Part 45

2K 93 13
                                    

Unicode......

"ကဲရောက်လာပြီးဆိုတော့ကွေ့ပတ်မနေတော့ဘူး‌ေကာင်‌ေလးဒဲ့ဘဲပြောလိုက်တော့မယ်
မင်းငါ့သားနဲ့ဆက်မပတ်သတ်ပါနဲ့ရှေ့ဆက်တိုးရင်မင်းကိုငါတစ်ခုခုလုပ်လိုက်ရမယ်....

"ဘာလို့ကျနော်ကိုဦးလေးသားနဲ့မပတ်သတ်စေချင်တာလဲ....ဘာလဲကျနော်ကဦးလေးသတ်ခဲ့တဲ့လူနှစ်ယောက်ရဲ့သားဖြစ်နေလို့လား...
ဒါဆိုရင်တော့မပူပါနဲ့တရားခံကိုလက်စားချေမို့တရားခံရဲ့တားကိုချဉ်ကပ်တဲ့ထဲကျနော်မပါဘူး..

"ဟက်မင်းလိုကောင်ကငါ့ကိုဘာများလုပ်နိုင်မှာလဲ....ယောင်္ကျားတစ်ယောက်ဖြစ်ပြီးတော့ကွာမရွံမရှာတစ်ခြားယောင်္ကျားတစ်ယောက်ကိုမြူဆွယ်ရတယ်လို့.....မင်းမိဘတွေကလဲကို့သားရဲ့အဖြစ်ကိုသိရင်မင်းကိုဆူမယ်မထင်ဘူး...
ဘာလို့လဲဆိုတော့သူတို့တွေကငတုံးတွေလေ......ဟားဟား."

ကိုကို့ရဲ့ဖ‌အေဆိုသူကိုကျနော်သိပ်မုန်းတာဘဲ......သူ့ကြောင့်ကျနော့်ရဲ့မိဘနှစ်ပါးလုံးဆုံးပါးသွားတာကိုနဲနဲလေးမှအားမနာတဲ့အပြင်ကိုသူ့ရဲ့လုပ်ရက်ကြောင့်နောင်တရတဲ့ပုံလဲမပေါ်ဘူး...
ထိုလူကကိုကို့ရဲ့ဖခင်တဲ့လားတကယ့်ကိုလူသားချင်းစာနာတဲ့စိတ်လေးတောင်သူ့မှာမရှိဘူးဘဲသေသွားတဲ့မိဘနှစ်ပါးကိုလဲအောက်ဆုံးထိရောက်အောင်ပြောဆိုနေသေးတယ်....
လူတွေရဲ့လောဘအတ္တတွေကအရမ်းကိုကြောက်မို့ကောင်းပါလား....

"ကျနော်ဒီကိုလာတာဖြစ်ခဲ့တာတွေကိုခရားရေသွန်ပြန်ပြောမို့မဟုဘူး...
ကျနော်လာခွင့်တောင်းတာပါကျနော့်နဲ့ကိုကို့ကိုလွတ်လပ်ခွင့်ပေးပါ....
ကျနော်ကိုသဘောမကျလို့ထိခိုက်အောင်လုပ်နေတာတွေကကျနော်ခင်မင်ရတဲ့သူတွေကိုထိခိုက်နေတာမို့ပါကျနော်တောင်းဆိုနေတာပါ.....

ကျနော်မထင်မှတ်ထားတာတစ်ခုသိလိုက်ရတယ်...အဲ့ဒါက.ဒီကားတိုက်မှုဖြစ်တာကိုကို့ဖခင်ရဲ့ဇာတ်ညွှန်းတွေဆိုတာ..
ကျနော်သိသိခြင်းလီရန်ကိုပြောမို့စိတ်ကူးလိုက်ပေးမဲ့ကျနော်မပြောပြဖြစ်ခဲ့ဘူး..
ဘာလို့ဆိုကိုကိုဖခင်ရဲ့ပြစ်မှတ်အစကလီရန်ဘဲလွဲချော်ပြီးအကိုဖုံ့ဟွှာဖြစ်သွားခဲ့ရတာ....
အားလုံးရဲ့ပြသနာပြီးဆုံးမို့ကျနော်အပေါ်မူတည်နေတယ်...

You are mine (မင်းကငါ့အပိုင်🔞)  CompletedWhere stories live. Discover now