စိတ်ထွက်ပေါက်အနေနဲ့ရေးလိုက်တဲ့ ficလေးက ဒီမှာတင်ပြီးဆုံးသွားခဲ့ပါပြီး..
ရေးနေတဲ့အချိန်တွေမှာအတော်လေးအခတ်ခဲတွေဖြစ်ခဲ့ရပါတယ်တစ်ချို့အခြေနေတွေကြောင့်လအကြာကြီးရပ်ပစ်ခဲ့ရတာတွေလဲရှိတယ်...
မအားလပ်တာတွေ စာရေးမို့ကိုပျင်းနေတာတွေနဲ့ဘဲ ficလေးကအတော်လေးပြီးမို့ကြာသွားခဲ့တယ်ဒီကြားထဲ completeဖြစ်ပြီးခါမှာစိတ်အပြောင်းအလဲကြောင့် final part ကိုပြန်ပြင်ဆင်ခဲ့ရတယ်...🙁ဖတ်ပေးတဲ့ဒါဒါလေးတွေကိုတကယ်စိတ်ရင်းနဲ့ကျေးဇူးတင်ပါတယ်..🙏🙏
ကို့ရဲ့အရေးအသားကအဲ့လောက်ထိမကောင်းမှန်းလဲသိတယ်..
ဘာလို့ဆိုကို့အရည်အချင်းကိုသုံးသပ်မိနေလို့ဘဲ...
cm feedback voteတွေကြောင့်အားတက်ခဲ့ရတယ်..
စာမရေးေတာ့ဘူးလို့ဆုံးဖြတ်လိုက်ချိန်အော်ငါ့ fic ကိုမျှော်နေသူလေးတွေရှိမှာဘဲဆိုပြီးအားတင်းပြီးအဆုံးထိရေးခဲ့လိုက်ပါပြီး....
နောက်ပိုင်း ficတွေကိုလဲကြိုးစားပြီးရေးသွားမှာပါ OC လေးတစ်ပုဒ်နဲ့ပြန်လာခဲ့ပါအုံးမယ် ရေးလက်စ ကြင်ယာတော်လေးကိုအဆုံးသတ်ပြီးတာနဲ့ OCလေးတစ်ပုဒ်ချပြမို့ရှိပါတယ်...အားလုံးဘဲအရင်ကအတိုင်းထယ့်ကိုချစ်ပါကြပါဝေဖန်ပေးကြပါနော်အကောင်းဆုံးကြိုးစားနေလျှက်ပါ..😘☘️Zawgyi ...
စိတ္ထြက္ေပါက္အေနနဲ႕ေရးလိုက္တဲ့ ficေလးက ဒီမွာတင္ၿပီးဆုံးသြားခဲ့ပါၿပီး..
ေရးေနတဲ့အခ်ိန္ေတြမွာအေတာ္ေလးအခတ္ခဲေတြျဖစ္ခဲ့ရပါတယ္တစ္ခ်ိဳ႕အေျခေနေတြေၾကာင့္လအၾကာႀကီးရပ္ပစ္ခဲ့ရတာေတြလဲရွိတယ္...
မအားလပ္တာေတြ စာေရးမို႔ကိုပ်င္းေနတာေတြနဲ႕ဘဲ ficေလးကအေတာ္ေလးၿပီးမို႔ၾကာသြားခဲ့တယ္ဒီၾကားထဲ completeျဖစ္ၿပီးခါမွာစိတ္အေျပာင္းအလဲေၾကာင့္ final part ကိုျပန္ျပင္ဆင္ခဲ့ရတယ္...🙁ဖတ္ေပးတဲ့ဒါဒါေလးေတြကိုတကယ္စိတ္ရင္းနဲ႕ေက်းဇူးတင္ပါတယ္..🙏🙏
ကို႔ရဲ႕အေရးအသားကအဲ့ေလာက္ထိမေကာင္းမွန္းလဲသိတယ္..
ဘာလို႔ဆိုကို႔အရည္အခ်င္းကိုသုံးသပ္မိေနလို႔ဘဲ...
cm feedback voteေတြေၾကာင့္အားတက္ခဲ့ရတယ္..
စာမေရးေတာ့ဘူးလို့ဆုံးဖြတ်လိုက်ချိန်အော်ငါ့ fic ကိုေမွ်ာ္ေနသူေလးေတြရွိမွာဘဲဆိုၿပီးအားတင္းၿပီးအဆုံးထိေရးခဲ့လိုက္ပါၿပီး....
ေနာက္ပိုင္း ficေတြကိုလဲႀကိဳးစားၿပီးေရးသြားမွာပါ OC ေလးတစ္ပုဒ္နဲ႕ျပန္လာခဲ့ပါအုံးမယ္ ေရးလက္စ ၾကင္ယာေတာ္ေလးကိုအဆုံးသတ္ၿပီးတာနဲ႕ OCေလးတစ္ပုဒ္ခ်ျပမို႔ရွိပါတယ္...အားလုံးဘဲအရင္ကအတိုင္းထယ့္ကိုခ်စ္ပါၾကပါေဝဖန္ေပးၾကပါေနာ္အေကာင္းဆုံးႀကိဳးစားေနလွ်က္ပါ..😘☘️
YOU ARE READING
You are mine (မင်းကငါ့အပိုင်🔞) Completed
Fanfictionဒီဝတ္ထုလေးကစိတ်ကူးယဉ်ပြီးပုံဖော်ထားတာပါမည်သူတစ်ဦးတစ်ယောက်ကိုမှထိခိုက်လိုခြင်းမရှိပါဘူး... စိတ်ကူးယဉ်မို့အပြင်နဲ့ကွဲလွဲနေတာမျိုးတွေရှိပါတယ်..