Unicode...
သော့ခတ်ထားပြီးမသုံးတော့တဲ့သေတ္တာအိုကြီးတစ်လုံးကဲ့သို့သောနှစ်လုံးသားတစ်စုံဟာတစ်စုံတစ်ယောက်ကြောင့်ပြန်လဲနိုးထလာခဲ့မယ်ဆိုရင်အတိတ်ဟောင်းကချစ်ဖူးသူကိုမေ့ပြီးရှေ့မှောက်မှာရှိနေတဲ့ချစ်ရသူကိုရွေးချယ်ရင်တရားသလား....
အချစ်တစ်ခုကိုအစာထိုးမို့ရာသက်သက်ချစ်ခဲ့မယ်ဆိုရင်ရိုးသားဖြူရှင်လှတဲ့ကောင်ငယ်လေးအတွက်ကရောတရားသလား....
မေးခွန်းတွေသာထုတ်နေမယ်အဖြေကပေါ်မလားဘူးဆိုရင်ကောဘာတွေဆက်ဖြစ်မလဲမေးခွနိးတိုင်းမှာအဖြေရှိသလိုဘဲဒီအချစ်ဇာတ်လမ်းလေးမှာလဲအဖြေဆိုတာရှိလာမှာပါ.....
ကဲဆက်ကြရအောင်....
CCTVကကောင်လေးကိုငေးမောရင်းထိုအခနိးထဲသို့သွားရန်ပြင်လိုက်ပါတော့တယ်.နီးကပ်လာသောထိုအခန်းဝင်သွားရမလိုလိုနဲ့တွန့်ဆုပ်နေတဲ့ခြေလှမ်းများကိုမျက်စိစုံမှိတ်ကဝင်သွားပါတော့တယ်....
|ဘာဖြစ်နေတာလဲရိပေါ်မင်းမဟုတဲ့အတိုင်းဘဲအရာရာကိုမတွန့်မဆုပ်လုပ်ကိုင်ခဲ့တဲ့ငါကဒီဘာမဟုတဲ့ကောင်းလေးနဲ့ကျမှကိုယ့်ရုံးခန်းကိုတောင်ပြန်မဝင်ရဲလောက်တဲ့ထိကိုစိတ်လှုပ်ရှားနေခဲ့တာဘယ်လိုအခြေနေလဲကွာ.....|
ကွကိုမေးခွန်းတွေအစီအရီထုတ်နေခဲ့တယ်သူကသာဝင်ရမလိုလိုနဲ့ဖြစ်နေတာအခန်းထဲမှာရှိနေတဲ့တစ်ယောက်သောသူကတော့အပူပင်ကင်းကင်းအိပ်မောကျနေလေရဲ့..
ခြေသံယဲ့ယဲ့တို့ကိုမသိစိတ်ကကြားနေရသော်လဲမျက်စီတစ်စုံကမဖွင့်နိုင်ညကဒဏ်ကြောင့်ပင်ပန်းနုန်းချိနေခဲ့တယ်...ဆိုဖာပေါ်ထိုင်စောင့်ရင်းဘယ်လိုမှသီးမခံနိုင်တော့တဲ့အဆုံးထိုနေရာမှာတင်နှစ်နှစ်ခြိုက်ခြိုက်အိပ်ပျော်သွားလေးရဲ့....
"Aww .
အိပ်နေလိုက်တာများသူ့အခန်းကြနေတာဘဲ..."
မနှိုးတော့ဘဲသူနိုးတဲ့အထိစောင့်မယ်ဆိုပြီးအရှေ့ရှိဆိုဖာပေါ်တွေခြေထောက်လေးချိတ်က magazineဖတ်ရင်စောင့်နေတော့သည်....
ရုတ်တရက်အသံတိုးတိုးမျှင်မျှင်လေးကြားသောကြောင့်သေချာအာရုံစိုက်ပြီးနထောင်ကြည့်ရာအကောင်ပေါက်လေထံမှဟောက်သံလေးထွက်လာလေးရဲ့....
YOU ARE READING
You are mine (မင်းကငါ့အပိုင်🔞) Completed
Fanfictionဒီဝတ္ထုလေးကစိတ်ကူးယဉ်ပြီးပုံဖော်ထားတာပါမည်သူတစ်ဦးတစ်ယောက်ကိုမှထိခိုက်လိုခြင်းမရှိပါဘူး... စိတ်ကူးယဉ်မို့အပြင်နဲ့ကွဲလွဲနေတာမျိုးတွေရှိပါတယ်..