Part-1

25.2K 1.3K 30
                                    

ဂ်ိဳဆြန္းတိုင္းျပည္.....

ဂ်ိဳဆြန္းျပည္ရဲ႕ ညေစ်းႀကီးဟာ မီးအလင္းေရာင္ေတြေအာက္မွာ အသက္ဝင္လႈပ္ရွားေနခဲ့သည္... မင္းမႈထမ္းေတြ..နန္းတြင္းအရာရွိအမတ္ေတြရဲ႕ သားသမီးေတြ..ကုန္သည္ေတြ နဲ႔အတူ သာမာန္ျပည္သူျပည္သားေတြဟာ ဂ်ိဳဆြန္းညေစ်းရဲ႕လမ္းမထက္မွာပ်ားပန္းခတ္မ်ွ သြားလာလႈပ္ရွားေနၾကသည္.....

မီးပံုးလႊတ္ပြဲေတာ္ရက္ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ ပို၍စည္ကားလွသည္...ဂ်ိဳဆြန္းျပည္ဟာ အနီးအနားရွိျပည္နယ္အသီးသီးတို႔ိကိုသိမ္းယူၿပီး နယ္ခ်ဲ့ခဲ့သည္...ဂ်ိဳဆြန္းျပည္မသိမ္းပိုက္နိုင္တဲ့တစ္ခုတည္းေသာျပည္ေထာင္မွာ ဂိုဂူေလ်ာ...

အရင္ဘုရင္ေတြလက္ထက္ကတည္းက ဂ်ိဳဆြန္းနဲ႔ ဂိုဂူေလ်ာဟာ ခ်စ္ၾကည္ေရးမရခဲ့...အင္အားၿကီးျပည္ေထာင္ေတြျဖစ္သည့္အေလ်ာက္ အနီးအနားက ျပည္ေထာင္စုေလးေတြကိုသာ သူ႔ထက္ငါသိမ္းရင္း အာဏာစက္ပ်ံ့နွံ႔ေစခဲ့သည္...

ဘယ္ဘုရင္ဘက္ကမွလည္း အေလ်ာ့မေပးခဲ့...ျပည္ေထာင္စုအေသးေလးေတြကို ဦးတဲ့သူတက္သိမ္းသည္...သိမ္းပိုက္ၿပီးတာနဲ႔ နယ္နိမိတ္သတ္မွတ္ၿပီး ဆက္လက္အုပ္ခ်ဳပ္သည္..အခုအထိေတာ့ ဂ်ိဳဆြန္းနဲ႔ ဂိုဂူေလ်ာဟာ ထိပ္တိုက္မေတြ႕ေအာင္ေရွာင္ေနခဲ့ၾကသည္...ဘယ္ျပည္နယ္ဘက္ကမွ သူ႔နယ္ကိုယ့္နယ္ေက်ာ္ၿပီး မသိမ္းပိုက္ခဲ့ၾကေပ...

ဂ်ိဳဆြန္းနဲ႔ဂိုဂူေလ်ာဟာ စည္းတစ္ခုထားၿပီး မပတ္သတ္ပဲေနၾကသည္..ရန္သူလည္းမဟုတ္ မိတ္ေဆြလည္းမဟုတ္ပဲ ေစာင့္ၾကည့္ေနၾကရံုသာ...တစ္ဖက္ကထႂကြတာနဲ႔ စစ္ပြဲကအခ်ိန္မေ႐ြးျဖစ္နိုင္သည္...

ဂ်ိဳဆြန္းနဲ႔ဂိုဂူေလ်ာ အင္အားႀကီးျပည္ေထာင္နွစ္ခုစစ္ပြဲျဖစ္မည္ဆိုပါက လက္ေအာက္ခံျပည္နယ္ေတြပုန္ကန္ထႂကြၾကမည္...နွစ္ျပည္ေထာင္သိမ္းထားတဲ့ ျပည္ေထာင္အေသးေလးေတြက ေက်နပ္တာမဟုတ္ၾကေပ...မေတာ္လွန္နိုင္လို႔သာၿငိမ္ကုပ္ေနၾကျခင္းပင္ျဖစ္သည္....

အကယ္၍ စစ္ပြဲျဖစ္ခဲ့လ်ွင္ ျပည္သူအမ်ားအျပားေသေက်ပ်က္စီးၾကမည္ျဖစ္သည္...စစ္ပြဲကိုဂ်ိဳဆြန္းေရာ ဂိုဂူေလ်ာေရာ မလိုလားၾကေပ..မလိုလားလို႔ ခ်စ္ၾကည္ေရးယူမလားဆိုေတာ့ ခ်စ္ၾကည္ေရးလည္းမယူၾက...

💜 Prince Kim 💜 (Completed)Where stories live. Discover now