Part-21

7.1K 767 33
                                    

ရီရွင္း အရွင္မင္းႀကီးအား ဂိုဂူေလ်ာအိမ္ေရ႔ွစံကိုဖမ္းမိထား‌ေၾကာင္း ေလ်ွာက္တင္ဖို႔ အေဆာင္ေတာ္ကို အေစာႀကီး လာခဲ့သည္...လုပ္ႀကံသူဟာ ဂိုဂူေလ်ာအိမ္ေရ႔ွစံဆိုတာ အရွင္မင္းႀကီးက ဖံုးကြယ္ထားတာဟာ ၾကင္ယာေတာ္ထယ္ေယာင္း‌ေၾကာင့္ပဲျဖစ္ေပလိမ့္မည္...ထို႔ေၾကာင့္ ၾကင္ယာေတာ္ေဆာင္ကို မသြားဘဲ အရွင္မင္းႀကီးရဲ႕ ကိုယ္ပိုင္နန္းေဆာင္ကေန ရီရွင္း လာေစာင့္ျခင္းျဖစ္သည္...

"ကိုယ္ရံေတာ္တပ္မွဴး ရီရွင္း..."

"ေအာ္ အႀကံေပးေဆာ့ဂ်င္....ညီလာခံလာတက္တာလား"

ရီရွင္းေဆာ့ဂ်င္ကို ဦးၫြတ္နႈတ္ဆက္လိုက္သည္...ေဆာ့ဂ်င္က ေခါင္းၿငိမ့္ျပရင္း...

"ဘာအေၾကာင္းထူးလို႔လည္း အရွင္မင္းႀကီးကို မနက္အေစာႀကီးလာရွာပံုေထာက္ေတာ့"

ရီရွင္းစိတ္ထဲ ေဆာ့ဂ်င္ကိုေျပာသင့္မသင့္စဥ္းစားေနမိသည္...အႀကံေပး ေဆာ့ဂ်င္က ဂိုဂူေလ်ာအိမ္ေရွ႕စံနဲ႔ရင္းနွီးတာသူသိသည္ပဲ...ရီရွင္းမေျပာဖို႔ပဲ ဆံုးျဖတ္လိုက္သည္...

"အရွင္မင္းႀကီးက ကြၽန္ေတာ္မ်ိဳးကို အေခၚလႊတ္လို႔ပါ....ဘာအေၾကာင္းအရင္းလဲေတာ့မသိရပါဘူး"

"ေအာ္ ဒါဆို တာဝန္ေက်လိုက္ပါဦး..."

"ဟုတ္ကဲ့ အႀကံေပးေဆာ့ဂ်င္..."

ေဆာ့ဂ်င္စိတ္ထဲ ရီရွင္းကိုသိပ္မယံုခ်င္...သူမသိဘဲ အရွင္မင္းႀကီးနဲ႔ရီရွင္းလုပ္ေနတဲ့ကိစၥကဘာမ်ားျဖစ္မလဲ...ေဆာ့ဂ်င္ တစ္စံုတစ္ခုကိုသတိရကာရင္ထိတ္သြားသည္...ရီရွင္းက လုပ္ႀကံသူကို တိတ္တဆိတ္စံုစမ္းေနတာပဲ...ဒါဆို နမ္ဂြၽန္း....နမ္ဂြၽန္းကိုမ်ား ရွာေတြ႕သြားတာလား....

ေဆာ့ဂ်င္ အရွင္မင္းႀကီးအေဆာင္ေရွ႕မွာေစာင့္ေနတဲ့ရီရွင္းမျမင္ေအာင္ပုန္းကြယ္ေနလိုက္သည္...ခနေနေတာ့ ညီလာခံတက္ဖို႔ အရွင္မင္းႀကီးအေဆာင္ေတာ္ကို ႂကြလာေတာ့သည္...

"အရွင္မင္းႀကီး..."

"ရီရွင္း ေစာေစာစီးစီး ဘာအေၾကာင္းထူးလို႔လည္း..."

"သူ႔ကိုမိပါၿပီ..."

"ဘာ ေယာင္းအစ္ကိုေတာ္ကို မိၿပီလား"

💜 Prince Kim 💜 (Completed)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora