Part-18

7.4K 773 22
                                    

နမ္ဂြၽန္း ညီေတာ္ငယ္ေလးဆီကစာေၾကာင့္ ေဆာ့ဂ်င္ကိုစိတ္ပူမိသည္...ေသာၾကာေန႔တိုင္း နမ္ဂြၽန္းကိုေစာင့္ေနမယ့္ ေဆာ့ဂ်င္မ်က္နွာေလးကို ျမင္မိေတာ့ လြမ္းတဲ့စိတ္က ထိန္းမရေပ...ဒီတစ္ေခါက္ေသာၾကာေန႔က် တစ္ခါေလာက္သြားေတြ႕ဖို႔ ဆံုးျဖတ္ထားသည္..သူ႔ကိုထပ္မေစာင့္ဖို႔ေျပာရင္း လြမ္းေနရတဲ့မ်က္နွာေလးကိုလည္းထပ္ျမင္ခ်င္မိပါေသးသည္...

"အရွင္မင္းႀကီး...ေစာ္ဘြားေတြက ဂ်ိဳဆြန္းက ေ႐ႊဒဂၤါးတုေတြနဲ႔လက္နက္ဝယ္တာကို မေက်နပ္လို႔ စစ္ခ်ီလာၿပီတဲ့ဘုရား"

"ဘာရယ္..."

"မွန္ပါ့ ၿပီးေတာ့ အရွင္မင္းႀကီးဖမ္းထားတဲ့ ေစာ္ဘြားေနာက္လိုက္ေတြကို ျပန္လႊတ္ေပးဖို႔အတြက္ အရွင္မင္းႀကီးနဲ႔ညိွနိႈင္းဖို႔ တင္ျပခဲ့ပါတယ္..အရွင္မင္းႀကီးဆီက ျပန္စာမရတာမလို႔ အခုလို စစ္ပြဲကို ေစာ္ဘြားေတြဘက္က စတင္ခဲ့ျခင္းျဖစ္ပါတယ္ဘုရား"

အမတ္ယြန္တို႔မ်က္နွာေတြပ်က္ေနၾကေလသည္...သူတို႔လုပ္တဲ့ကိစၥကို ေစာ္ဘြားေတြသိသြားၿပီ...တကယ္တမ္း ေမွာင္ခိုဝယ္တဲ့လက္နက္ေပါင္းေျမာက္ျမားစြာက ဂ်ိဳဆြန္းနန္းေတာ္ကိုမေရာက္ဘဲ အမတ္ယြန္တို႔အုပ္စုရဲ႕လက္နက္စုေဆာင္းတဲ့ဂိုေဒါင္ထဲသာေရာက္ေလသည္...အရွင္မင္းႀကီးက ေစာ္ဘြားေနာက္လိုက္ေတြကို ျပစ္ဒဏ္ခံယူေပးၿပီးတာနဲ႔ ျပန္လႊတ္ေပးမယ့္အေၾကာင္း အမိန္႔ထုတ္ျပန္စာကို အမတ္ယြန္တို႔က ျဖတ္ယူထားလိုက္ျခင္းျဖစ္သည္...

အရွင္မင္းႀကီးကို သူတို႔ပုန္ကန္ဖို႔အေျခအေနအခြင့္မသာတဲ့အတြက္ေၾကာင့္ ေစာ္ဘြားေတြနဲ႔ရန္တိုက္ေပးလိုက္ျခင္းပင္ျဖစ္သည္...

"အခု စစ္ေၾကာင္းက ဘယ္နားေရာက္ေနၿပီလဲ စစ္သူႀကီး.."

"မွန္ပါ့  နမ့္လ်န္ၿမိဳ႕ေတာ္ကေနထြက္ၿပီး ေတာင္ၾကားေဒသမွာပါဘုရား...ဂ်ိဳဆြန္းျပည္ထိေရာက္ဖို႔ဆို  တစ္ပတ္ေလာက္ၾကာဦးမွာပါဘုရား...အရွင္မင္းႀကီးအမိန္႔ေပးတာနဲ႔ ကြၽန္ေတာ္မ်ိဳးတို႔ စစ္တပ္စတင္ထြက္ခြာပါ့မယ္ဘုရား.."

"ေနဦး...ငါကိုယ္ေတာ္က ေစာ္ဘြားေတြနဲ႔ဘာလို႔စစ္တိုက္ရမွာလဲ...ဒီစစ္ပြဲကို လိုလားသူတစ္စုကို ဝမ္းသာေစရမွာတဲ့လား...အဟက္ လြယ္လြန္းတယ္..."

💜 Prince Kim 💜 (Completed)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora