Part-20

7.7K 791 26
                                    

"အရွင္....."

ထယ္ေယာင္းစာျကည့္‌ေဆာင္မွာ စာဖတ္ေနတဲ့ အရွင့္ဆီလိုက္လာခဲ့သည္...အရွင္က ဂ်ိဳဆြန္းကိုျပန္ေရာက္ကတည္းက ထယ္ေယာင္းကို စကားလည္းမ‌ေျပာသလို လာလည္းမေတြ့တာ‌ေၾကာင့္ ခုလိုအရွင့္ဆီလိုက္လာရျခင္းျဖစ္သည္...

အစ္ကိုေတာ္ဟိုေဆာ့နဲ႔သူစကား‌ေျပာတာကို သဝန္တိုေနတဲ့အရွင့္ကိုလည္း သူအံ့ဩရပါသည္...ထယ္ေယာင္းကအရွင့္ကိုပဲခ်စ္တာကို အရွင္မသိေလေရာ့သလား...

"အရွင္...ေယာင္းကို ဘာလို႔မေခၚတာလဲ"

ေဂ်ာင္ကု တမင္ဆႏၵျပေနျခင္းျဖစ္သည္...ေယာင္းကို သူေသေလာက္ေအာင္လြမ္းေပမယ့္ သူစိတ္ဆိုးေနတာကို မသိတဲ့ေယာင္းကို နည္းနည္းေတာ့အျပစ္ေပးခ်င္ပါသည္...အခုလည္းေယာင္းဒီလိုေလးလိုက္လာတာကိုေတြ့တာနဲ႔ ေယာင္းဆီကအရွင္လို႔ေခၚသံေလးၾကားတာနဲ႔ ရင္ထဲအလြမ္းေတြသည္ တမဟုတ္ခ်င္း ေပ်ာက္ကြယ္သြားရသည္...

"အရွင္ ေယာင္းကိုစိတ္ဆိုးေနတာလား...ေယာင္းဘာလုပ္မိလို႔လဲဟင္..."

ေဂ်ာင္ကုေပါင္ေပၚဝင္ထိုင္ကာ ေဂ်ာင္ကုေမးဖ်ားကိုပင့္ၿပီး မ်က္လံုးေလးပုတ္ခတ္ ပုတ္ခတ္နဲ႔ေမးလာတဲ့ေယာင္း‌ေၾကာင့္ လက္ထဲကစာအုပ္ကို စိတ္မေရာက္ေတာ့...ဘာရုပ္ေလးလာလုပ္ေနတာလည္းမသိ.....

"မဆိုးပါဘူး..."

"ဒါဆို ေယာင္းကို ဘာလို႔ လာမေတြ့တာလဲဟင္...ေယာင္းကိုပစ္ထားၿပီး အရွင္ကေနႏိုင္တယ္ေပါ့...အင္းေပါ့ေလ မေနႏိုင္တဲ့ေယာင္းေလးကပဲ လာေတြ့ရတာေပါ့ေလ.."

ေဂ်ာင္ကုတကယ္သည္းမခံႏိုင္ေတာ့...ေယာင္းကိုတင္းတင္းက်ပ္က်ပ္ေပြ့ဖက္ပစ္ခ်င္စိတ္က ရင္ထဲျပၫ့္ႏွက္ေနတာ‌ေၾကာင့္ လက္သီးဆုပ္ထားမိသည္...

မျဖစ္ဘူး...အခုစိတ္‌ေျပသြား‌ေၾကာင္းျပလို႔မျဖစ္ဘူး...

ထယ္ေယာင္းကိုခုထိစကားမ‌ေျပာပဲ ရုပ္တည္ႀကီးနဲ႔ေကာက္ေနတဲ့အရွင့္‌ေၾကာင့္ ထယ္ေယာင္းရယ္ခ်င္လာသည္..တစ္ဆက္တည္းေက်နပ္တဲ့စိတ္ေလးလည္းဝင္လာသည္.....တည္ၾကည္ခန႔္ညားတဲ့ဂ်ိဳဆြန္းအရွင္ဟာ ထယ္ေယာင္းဆိုတဲ့သူ႔အေပၚမွာပဲ ဒီလိုအျပဳအမူေလးေတြလုပ္တာမလို႔ အရွင့္ရဲ့ကေလးဆန္တဲ့အမူအရာေလးေတြအကုန္ ထယ္ေယာင္းသာျမင္ႏိုင္တာမို႔လို႔ သိပ္ကိုေက်နပ္ရပါသည္...

💜 Prince Kim 💜 (Completed)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora