Part-10

7.8K 943 54
                                    

နမ္ဂြၽန္း ညီေတာ္ငယ္ေလးဆီကစာရတာေၾကာင့္ နမ္ေလ်ာင္ကို ေနာက္ ၄ ရက္ေနရင္စထြက္ဖို႔ျပင္ဆင္ေတာ့သည္...ဂ်ိဳဆြန္းနဲ႔နမ္ေလ်ာင္ဆို ၂ ညအိပ္သံုးရက္ေလာက္သြားရေပမယ့္ ဂိုဂူေလ်ာက တစ္ညအိပ္ ၂ ရက္ဆိုေရာက္ေလသည္....

ဂ်ိဳဆြန္းဘုရင္က ၆ ရက္ေျမာက္ေန႔က်ရင္ နမ္ေလ်ာင္ကိုစစ္ခ်ီလာေပလိမ့္မည္...နမ္ဂြၽန္းတို႔က ႀကိဳေရာက္ေနဖို႔လိုအပ္တာေၾကာင့္ ၂ ရက္ႀကိဳသြားမည္ျဖစ္ေလသည္....

ညီေတာ္ငယ္ေလး နမ္ဂြၽန္းဆီစာပို႔တာကို ဂ်ိဳဆြန္းဘုရင္မရိပ္မိဖို႔ နမ္ဂြၽန္းဆုေတာင္းမိသည္....နမ္ေလ်ာင္ျပည္ မိမိတို႔လက္ထဲက်ေရာက္တာနဲ႔ ညီေတာ္ငယ္ေလးကို ဂ်ိဳဆြန္းနန္းေတာ္ကေန ေခၚထုတ္ဖို႔ နမ္ဂြၽန္းစိတ္ကူးထားသည္...ဂ်ိဳဆြန္းဘုရင္ကို ညီေတာ္ငယ္ေလး မနွစ္သက္ေၾကာင္း နမ္ဂြၽန္းသိသည္.....ညီေတာ္ငယ္ေလးကိုျပန္ေခၚၿပီးတာနဲ႔ မင္းသမီးတစ္ပါးပါးနဲ႔လက္ထပ္ေပးဖို႔စဥ္းစားထားသည္....

ထယ္ေယာင္းဆီ အရွင္ ၾကင္ယာေတာ္ေျမႇာက္ပြဲၿပီးတဲ့ညကတည္းက မလာေတာ့ေပ...အရွင္ဘာေတြလုပ္ေနမလဲ...ေသခ်ာေပါက္ နမ္ေလ်ာင္စစ္ပြဲအတြက္ျပင္ဆင္ေနမွာေပါ့ ...ဒီေန႔နဲ႔ဆို ၄ ရက္ေျမာက္ရွိၿပီ...အစ္ကိုေတာ္ ဒီေန႔ေလာက္စထြက္မယ္လို႔ထင္မိသည္....

အရာအားလံုးအဆင္ေျပေစခ်င္သည္...အစ္ကိုေတာ္မထိခိုက္ဖို႔ ေမ်ွာ္လင့္မိသည္....ဒါဆို အစ္ကိုေတာ္နဲ႔တိုက္ခိုက္မယ့္ အရွင့္ကိုေရာ ထယ္ေယာင္းစိတ္ပူရဲ႕လား..

"ၾကင္ယာေတာ္"

ထယ္ေယာင္းေရကန္ႀကီးအလယ္က အေဆာင္ေတာ္မွာ အနားယူေနခိုက္ ေရးႀကီးသုတ္ပ်ာဝင္လာတဲ့ အပ်ိဳေတာ္ ရွင္းအာ....ရွင္းအာက ထယ္ေယာင္းကိုခစားရတဲ့အပ်ိဳေတာ္ေတြထဲကတစ္ေယာက္ျဖစ္သည္...တစ္နည္းအားျဖင့္ ဂိုဂူေလ်ာနန္းေတာ္က မယ္မယ့္ကိုခစားရတဲ့အပ်ိဳေတာ္ျဖစ္သည္ ....အစ္ကိုေတာ့္စနက္ေၾကာင့္ ထယ္ေယာင္းကိုခစားရေအာင္ေရာက္လာျခင္းျဖစ္သည္...

"ရွင္းအာ ဘာျဖစ္လာတာလဲ"

မ်က္စိမ်က္နွာပ်က္ကာ ေလ်ွာက္တင္ဖို႔မဝ့့ံရဲေနတဲ့ ရွင္းအာကို ထယ္ေယာင္း အားမရျဖစ္မိသည္...

💜 Prince Kim 💜 (Completed)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang