Ja : Od kakve koristi ? Šta ste im uradili ?
Ustala sam sa zemlje spremna da štitim ovo mesto kao svoj dom .
G : Izuzetan si čuvar izgleda . Ako budeš u mračnom elementu bićeš još moćnija , zamisli samo .E : Ne slušaj ga ! Dolazim ka tebi . - bio je to Emilio
Toliko olakšanja sam osetila znajući to
Ja : Koliko moćnija ?
G : Videla si moje kretanje ?
Klimnula sam i opčinjeno se kretala ka njemu .
G : Hodala bi sa senkama . Možda bi bila moćna koliko i naš vođa . Pođi s nama .
Hodanje po senkama ? Zato je toliko brz . Moram to da istražim . Blago mu je zasijalo nešto u oku pri pominjanju jačine poput one koji njihov vođa , ko god to bio , poseduje .
Stajala sam ukočeno . Ponuda je delovala primamljivo . Očito nisam dovoljno moćna da ih spasem , ako odem na drugu stranu i saznam nešto...
E : Nikako Anita . Stoji tu gde jesi .
Videli su moje kolebanje pa je Gabrijel povećao ulog .
G : Svi bitni u zgradi su uspavani , nema ti tamo ko pomoći a sama ne možeš . Mogao bih naći lek i probuditi ih onoliko brzo koliko im je trebalo i da zaspe . Ali , moraš da pođeš sa mnom . Znamo da postoji još takvih kao što si ti .
Ja : Zašto da ti verujem ? Ako krenem , kako da znam da ćeš ih probuditi i da su dobro ?
G : Mogu odmah to da uradim . Imam protivotrov .
Ja : Znači ovo ste planirali ?
G : Da , svi ste vi različiti . Svako ima neke svoje prednosti i mane , teško je razumeti vašu skladnost . Ali u suštini imate zajedničku manu . Empatiju . Ne bitno je poznajete li žrtvu ili ne .
Što pre pođeš s nama to će oni pre da se probude .
Ja : Ako nas poznajete onoliko koliko tvrdite , znate da neće sedeti skrštenih ruku .
G : Znamo . Još jedna mana , dovoljno je povući jednog a svi će kao ovce poći istim putem . Ljubav vas čini slabim . Ranjivijim . Ne moramo da se igramo . Bićeš progonjena , a veruj mi da još niko nije pobegao od specijalne garde .Tad se pojavio i Emilio . Trčao je u ljudskom obličju iz šume ka nama , gotovo neprimetan , naravno , kao svog sam ga čuvara osetila . Nisam odgovarala na pretnju čekajući da ga primete .
Sve ih je zatekao svojom pojavom .
G : Oh , imamo novog gledaoca . Divno . - opet se okrenuo ka meni kao da Emilio ni ne postoji . Očigledno nisu predvideli da zaštitnici postoje . Potcenio ga je .
G : Sad , jesi li odlučila ? Vreme za razmišljanje ti je isteklo .
I dalje sam ćutala . Prelazak u tamne značio bi i potpunu promenu karaktera . Učili smo o tome ali nisam znala da ih ima još uvek . Pominjano je par pojedinačnih slučajeva . Ne bih se mogla povratiti sama iz tog stanja . Ne mogu ni ostaviti njih da spavaju ...
G : Ja mogu i silom da te nateram .
Bila sam za tren oka na zemlji . Emilio me je oborio , pogledavši sa strane videla sam druga dva tamna onesposobljena ledom . Mreža puna eliktriciteta je stajala malo dalje . Iz nje je varničilo energijom . Ko zna šta bi mi se desilo pri dodiru s time .
E : Neće biti potrebe .
G : Imaš telohranitelja znači ? Vrlo domišljato .
E : Dobro si ?
Ja : Da , hvala ti .
E : Ne znate vi još šta je ona . - Nasmejao se prkosno odmahujući glavom kao dete koje zna neku veliku tajnu . Daje do znanja svima da zna još , ali ništa ne otkriva . Drži do tajanstvenosti , ali i upozorava . Daje onoliko koliko je neophodno da poveruju u prethodno izrečeno .
Zapamtiću ovu strategiju .Uhvatio me je za ruku i za tren sam izgubila tlo pod nogama . Našli smo se na drugom mestu .
Ja : Možeš se teleportovati ?
E : Ne , ovo je sklonište pod ledom . Odmah iznad je šuma . Potpuno je bezbedno . Napravio sam ga dok sam stizao , ovde će biti naše sklonište .
Ja : Uuu , sviđa mi se . Pokazaćeš mi jednom kako se pravi . - tastala sam na kratko - Da li stvarno misliš da ne znaju šta sam ?
E : Oni su tamni , to pretpostavljam već znaš . Svi odmetnuti imaju tog jednog vođu koji je prvi preobražen , tačnije takav je već dugo vremena . Videla si kako deluju , a i mnogobrojniji su .Pre nego što je počeo s pričom smo seli na prost i u brzini napravljen rekla bih kauč . Bio je ovo neka verzija manjeg boravka .
Ja : Sigurno imaju neku slabu tačku .
E : Da , imaju . Znam ponešto o njima . Uputio sam i ostale zmajeve , u dosluhu su sa svojim štićenicima .
Ja : Šta znaš ?
E : Ukratko ću ti reći . Svi su oni nekada bili čuvari različitih elemenata , ali kao odmetnuti očito im nešto nije odgovaralo . To ih je dovelo do ujedinjenja , imaju vođu . Prešli su pod njegovim uputama u tamne . To je , pa mračna verzija naših moći . Budi se određenim ritualima , jer mi smo ipak bića svetla . Dolazi do jakog preobražaja celog uma i izvora moći . Imaju čudnu auru oko sebe ako se zagledaš .
Ja : Taj smo deo učili . Bilo je pojedinaca , ali ne i cele armije kao sada . Ko im je vođa , kako su se i zašto ujedinili ?
E : Zbog moći očito . Žele vlast nad zemljanima , ne da se kriju . Oni traže neku čuvarku elementa dovoljno jaku da parira njihovom tamnom vođi . Ona mora ispuniti određene uslove , između ostalog , da bude od svetlih bića .
Ja : Misliš da zato onako napadaju akademije ? Prvo ih uspavaju pa pretraže sve .
E : Ona im glavni je cilj . Vidiš , priča se da će jedino s njom kraj sebe moći da zavlada . Ta čucarka ima nešto što njima fali da ovladaju normalcima . Očito veruju u to . Mada kako i ne bi , mnoge su se legende ispunile ?
Ja : Iz kog razloga , šta će im ona doneti ? Imaš li ideju ko je to ?
E : Pa , vrhovni su najjači , a njihov vođa...pa on je...
Ja : Zar je...? Nemoguće .
E : On je vrhovni tamne energije , senke . On je sve suprotno tvom bratu .
Ja : Molim ?
E : Jeste , mi smo mislili da ih više nema , oduvek su bili retki . Držali smo ravnotežu , njegov element nema zmaja čuvara . Poslednji je bio zatvoren jer je izazvao rat sa vojskom nekakvih stvorenja , zvali su se otpisani . Nemaju ni pameti ni snage pa se nije slavno , po njih naravno , završilo . Umro je u toku istog , ja sam tada bio vrhovni čuvar ...to je poslednji put kad su bili svi vrhovni na broju , posle tvoji roditelji sledeći najpotpuniji sa svrhom za zatvaranjem kapije , a vi...sprema se nešto veliko i ovaj put .
Ja : Znači da mu možemo parirati jedino Ela i ja . Njihovo je uništenje naša svrha ?
E : To ne možemo znati , ali je sigurno da vas zato traže . Ne brini se , svi zmajevi su sa svojim štićenicima , Ela je na sigurnom . Moramo organizovati savet i ujediniti se . Mislim da je vreme da se obnovi staro znanje ovog naroda . Zmajevi moraju delovati i ujediniti se .
Ja : Rećićemo svima za nas ?
E : Da , desilo se nešto što nismo ni slutili . Tamni princ se digao iz pepela .
Ja : Pepela ?
E : Da , od poslednjeg je ostao pepeo . Bio je suviše moćan , ali ni jedan vrhovni nije stao uz njega pa smo ga pobedili u bici . Bilo je čudno za gledati . Kao da ga je senka progutala i posle par trenutaka izbacila pepeo . Crn kao katran .Bili smo i dalje pod ledom . Razmišljala sam o svemu što se desilo dok je Emilio slao poruke svim zmajevima i direktorima škola . Okupljamo se kao što je i rekao .
Razmišljala sam i o uspavanima . Šta ćemo s njima .
Ja : Emilio .
E : Mhm ?
Ja : Kako da probudimo sve one uspavane gore ?
E : To ćemo raspraviti sa ostalim zmajevima . Oni će mi pomoći , naćićemo šta su im dali ... na tebe nije uticalo ?
Ja : Ne , u stvari i ne znam . Nisam bila u centru najveće koncentracije .
E : U redu . Moramo da se spremimo ovo mesto i dočekamo sve . Moraš odmoriti . Gotovo osećam tvoju iscrpljenost .
Osmehnula sam se .
Bar ću uskoro videti ostale , ali mi iz glave nisu izlazili Danijel , Ejndžel , Marko i Valeri . Da li osećaju šta u onom stanju ili je stvarno kao san ?
Otišli smo nazad , ali mi Emilio nije dao da ostanem duže i potražim poznata lica , možda su kaže ostavili nekoga da stražari .
Proverili smo unutra ima li budnih . Bilo je to par profesora koji su skupili preostale budne đake . Sedeli su izolovani . Pomogli smo im da dođu do skloništa . Bili su dosta nepoverljivi , ali smo ih ubedili da ne valja da ostaju tu .Minuti su prolatili a ja sam vraćala vreme .
Mogla sam možda ranije da izađem i da sprečim bacanje tog gasa . Zašto sam se skamenila .
Oni sada spavaju i to mojom krivicom .
Sada sam nemoćna . Sve me je to zabrinjavalo pa nisam ni primetila da je Emilio pored mene .E : Samo da se svi okupimo i napravićemo novo sklonište , novo sedište , vladu . Ko zna ? Moramo skloniti i đake . - naglas se organizovao - Hej , mala , jesi li dobro ?
Ja : Valjda . Znaš , mogla sam ranije izaći , pomoći im ...
E : Možda , ali kako bi savladala njih troje ? Nisi mogla znati za gas .
Ja : Znam , ali...
E : Ali ipak osećaš krivicu ?
Ja : Da .
Sedeli smo u prijatnoj tišini i gledali izlazak sunca čekajući dolazak ostalih . Znao je da ne može da me ubedi nikakvim govorima da nisam kriva dok to sama sebi ne stavim do znanja pa je ćutao . Bila je to prijatna tišina da sam čak i zaspala .Reči autora : Hvala svima koji čitaju . Ova je priča bila 1. na #fiction . Nadam se da vam se dopao novi deo , tj. poglavlje . Izvinjavam se unapred za gramatičke greške .
Believer ❣
YOU ARE READING
My Supernatural Life✔
FantasyDrugi deo knjige My New Life . Glavna junakinja Anita dobija novu šansu , a ostatak družine pronaćiće se u nevolji i iskušenjima . Završetak knjige nipošto ne znači kraj same priče !! UPOZORENJE !!! Ako slučajno pronađete neki element u sebi obavez...