Unicode....
မြင်ပါများတော့ချစ်ကျွမ်းဝင်သွားတယ်ဆိုတဲ့စကားကသူဖြစ်နေတာနဲ့ပြောင်းပြန်ဖြစ်နေလေးရဲ့ထိုကောင်လေးနဲ့အတူနေတာ1ပတ်မျှပင်မရှိသေးသူ့ရဲ့အိပ်ပေျာ်နေတဲ့နှလုံးသား၊တစ်စုံတစ်ယောက်ကိုသာတမ်းတနေတဲ့ထိုနှလုံးသားဟာငါးပြင်မဆားထိသလိုတလျှပ်လျှပ်ခုန်လာခဲ့တယ်မကြာသေးခင်မှာဘဲထိတွေ့လိုက်ရတဲ့နှုတ်ခမ်းဖူးဖူးလေးကြောင့်ရင်ခုန်သံကိုမနဲထိန်းလိုက်ရသေးတယ်.....
…………..........
နေထိုင်မကောင်းတဲ့အပြင်မနက်အစောကြီးနိုးနေခဲ့တယ်ပြန်အိပ်လို့မရတဲ့အဆုံးအောက်မှာကောင်ငယ်လေးနိုးနေပြီးလားဟုသိချင်စိတ်ဖြစ်ဆင်းကြည့်ခဲ့တယ်..
အခနိးရှေ့ရောက်တော့တံခါးလေးကိုအသာအရာဟပြီးကြည့်လိုက်ကာမြင်လိုက်တဲ့မြင်ကွင်းလေးကသူ့မျက်နှာပေါ်အပြုံးပန်းေဝစေခဲ့တယ်အမှီးထုပ်ကလေးလေးလို့ကွေးပြီးအိပ်နေလိုက်တာများရင်ဘက်တစ်ခုလုံးဗြောင်ဆန်မတက်အသဲယားမိတယ်....
ရိပေါ်ထလာချိန်ကဖြင့်အရင်ကယုန်ပေါက်သူ့အတွက်မနက်စာပြင်ချိန်၇နာရီခွဲပင်ဖြစ်တယ်မနိုးနေသောလူသားလေးကြောင့်မနှိုးရက်ဘဲအခန်းသို့ပြန်ကာရေမိုးချိုးခဲ့တယ်မကြာပါရိပေါ်အောက်ကိုပြန်ဆင်းသူ့အခန်းရှေ့ရောက်တော့အခန်းထဲကနေအသံကြားခဲ့ရတယ်......."နောက်ကျနေပြီးနောက်ကျနေပြီး..🤧🤧"
ရိပေါ်မနိုင်စိန်လေးပါဆိုပြီးခေါင်းခါရင်းသွားမယ်အလုပ်အကောင်ပေါက်လေးပြေးထွက်လာတာနဲ့တိုးပြီးဒီလိုကြည်နူးစရာအခိုက်အတန့်လေးဖြစ်သွားခဲ့ရတာပေါ့.....
.....………….…
ရှောင်ကျန့်လဲရိပေါ်ထွက်သွားတာကိုကြည့်ပြီးသူ့ရဲ့နှလုံခုန်နေတွေကလဲထိန်းမရအောင်ခုန်နေခဲ့တယ်နှုတ်ခမ်းချင်းထိကပ်မိတဲ့အချိန်ကသူတစ်ကိုယ်လုံးကိုတောင်အရည်ပျော်ကြမတက်ဘဲအခုလဲသူ့ကိုစောင့်ခိုင်းထားတာဘာကိစ္စကြောင့်လဲသူမသိ....စောငိ့နေတာ၁၅မိနစ်ရှိနေပြီး....
|အဲ့လူကြီးဘာလုပ်မို့လဲ၈နာရီထိုးတော့မယ်မနက်စာချက်မို့အပြေးထွက်လာတာကိုသူကတော့အပေါ်တက်ပြီးအလှတွေပြင်နေတယ်ဟွနိ့မပြောလိုက်ချင်ဘူးဒီကဖြင့်သူမနက်စာစားမို့နောက်ကျသွားမှာစိုရိမ်းနေတာသူကတော့ဘာမှမဖြစ်သလိုအပေါ်ပြန်တက်သွားတယ်သူများကိုစောင့်ခိုင်းထားပြီးတော်ရုံနဲ့လဲပြန်မဆင်းလာဘူး.....|
YOU ARE READING
You are mine (မင်းကငါ့အပိုင်🔞) Completed
Fanfictionဒီဝတ္ထုလေးကစိတ်ကူးယဉ်ပြီးပုံဖော်ထားတာပါမည်သူတစ်ဦးတစ်ယောက်ကိုမှထိခိုက်လိုခြင်းမရှိပါဘူး... စိတ်ကူးယဉ်မို့အပြင်နဲ့ကွဲလွဲနေတာမျိုးတွေရှိပါတယ်..