Part-2

9.7K 1K 14
                                    

ထယ္ေယာင္းသည္ မီးပံုးလႊတ္ပြဲကေန အျမန္ျပန္လာခဲ့သည္...သူ႔အနားကိုေရာက္လာတဲ့လူရဲ႕ အၾကည့္စူးစူးေတြက အခုထိထယ္ေယာင္းအာရံုထဲကမထြက္ေပ...

အနီေရာင္ဝတ္စံုနဲ႔ထိုလူသည္ ခန္႔ညားေခ်ာေမာလွသည္...ထိုလူရဲ႕အၾကည့္စူးစူးေတြေၾကာင့္ ဘာမွမေျပာမိပဲလွည့္ထြက္ကာျပန္ေျပးလာခဲ့သည္..မိမိကို တစ္ေယာက္ေယာက္မ်က္မွန္းတန္းသိရွိသြားမွာမၿကိဳက္တာေၾကာင့္ အျမန္ထြက္လာခဲ့ျခင္းပင္..

"အေမ့"

တည္းခိုေဆာင္သို႔ ခပ္သြက္သြက္ျပန္ရာလမ္းတြင္ တစ္ေနရာအေရာက္ထယ္ေယာင္းကိုယ္ေလးမွာ လက္တစ္ဖက္နဲ႔ဆြဲျခင္းခံရကာ အေမွာင္ထဲက လူရဲ႕ ရင္ခြင္ထဲကြက္တိဝင္သြားခဲ့ရသည္...

"အစ္ကိုေတာ္"

ထိုလူ႔ကိုေမာ့ၾကည့္ၿပီးထယ္ေယာင္းေခၚလိုက္မိသည္...ထိုလူသည္အနည္းငယ္စိတ္ဆိုးေနပံုရသည္...စိတ္ဆိုးတာထက္ စိတ္ပူေနတာကမ်ားေနပံုရသည္...

ဘာစကားမွျပန္မဆိုပဲ ထယ္ေယာင္းတည္းခိုတဲ့အေဆာင္ထိျပန္လာကာ အခန္းထဲထိဆြဲေခၚလာတဲ့ထိုလူ..
အခန္းထဲေရာက္တာနဲ႔ ထယ္ေယာင္းလက္ကိုလႊတ္ေပးကာ ထယ္ေယာင္းကိုေက်ာေပးရပ္ရင္းခါးေထာက္ထားသည္...

ထယ္ေယာင္းလည္း ကိုယ့္အမွားကိုယ္ သိသည္မို႔ ဒူးေထာက္လိုက္ရင္း...

"အစ္ကိုေတာ္ ေယာင္းမွားပါတယ္...ေယာင္းကိုစိတ္မဆိုးပါနဲ႔..."

"............."

"အစ္ကိုေတာ္ ...ဟင့္ ေယာင္း.."

"ေတာ္ေတာ့ေယာင္းငယ္"

ငိုေတာ့မယ့္ထယ္ေယာင္းဘက္ကိုလွည့္လာကာ ပုခံုးကေနဆြဲကိုင္ရင္းထေစသည္...ထယ္ေယာင္းမ်က္ဝန္းေတြထဲထိစိုက္ၾကည့္ကာ ..

"ေယာင္းငယ္ဒီလို ခိုးထြက္တာ ခမည္းေတာ္သိရင္ဘာျဖစ္မလဲ စဥ္းစားမိလား"

"ဟင့္...ေယာင္းက...ေယာင္းက"

"ဒီတစ္ေခါက္ေယာင္းငယ္အရမ္းမွားတယ္...မယ္ေတာ္အရမ္းစိတ္ဆိုးေနတယ္.."

"ေယာင္းကိုမဆူပါနဲ႔.."

"မဆူပါဘူး အစ္ကိုေတာ္ဘယ္ေလာက္ထိစိတ္ပူသြားလဲေယာင္းငယ္သိရဲ႕လား...ဒီဂ်ိဳဆြန္းမွာေယာင္းငယ္ဘယ္သူနဲ႔သိလို႔လဲ...ဘာအားကိုးၿပီး ဒီကိုတစ္ေယာက္ထဲလာလိုက္ရတာလဲ..ေယာင္းငယ္တစ္ခုခုျဖစ္သြားရင္ အစ္ကိုေတာ္ဘယ္လိုေျဖရမလဲ..."

💜 Prince Kim 💜 (Completed)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora