《24》

36 5 0
                                    

Jutro :

Svi su zajedno sedeli za doručkom . Vrhovni i njihovi novostečeni prijatelji sa akademija . Atmosfera je bila prijatna i svi su bili nasmejani čak i pored neispavanosti . Kris i Anita već su dogovarali plan časova sa ostalima . Predavanja im nisu bila naporna , pogotovu jer nisu imali šta drugo za raditi . Sem Kajla . On je imao još jednu obavezu . Pokazao je Ejndžel kako da oseti njihovu vezu .
Ostali su vrhovni takođe bili upućeni šta se među njima dešavalo .
Loveravali su se uvek jedni drugima pa i sad :
Z : Jesi li joj rekao već ?
K : Da , sve , sem jedne male stavke...mada može i sama da zaključi to . Možda već i jeste...
An : Šta tačno nisi rekao ?
E : Šta uopšte smatraš za sitnicu ? Najbolje je da  sve izneseš pred nju . Da zna na čemu je...
An : Da .
Kris : Samo to da mu je ona srodna duša , i da su se zato povezali . Magija ih je povezala .
E : To je predivno . Čak i ako nije vrhovna , kao Kajl i mi , može da oseti tu vezu .
Ka : Ali nju možda preplaši . Sta ako ne bude želela ništa sa mnom ako to čuje ? Ništa nije sigurno , možda dobije i nove moći .
Z : Druže , pričali smo o tome već .
Kris : Da , i to ono...sto puta .
Z : I više .
Ka : Dobro , obećavam vam . Rećiću joj danas pa kud puklo da puklo . Ne mogu ni da vas slušam više , a ni da joj prećutkujem .
Z : Takvog te volim ! - jednom ga rukom prigrli
Kris : Srećno brate , evo i nje ! - munuo ga je ramenom Zed da se stiša videvši Ejndžel kako ide ka njima
Z : Tiše malo , ako već ogovaramo...ups...
Ej : Koga ogovarate bez mene , a ? - upita uz širok osmeh koji i Kajla navede na to da očarano gleda ka njoj , mada ona to kao da je primeti vec sede prekoputa Anite , odmah pri kraju stola
Ka : O tebi zapravo . Moram ti još nešto uvesti danas u obuku .
Ej : U , jedva čekamm . Je li danas sa nama i Helen ?
Ka : Ne , samo nas dvoje .
Klimnula je i tad su se nastavili uobicajeni razgovori sve dok im se nisu pridruzila tri decka . Mark i Danijel  sa njihovim novim cimerom , Maksimom .
M : Hej ljudi ! Imamo Danijel i ja sa nekim da vas upoznamo . Ovo je Maksim , naš novi cimer . Maksime , ovo je nasa ekipa .
Zed se kiselo nasmeja na reč ekipa . Momci i dalje bas nisu bili oduševljeni jedni drugima čak i nakon Kajlovog pomirenja sa Danijelom . Bilo je čudno što ih je oslovio tako pred novajlijom .
Svi su gledali u novajliju a Kajl je , kao i obicno , prvi progovorio .
K : Oh , pa mi se već znamo . Ja sam sredio Maksima kad je tek došao ovde .
D : Čuli smo priču .
Maks : Još jednom se zahvaljujem na tome . - seo je između Marka i Danijela za njihovim stolom
Trajao je momenat tišine .
Maks : Rečeno mi je da će te me uputiti u časove i radpored . Kad počinjemo .
D : Danas . Profesori odbrane i još par predmeta sede pred tobom . - pokazao je ka Krisu  , Aleksu , Aniti , Eli i Zedu .
Ma : Bez uvrede , ali vi ? Da niste malo mladi za to ?
Kr : Izgledamo mladoliko . Ne brini se ništa , ima se šta naučiti od nas . Nismo džabe na poziciji .
Ma : Kontam . Poštujem odluku . A ti , ti ne predaješ . Mislio sam da ste svi vi za ovim stolom nekako bitni...priča se dosta o vama . I to sa strahopoštovanjem .
Ka : Ne treba verovati u sve glasine , svašta se priča . Imali ili nemali razloga , isto je . Trenutno imam drugačiji zadatak . - krafomice je pogledao ka Ejndžel , mada Maksimu to nije promaklo
Ma : A šta to , ako se sme znati ?
Ka : Nemoj da ti to bude briga . Sve su akademije prespojene , kao što ti je rečeno , zato se usredsredi na svoj uspeh . Konkurencija ti je velika .
Time je Kajl ustao i krenuo ka sali . Ejndžel nije bila sigurna treba li poći za njim , mada joj je Maksim bio sumnjiv . Suviše radoznao , po njenom mišljenju . Napadan .
Polako je završila jelo i krenula istim putem , za Kajlom , a ostali na časove .

Spustila se u salu , a tamo je bio Kajl u opremi . Ona se isto obukla .
Sedeo je na strunjači pomalo odsutan .
K : Ej ! Dođi . - pokazao joj je mesto pored sebe
Sela je pored njega , mada je gorela od želja da ga ispita . Bilo je neuobičajeno .
Zahvaljujući vežbanju njihove veze , osetila je njegovu nervozu debelu kao jutarnju izmaglicu . Razaznala je da nije njena , no bila je toliko jaka da uticala i na nju samu .
E : Nešto nije u redu ? Čudan si mi .
K : Ne , samo ti imam nešto za reći . Prećutao sam jedan deo istine . Smatrao sam da je to nebitna ingormacija , a da te nisam ni uputio u sve . Sećaš li se o čemu smo pričali na prvom zajedničkom treningu ?
E : Naravno . O srodnim dušama , mada mi nisu najjasniji i dalje....
K : Biće jednog dana . Znaš , sada i ja imam jednu .
E : Molim ? Da li to znači da....
K : To si ti . - prekinuo je videvši njen šok , a jednim delom i zbog toga što nije imao predstavu da li će moći da nastavi - Ja sam osetio nešto prvog trena kad sam te video . I ostali su , a Helena je to i dokazala . Mogla je ona da me sredi za sekund , da mi vrati kontrolu , ali dovevši tebe tamo...ubrzala je proces potreban da shvatim sve . Zato imaš deo mene , sad smo povezani na isti način na koji su i dva vrhovna koja su srodne duše . Nismo bili sigurni kako bi izgledala takva veza među vrhovnim i običnim čuvarem .
E : Ja..ne znam šta da kažem , mada bilo je čudno sve to . Sva ta magija koju sam osećala , sad ima smisla ..
Prišao je i poljubio je . Zažarili su joj se obrazi , i ako je sve u vezi s njim bilo prirodno i lagano . Kao da je tako već godinama , a ne da im je ovo prvi poljubac . Tačno kao što je zamišljala . Magično . Nije joj se odvajalo od njega , ali zbog nedostatka vazduha nisu imali izbora .
Njegova je reakcija bila ista . Ubrzano su disali , a srce je pretilo da iskoči iz grudi ne bi li bilo bliže njegovom .
K : Možda je prerano , ali želim da budeš moja dokle god je sveta i veka ..
E : Nije prerano . Imam isti osećaj , ali zašto baš ja ?
K : Ne znam , ali čim sam te video ono jutro znao sam da je to to . Da sam vezan čovek . Mislim da će Anita da poludi od sreće . Ona me je nagovorila da što pre izjavim sve ovo .
E : Stvarno ?
K : Aha , i uspelo je .
E : Biće teško pratiti te .
K : Usporiću ako treba . Prilagodiću se svakoj nevolji . Suđeni  uvek nađu način da opstanu .
Naslonila je glavu na njegovo rame srećnija nego ikad . Gledao ju je očima punim sjaja .
Tačnije , tako je uvek i bilo , a ona je odbijala to da prihvati .
Sada je znala na čemu je i bila je presrećna . Kao da je za ovo bila namenjena i da je sad njena svrha konačno ustanovljena .
Konačno ispunjena .

Kada se za sat vremena pojavila na drugom času koji su predavali svi oni ( elementi ) gledali su je profornije nego obično . Upitog pogleda ili procenjivačkog koji je preovladavao .
Prvo je prišao Zed šetajući i proveravajući prisutne .
Z : Dobrodošla među vrhovne . Srećno s Kajlom . Ume da bude naporan kad se veže za nekog . Znam po sebi . - namignuo joj je i krenuo dalje .
Ciljano je došla , Kajl je hteo da se pridruži
Prišla je grupici - Anita , Kris i Ela
A : Čestitam . Sijaš novim sjajem.
El : Da , osećam da vaša veza jača . Još otkad si ušla ovde..prelepo je .
Kr : Pa drago mi je da smo Kajla prepustili tebi . Siguran sam da ćeš ga držati pod kontrolom . On je neozbiljan malo , ali dovešćeš ga ti u red .
E : Nema tu mnogo posla ...on je...
A : Oh , vidim očaranost u pogledima ... nove veze su uvek prelepe .
Ka : Da , a sad mi pustite devojku da malo diše .
Povukao ju je Kajl kad je prišao .
Ka : Nisu dosadni ? Izbini ako te ispituju . Slobodno im reci da ne guraju nos u tuđa posla . Radoznali su  ..
Ej : Jel se stvarno oseća jače naša veza nego ranije ?
Ka : Oh , da . Sada kada smo zvanični energija je jača . Ako osetiš neke nuspojave javi mi .
Ej : Ne brini . Hoću .
Al : Hrj , golupčići !!
Ka : Jao , ne . Evo i njega .
Okrenula se a na njih je naleteo Alex . Zagrlio je Ejndžel , a potom i obmotao ruku oko Kajlovog vrata pribivši ga uz sebe . Protrljao mu je kosu kao da je dete .
Al : Pa druže , dobrodošao u svet nas koji smo svoju polutku našli . A za tebe Ejndžel imam savet : samo čvrsto s njim .
Nasmejala mu se , pustio je Kajla i otišao ka Eli .
Ka : Znao sam .
Ej : Šta ?
Ka : Da će ovako nešto reći . Klasičan Al . Vraća za ono što sam ja njemu radio . Pomerao sam mu zadnjicu kad sam ga zajebavao za Elu .
Ej : Biće veselo .
Ka : I više od toga .

My Supernatural Life✔Where stories live. Discover now