"Bacağını kırmış."
Dedi Jeff üzgün bir şekilde.
"Ve büyük ihtimalle birkaç kaburgasını."
Alby yatakta yatan Gally'ye bakıp kafasını salladı. Herkes çok üzülmüştü. Ben de üzülmüştüm çünkü herkes, gerçekten herkes ben geldiğimden beri bu kadar dalgın olduğunu söylüyordu. Kendimi suçlamıyordum tabii ki kesinlikle onun suçuydu ama yine de üzülüyordum.
Jeff bcağını sabitlemişti. Ve biraz yemek ile su vermeye çalışmıştı ağızından. Susuz kaldığı çok belliydi.
Alby çıktıktan sonra Jeff'e döndüm.
"İyileşecek değil mi?"
Omuzunu ve kaşını aynı anda kaldırdı.
"Bilmiyorum."
***
İki gün geçmişti. Ve akşam yemeği vakti gelmişti. Ekmeğimi ve pirincimi hızlıca yedikten sonra Gally'nin hakkı olan çorba ile kendi hakkım olan çorbayı aldım. Ve biraz da su.
Günlük rutinim olmuştu sabah akşam ona sıvı şeyler yedirmek.
Çorba zaten soğumuştu beklememe gerek yoktu. Çenesini açıp az az çorba döktüm ağzına. Kasenin çoğu bitmişti. Ama benim çorbamı bitirtmek istiyordum. Mesela ben sadece bir kase çorbayla doyamazdım.
Benimkinin de çoğunu yedirdikten sonra bir bardak su içirdim. Yaklaşık bir saat sonra falan tekrar su içirirdim. Çünkü su hayattı.
Ağzının kenarını ve çorba dökülen yerleri silmem gerekiyordu. İğrenç buluyordum ama gerekliydi. Mendil alıp ağzının kenarlarını ve çorba dökülen yerleri sildim.
"Durumu iyiye gidiyor mu?"
Minho'nun sesiydi. Elimi yıkarken konuştum.
"Bilmiyorum. Ama rengi yerine geliyor gibi."
Düşünceli bir şekilde kafasını salladı. Sonra tekrar Gally'ye baktı. Sonra tekrar bana.
"Gelmiyor musun?"
"Nereye?"
"Dinlenmeye. Uyuman lazım."
İki gündür Gally'yi bekliyordum. Bir şey olursa siteydi. Tüp hakkında pek bir şey bilmiyordum ama Jeff'i uyandırabilirdim. Tek sebebi buydu. Başka sebebi ne olabilirdi ki?
"Uyuyacağım. Şurada. Gally'ye su vermem lazım."
Benim oturacağım yere oturdu.
"Ben veririm. Sen ise bu gece uyu."
Çok cazip bir teklifti gerçekten. Uykum vardı ve dinlenmem gerekiyordu. Ama Gally'yi de bırakmak istemiyordum.
"Sabah koşuya çıkacaksın."
"İlk uyanık kalışım değil."
"Ben yaparım Minho. Bu benim işim."
"İşin bu değil. İşin olsaydı Jeff ve Clint de yapardı."
Oturduğu yerden kalkıp yanıma geldi. Ellerini omzuma koydu.
"Ben burada kalacağım. Uyumalısın. Tamam mı?"
Daha fazla naz yapmayacaktım.
"Teşekkür ederim Minho. Olamamış gereken bir şey olursa haber verirsin. İyi geceler."
Ona gülümsedim. Ona yapacaklarını söylememe gerek yoktu. Zaten iyi biliyordu. Ve Gally'yi önemsiyordu. O yüzden dikkatli olacağına emindim. Ben ise sonunda güzel bir uyku çekebilecektim.
Yavaşça odama gittim. Yorgunluğuma bağlıyordum. Newt daha odaya gelmemişti çünkü saat daha erkendi. Ve ben hemen yattım. Yerde yatmama rağmen aşırı güzel bir uyku çekecektim sanırım. Çünkü çok uykum vardı.
Deliksiz bir uykudan sonra Minho'nun beni uyandırmasıyla uyandım.
"Gally'ye bir şeyler oluyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Maze Runner • Gally
FanfictionThomas, Minho ya da Newt ile sevgili değilsiniz. Kutudan çıkıp koşmayacaksınız. Koşucu değilsiniz. Ne olacağını merak ediyorsanız buyurun gelin. ~İlk Gally kitabı~