Part-13

7.8K 870 27
                                    

ေဂ်ာင္ကု ေမ့ေမ်ာေနတဲ့ ေယာင္းကိုယ္ေလးကိုေပြ႕ကာ အေဆာင္ေတာ္ေရာက္တဲ့ထိ ေျပးေနမိသည္...

"ေယာင္း...ေယာင္းဘာမွမျဖစ္ရဘူးေနာ္...ကိုယ္ေတာ္ ဘာမွျဖစ္ခြင့္မေပးနိုင္ဘူး..."

အရွင္မင္းႀကီးရဲ႕ေဆာက္တည္ရာမရတဲ့ပံုစံေၾကာင့္ အရွင့္ေနာက္လိုက္အေပါင္းတို႔မွာလည္း ေျခမကိုင္မိလက္မကိုင္မိေတြျဖစ္ေနၾကေလသည္...

ေဂ်ာင္ကု သလြန္ေတာ္ေပၚေယာင္းကိုတင္ၿပီး ...

"နန္းတြင္း သမားေတာ္ ဘယ္မွာလဲ...အခုထိမေရာက္ေသးဘူးလား...ေယာင္းတစ္ခုခုျဖစ္ၾကည့္ သမားေတာ္ေတြပါေသမယ္"

"အရွင္မင္းၿကီး သမားေတာ္ႀကီး ေရာက္လာပါၿပီ"

"ေယာင္းကို မနာက်င္ရေအာင္ကုေပး...အၿမန္"

"အရွင္မင္းၿကီး အျပင္ထြက္ေပးပါဘုရား"

"ရူးေနလား ေယာင္းကိုထားၿပီး ငါကိုယ္ေတာ္ဘယ္မွမသြားဘူး"

သမားေတာ္ႀကီးလည္းအရွင္မင္းႀကီး ေခါင္းမာတာကိုသိသူမို႔ ထပ္မေျပာေတာ့ေခ်...ေယာင္းရင္ဘက္ထဲစိုက္ဝင္ေနတဲ့ျမႇားကိုနႈတ္ေတာ့ နဖူးစပ္မွာေခြၽးေလးေတြစို႔လာတဲ့အထိ ေယာင္းနာက်င္ေနေလသည္...ေဂ်ာင္ကု မၾကည့္ရက္စြာ ေယာင္းလက္သြယ္သြယ္ေလးကိုဆုပ္ကိုင္ၿပီး အၾကည့္လႊဲမိသည္....

ကိုယ္ေတာ့္အစားဘာလို႔ဝင္ခံလိုက္ရတာလဲ ေယာင္းရယ္....ေယာင္းပဲမခ်စ္ဘူးဆို...ကိုယ္ေတာ္ေသမွာကိုခြင့္ျပဳလိုက္ပါေတာ့လား...ဘာလို႔လဲ....

"အရွင္မင္းႀကီး ျမႇားမွာအဆိပ္ပါတဲ့အတြက္ ၾကင္ယာေတာ္ အသက္ရွင္ဖို႔ရာနႈန္းနည္းပါတယ္ ဘုရား"

ေဂ်ာင္ကု နန္းတြင္းသမားေတာ္ႀကီးစကားေၾကာင့္ တုန္လႈပ္သြားမိသည္...ေလာကမွာ ဘယ္အရာကိုမွမေၾကာက္ေပမယ့္ ေယာင္းမရိွမွာေတာ့ ေၾကာက္ပါသည္...တစ္သက္လံုးအနားမွာထားၿပီး ထိုင္ၾကည့္ဆိုလည္းၾကည့္ေနနိုင္ပါသည္...သို႔ေပမယ့္ အၾကည့္ခံရမယ့္ စကားဝါငယ္ေလးမရွိေတာ့မွာေၾကာက္သည္....သူဘာလုပ္ရမည္နည္း....

"ေယာင္း အသက္ရွင္ရမယ္...ေယာင္းကိုရေအာင္ကုေပး မဟုတ္ရင္ ေမာင္မင္းအသက္ကိုစြန္႔လႊတ္ဖို႔ေတြးထား"

💜 Prince Kim 💜 (Completed)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang