A reggelem nagyon gyors futamban történt. Alex berontott, beadta a gyógyszert, és gyorsan kapkodta Kia ruháimat a bőröndből. A kezembe nyomott egy virágos rövid nadrágot és egy szép fehér trikót. Szerinte előbb kell oda mennünk, hogy a legjobb helyünk legyen.
Szépen ki fesülte a hajam, majd miután felvettem egy cipőt, és a kezembe kaptam egy kardigánt, hogy később ne fázzak.
-Reggelizünk a kávézóban és utána megyünk a helyszínre. - bólogatott Lex, majd belém karolt, és épp kilépni készültünk az ajtón.
-Hova mész? - lépett elém anyám.
-Már nincs közöd hogy hova megyek. - ráztam meg a fejem.
-A találkozóra mész? - húzta össze a szemeit, majd próbált vissza lökni a szobába.
-Igen, és nem állíthatsz meg. - suttogtam, majd ellépve mellette, már majdnem ki léptünk a látó köréből.
-Nem fog jól elsülni. A kórházba fogsz kikötni. - mondta gúnyosan, mire csak sohajtottam, de tovább sétáltam Alexa oldalán.
-Ne hallgass rá. Minden rendben lesz. Eszünk valami fini kajcit, és jól érezzük magunkat. - mosolygott rám.
Némán sétáltam a lány mellett, aki épp ekkor kanyarodott be a kis kávézóba. Hozott mindegyőnknek egy péksütit, majd mikor az elfogyott, indultunk a Comic conra.
-Izgulsz? - kérdezte Lex.
-Lesz közös képem a bosszúállókkal. Nagyon. - kínosan nevettem egyet, majd szorosabban hozzá bújtam a nővérhez.
Sok ember kezdett hirtelen be szállingózni, így elég kevés hely volt. Majdnem középre tudtunk ülni, így minden oldalon emberek voltak.
-Sebastian tudja hogy itt vagyok? - kérdeztem suttogva.
-Nem. - súgta vissza.
Vártunk egy kicsit, utána még többet. Meg jelent a színpadon Thor, alias Chris Hemsworth. Magasabb volt mint hittem, haja jóval rövidebb volt, így arca elé nagyobb hangsúlyt kapott.
Paul Rudd, ugy esett fel a színpadra, amin mindenki jót mosolygott, és itt vettem észre, ez a pasi az életben sokkal helyesebb.
Jeremy Renner integetve sétált a helyére, mire sokan sikongatni kezdtek.
RDJ virágokat dobált a közönségnek, ami nagyon kedves gesztus volt, a többi lány is imádta.
Chris Evans elegáns volt, Robert pedig bevárta öt, így együtt ültek a székre.
Elég sokan voltunk, mikor végre megjelent Anthony és Sebastian. Egyszerre sétáltak fel, és mindenki hangosan sikitani kezdett.
El kezdődött a Show, amit nagyon élveztem, Alexan észre vettem, hogy még neki is tetszik. Nevetve hallgattam Chris válaszát valamelyik rajongótól, majd a következő pillanatban megfagyott bennem a vér.
-Az én kérdésem Sebastiannak szól. Hol lennél szívesen, ha nem itt lennél. - hangzott fel egy fiatal lány hangja, mire kíváncsian billentettem félre a fejem.
-Hát ez egy jó kérdés, de szerintem egy lánnyal lennék, aki épp kórházban van. - nevetett kínosan, mire megfagytam.
Éreztem hogy kezd kirázni a hideg, szaporábban vettem a levegőt. Alexa felé fordultam, aki azonnal észre vette hogy más vagyok.
-Ki menjünk? - kérdezte aggódva.
Bólogatva próbáltam felkelni, de a lábam vissza rogyott.
-Hogy hívják? - kérdezték sokan körülöttem, mire Seb újra a kezébe vette a mikrofont.
-Kate. - mondta mosolyogva.
Olyan jól hangzott a nevem a szájából, és most mégis inkább a légzésemet próbáltam rendezni.
-Bocsi, meg kérhetlek, hogy csusz hátrébb egy picit. - kérdezte Alexa mindenkitől aki körülöttem ült.
Az emberek vonakodva csöppet mentek csak arrébb, amire a nővér kicsit mérgesebb lett. Kezét a magasba emelte, ezzel magunkra hívva a figyelmet.
-Alexa? - kérdezte furcsán Sebastian.
-Hely kéne. - tátogta, mire a színész csak bólintott.
Hanyatt feküdtem, aprónak éreztem magam, és mintha mindenem sajogna.
-Kérem, adjanak neki helyet! - a mikrofonba hangosan szól bele, viszont a hangja távolinak tűnik.
A fene egye meg, hogy nem hallgattam anyára. A hely kezd egyre sötétebb lenni, még végleg el nem csendesedik minden.
STAI LEGGENDO
Utolsó Kívánság <Sebastian Stan Ff >
FanfictionTe mit tennél, ha olyan betegséged lenne, aminek még neve sincs? Ha az orvosok szerint gyógyítható, de azt sem tudják mit tegyenek? Kate csak egy dolgot szeretne a vég előtt, csak egy képet a bosszúállókkal. ❄️A szívem zakatolni kezdett, amint megpi...