Part-19

7K 804 17
                                    

စခန္းခ်ထားတဲ့အထဲသို႔ ညေနအခ်ိန္မွာ တစ္ကိုယ္တည္းဝင္ေရာက္လာတဲ့ သူတစ္ေယာက္....ထိုသူက မိုးျပာေရာင္ကို အနားသတ္မွာ အဝါေရာင္ေ႐ႊခ်ည္ထိုးထားတဲ့ဝတ္ရံုကိုဝတ္ဆင္ထားေလသည္....

အနီးေရာက္လာေလ အင္မတန္လွပေခ်ာေမာတဲ့မ်က္နွာေလးေၾကာင့္ ေစာင့္ၾကပ္ေနတဲ့ရဲမက္တို႔မွာ ေငးခနဲ...ေလာကမွ ဒီေလာက္က်က္သေရရွိစြာ လွပတဲ့ေယာက်ာ္းေလးမ်ိဳးရွိေသးတယ္တဲ့လား...

အနားေရာက္လာေတာ့မွ အလွနတ္ဘုရားေလးအား စိတ္ထဲကအားနာစြာ ဓားကိုလည္တိုင္ေက်ာ့ေက်ာ့ေလးေပၚတင္လိုက္ရင္း...

"ဘယ္သူလဲ...ဘာကိစၥနဲ႔ ေစာ္ဘြားေတြရဲ႕စခန္းအထိလာခဲ့တာလဲ"

"ဂ်ိဳဆြန္းဘုရင္မင္းျမတ္ရဲ႕ကိုယ္စားလာတဲ့...ဂ်ိဳဆြန္းျပည္ရဲ႕ၾကင္ယာေတာ္ပါ...."

ရဲမက္တို႔မွာ အခုမွအလန္႔တၾကားျဖစ္သြားေလသည္..သူတို႔ေငးေနမိတာ ဂ်ိဳဆြန္းရဲ႕တစ္ဦးတည္းေသာမိခင္ျဖစ္ေပသည္...

"ေစာ္ဘြားအႀကီးအကဲကို ေလ်ွာက္တင္ေပးပါ ရန္ျပဳဖို႔လာတာမဟုတ္ဘဲ ညိွနိႈင္းစရာရွိလို႔လာရျခင္းျဖစ္ပါတယ္လို႔"

"ခနေစာင့္ပါ...."

ထယ္ေယာင္း အခ်ိန္အေတာ္ၾကာတဲ့အထိရပ္ေစာင့္ေနမိသည္...ခနအၾကာ အေၾကာင္းၾကားတဲ့ရဲမက္က အနားျပန္ေရာက္လာကာ...

"လိုက္ခဲ့ပါ...."

ထယ္ေယာင္း တစ္ေယာက္တည္း ခမ္းနားတဲ့ယာယီတဲထဲဝင္လာခဲ့သည္...ရဲမက္ေတြက အေပါက္နားတင္ေစာင့္ၾကပ္ေနခဲ့သည္...မီးခြက္ႀကီးေတြထြန္းထားတဲ့ ယာယီတဲက လင္းထိန္ေနကာ စားပြဲေပၚမွာလည္း စားေသာက္ဖြယ္ရာေတြအျပည့္ပင္...စားပြဲရဲ႕ေဘးမွာ အေပါက္ဘက္ကို ေက်ာေပးကာ မီးေရာင္ေၾကာင့္ တလက္လက္ေတာက္ပေနတဲ့ဓားတစ္ေခ်ာင္းကို အဝတ္နဲ႔ပြတ္သပ္ကာ သုတ္ေနတဲ့သူတစ္ေယာက္...

ထိုသူကေစာ္ဘြားေတြရဲ႕အႀကီးအကဲျဖစ္ဟန္တူသည္....ျမင့္မားတဲ့အရပ္နဲ႔ ပုခံုးက်ယ္က်ယ္က ခ်ပ္ဝတ္တန္ဆာေၾကာင့္ ပိုမိုဝင့္ထည္ေနဟန္...အသက္ငယ္႐ြယ္တဲ့ပံုေပၚေလသည္....

"အဟမ္း.....ဟို ေစာ္ဘြားေတြရဲ႕အႀကီးအကဲလားမသိဘူး..."

ထယ္ေယာင္းအသံၾကားမွ လွည့္ၾကည့္လာတဲ့သူကိုျမင္ေတာ့ ထယ္ေယာင္းေရာ ထိုသူပါ တအံ့တၾသျဖစ္သြားကာ မ်က္နွာတို႔ထက္ အၿပံဳးေတြျဖစ္ေပၚသြားၾကသည္....

💜 Prince Kim 💜 (Completed)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora