Part-3

8.9K 981 27
                                    

ေဆာ့ဂ်င္ေျခေထာက္ေတြအေတာ္ပင္ေညာင္းလွေနၿပီျဖစ္သည္...ညအခ်ိန္မေတာ္ ဥယ်ာဥ္ထဲလမ္းေလ်ွာက္ထြက္ခ်င္တဲ့အရွင္မင္းႀကီးေၾကာင့္ပင္..ေဆာ့ဂ်င္ေနာက္ကတစ္ေကာက္ေကာက္လိုက္ေနရသည္...

ေဂ်ာင္ကုမွာေတာ့ ဟိုနတ္ဘုရားေလးက်ခဲ့သည့္ ပုဝါေလးအားကိုင္ကာ တစ္ကိုယ္တည္းၿပံဳးေတာ္မူရင္းဥယ်ာဥ္ထဲပတ္ကာလမ္းေလ်ွာက္ေနသည္မွာ ဒါနဲ႔ဆို ေျခာက္ေခါက္ရွိၿပီျဖစ္သည္...

ေရွ႕ကေလ်ွာက္ေနတဲ့အရွင္မင္းႀကီးေတာ့ ေညာင္းမေညာင္းမသိ...ေဆာ့ဂ်င္တစ္ေယာက္ေတာ့ျဖင့္ မီးပံုးလႊတ္ပြဲမွာ နတ္ဘုရားေလးကိုလိုက္ရွာရေသးတာေၾကာင့္ အင္မတန္ေညာင္းကိုက္ေနေတာ့သည္...

ေဂ်ာင္ကုအေတြးေတြထဲ အျပာေရာင္ဝတ္ရံုနဲ႔ နတ္ဘုရားေလးသာစိုးမုိးထားသည္...မီးပံုးလႊတ္ပြဲကိုသြားမိတာ အႀကီးမားအမွန္ကန္ဆံုးလုပ္ရပ္ပင္ျဖစ္သည္...ေယာင္းဆိုတဲ့ နတ္ဘုရားေလးကို သူ႔ဆီသို႔ေကာင္းကင္အလိုေတာ္အရ ပို႔ေဆာင္ခဲ့သည္ဟုထင္သည္...

ဂ်ိဳဆြန္းရဲ႕မိန္းမလွေတြသာမက အျခားတုိင္းျပည္က ဘုရင့္သမီးေတာ္ေတြလာဆက္သစဥ္က ေခ်ာေမာလွပတဲ့ မင္းသမီးေတြနဲ႔ေတြ႕တာေတာင္ မတုန္လႈပ္ခဲ့တဲ့ နွလံုးသားသည္ အျပာေရာင္ဝတ္စံုေလးနဲ႔ ခ်စ္စဖြယ္ေကာင္ေလးေလးနဲ႔မွ စတင္လႈပ္ခတ္ခဲ့သည္....

စာေပေတြဖတ္ရႈစဥ္က ပညာရွိေတြေရးသားခဲ့တဲ့အခ်စ္ဆိုတဲ့အေၾကာင္းအရာမွာ ျမင္ျမင္ခ်င္းခ်စ္နိုင္သည္ဟုဖတ္ရႈရစဥ္က ေဂ်ာင္ကုမွာ ခပ္ဟဟေလွာင္ေျပာင္ခဲ့ဖူးသည္...အခုေတာ့ သူကိုယ္တုိုင္ႀကံဳေတြ႕ေနရၿပီ...

ထပ္ျမင္ခ်င္သည္...အနားမွာထားထားခ်င္သည္...ေယာင္းဆိုတဲ့နတ္ဘုရားေလးကို ဘုရင့္အပိုင္အျဖစ္ မည္သူမွ မေတြ႕ေအာင္သိမ္းဆည္းထားခ်င္မိသည္..

အၿမဲအၿပံဳးအရယ္မရွိတည္တံ့ေနေသာ ဂ်ိဳဆြန္းရဲ႕ႀကီးျမတ္တဲ့ဘုရင္မင္းျမတ္ဂြၽန္၏ ယခုပံုစံကိုျမင္လ်ွင္ အရူးလို႔ထင္သြားႏုိင္ေပလိမ့္မည္..ထင္ရင္လည္းထင္ခ်င္စရာမဟုတ္ပါလား...လက္ကိုင္ပုဝါအျဖဴေလးကို နွာေခါင္းနဲ႔တိုးတုိက္နမ္းလိုက္ ၿပံဳးလိုက္လုပ္ေနတဲ့အရွင္မင္းျမတ္...

💜 Prince Kim 💜 (Completed)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora