2

1.7K 133 302
                                    

Alby bana kuralları anlatıp sorularımı cevaplamıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Alby bana kuralları anlatıp sorularımı cevaplamıştı. Hâlâ pek anladığım söylenemezdi ama zamanla anlayacağımı söylemişti. Ben de inanmıştım. Başka şansım yoktu zaten.

"Peki Gally'yi nerede bulabilirim?"

Kaşlarını çatıp bana döndü.

"Neden?"

"Ona vurmuştum ya özür dileyeceğim."

Ondan ne kadar haz etmesem de özür dilemeliydim.

"Mutfakta dolabı tamir ediyordu."

Alby'ye teşekkür ettim. Mutfağı bana göstermişti yerini biliyordum.

Tam gidecekken arkamı döndüm. Zaten Alby hâlâ beni izliyordu.

"Çıkıntı ne demek?"

"İyi bir şey değil."

Kafamı salladım. Mutfağa girdim. Herkes bana bakıyordu. Yemek yiyenler vardı. Ve Tava. Alby ondan bahsetmişti.

Ona yaklaştım çünkü bana Gally'nin yerini sadece o söyleyebilirdi. Sadece değil.

"Merhaba."

Bir şeyleri karıştırırken gülerek konuştu.

"Merhaba. Ben Tava."

Kendimi tanıtmam gerekiyordu ama ismimi bilmiyordum.

"Gally burada mı?"

O da Alby gibi kaşlarını çattı. Herkes neden bu kadar şaşırıyor çok merak ediyorum gerçekten.

Bu sırada mutfak kapısı açıldı ve elinde keser ve birkaç çivi ile Gally çıktı. Terlemişti ve Sanırım keseri eline vurmuştu. Bunu elindeki kandan anlamıştım. İster istemez midem bulanmıştı.

Gözümü elinden alıp gözlerine çevirdim. Beni gördüğüne hiç sevinmemiş gibiydi. Kaşları çatık bir şekilde bana yaklaştı.

"Çaylak seni sordu."

Dedi Tava. Çaylak denmesi hoşuma gitmişti. Alby de demişti ve beğenmiştim.

"Ne istiyorsun?"

Sinirli bir şekilde bana bakıyordu.

Ve diğer herkes de bizi izliyordu. Anlaşılan burada kız olmasına alışmaları uzun sürecekti.

Ayrıca Gally'nin bu tavırları sinirimi bozmaya başlamıştı artık.

"Normal bir şekilde konuşmaya gelmiştim ve sen çıkıntılık yapıyorsun."

Sesim cümlemin sertliğinin aksine oldukça sakin çıkmıştı.

Elindeki keser ve çiviyi masaya bıraktığında rahatlamıştım.

"Bak lülekafa kiminle konuştuğuna dikkat et."

Maze Runner • GallyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin