.
-Igen. - bólogatok, és az ablak felé fordulok.
-Ki menjünk? Szuper idő van. - somolyog, majd óvatosan megfogja a kezem.
-Aha. - húzom el, majd a szekrényhez lépek, és kikapom belőle a mai ruhám.
-Lent megvárlak. - mosolygott csalódottan Seb.
Amint elkészültem, a konyhába mentem, ahol a férfi kalácsot szeletelt.
-Ezt edd meg. - nyomja a kezembe az egyik szeletet.
Apró darabokat tépek, és eszem meg, miközben a hintaágyon ülve figyelem a kék eget.
-Alejandra hol van? - nézek rá meglepődve.
-Haza ment, nem lakunk együtt. - egy erőltetett mosoly kúszik ajkaira, majd elkapja rólam tekintetét.
-Rendes volt veled?-Persze. - mosolyogtam hamiskásan.
Bólintott, majd hátra dőlt, és élvezte ahogyan a nap süti az arcát.
-Nincs kedved medencézni? - pislog rám izgatottan.
-Hát, de, de ha hideg nem mehetek bele. - húzom el a szám.
-Már biztosan jó meleg. - mondta, majd egyből felhúzott, és már ment is be a házba.
-Mély a víz? - billentettem félre a fejem.
-Nem mindenhol. - néz rám furán.
-Nem tudsz úszni?Nemlegesen megráztam a fejem, mire aranyosan elmosolyodott. A szobájába ment, nekem pedig a kezembe nyomta Alejandra fürdő ruháját.
Remélem nem jön mostanában, mert biztos nem örülne ha látna rajtam. Mellesleg elég kicsi. Mellbe nagyon szorít, ezt nem fogom tudni felvenni.
-Sebastian. - érintem meg meztelen vállát.
Felém fordul, és érdekesen néz, miért nem öltöztem még át.
-Nem jó. - rázom a fejem.
-Miért? - húzza össze a szemöldökét.
-Mellbe szorít. - rántok vállat, mire kuncog egyet, és elgondolkodik.
-De nem baj, majd bele lógatom a lábam, elég az.-Oké. - bólint, majd a kezemet fogva húz a medence széléhez.
Én leülök., még Sebastian szép lassan sétál bele a vízbe. Izmai enyhén megfeszülnek, én érzem magam zavarban, ahogyan a víztől csillog a bőre. Egy másodpercre elmerül, majd feltűnik, és hátra fesüli ujjaival a vizes haját. Ajkamba haraptam, nehogy kicsússzon valami a számon.
-Mi az? - kérdi nevetve.
-Semmi, csak olyan vagy mint egy kisgyerek. - nevettem, amiért ide oda úszkált.
-Hát nem épp ez volt a cél. - nevet fel, majd oldalasan rám mosolyog.
Óvatosan elmosolyodom, mire szemeiben felfedezem azt a ravasz kis fényt. Hirtelen kezdett el fröcskölni, mire nevetve sikitottam, és a következő pillanatban már a vízben találam magam. A lábam nem érte a földet, így el is süllyedtem.
-Hopsz. - kapott utánam Sebastian, és a karjaiba tartott.
Félve kapaszkodtam a nyakába, attól tartva leejt, vagy direkt beledob.
-Itt mély. - mondtam remegve.
-Sajnálom, nekem még leér a lábam, de ne félj, foglak. - simogatta meg a hátam, majd a medence elejéhez úszott.
-Itt már leér a lábad.-Köszi. - motyogtam, mikor már a saját lábamon álltam.
-Nem érzed hidegnek a vizet? - néz rám aggódva.
-Nem. - nevettem.
-Azt hittem jó lesz Alejandra fürdő ruhája. Jó nyilván észre vehetően teltebb vagy mint ő, de ki gondolta volna. - mondta teljesen komoly hangsúllyal.
-Teltebb? Kövér vagyok? - kérdeztem felháborodva.
-Nem nem nem. Nem így értettem. Úgy értem, a melled teltebb, meg egy kicsivel formásabb a feneked. - vörös arcán kuncogni tudtam csak, és alig vettem észre hogy jobbja még mindig a derekamon volt.
Nem tudtam hirtelen mire gondoljak, ez bók, vagy csak úgy egy külső vélemény.
Vegyem annak, hogy a testem tetszik neki, és csak azért volt velem olyan kedves, vagy vegyem annak, hogy ez még van bennem, de Alexandraban nincs, és ezt pótolom?
Kisfiúsan ragyogott a szeme, és én abban a pillanatban nem tudtam volna rá haragudni, legyen bárhogy is.
Óvatosan húzott közelebb magához, a másik kezét az arcomra vezette, lágyan cirógatta.
Az arcom egyből piros lett, és a levegő végtelen is szaporább lett.
Mélyen a szemembe nézett, teljesen zavarba ejtő volt.
-Sebastian, ezt nem kéne. - suttogtam.
-Pontosan ezért akarom ennyire, mert anyira elérhetetlen vagy számomra. - motyogta, és már majdnem össze ért a szánk.
Ezt hogy érti? Egy kis szabály szegés? Ennyit jelentek neki? Egy kicsit ki akar törni a hétköznapokból?
-Remélem nem zavarok. - törte meg a csendet Alejandra éles hangja.
Nem mertem rá nézni, éreztem magamon a mérges tekintetét.
-Szia édes. - húzódik el Sebastian, viszont keze még mindig a derekamon pihent.
-meghivtak délutánra egy műsorba. Lemondtak egy interjút, te vagy a beugró. - mosolygott mérgesen a nő.
-Megyek. - sóhajtott.
A keze lejjebb csúszott, végig simitva a fenekemen, így tágra nyílt szemekkel néztem, ahogy Sebastian beharapott ajkakkal kikászálódik a vízből.
Nagyot nyelve szálltam ki a vízből, és egy törölközőbd tekertem magam.
Mi fene volt ez?
YOU ARE READING
Utolsó Kívánság <Sebastian Stan Ff >
FanfictionTe mit tennél, ha olyan betegséged lenne, aminek még neve sincs? Ha az orvosok szerint gyógyítható, de azt sem tudják mit tegyenek? Kate csak egy dolgot szeretne a vég előtt, csak egy képet a bosszúállókkal. ❄️A szívem zakatolni kezdett, amint megpi...