Ja : Ćao , ja sam Anita .
Devojka mi se široko i malo nervozno osmehnula : Drago mi je , direktorka nas je uputila o tebi malo . Jel zaista imaš beleg sa jezera leda ?
Malo sam se promeškoljila , videla je da sam nervozna pa je stala sa pitanjima stavivši svoju talasasto braon kosu iza uveta . Nikad nisam o tome pričala .
Dečko se lupio rukom po čelu . Ima plavu kosu razbarušenu u loknicama i plave oči .
Xx : Izvini zbog Angel . Zovem se Mark , dobro došla na akademiju ! - reče mi uz blistav osmehJa : Hvala . - pogledala sam ka i dalje vidno postiđenoj Angeli - U redu je Angel , samo ne mogu o tome da pričam ovde . Ima suviše ljudi .
Direktorka mi je rekla šta i koliko znaju . U prevodu , samo ono koliko moraju . Beleg će videti jer patroliramo zajedno . Što manje znaju bolje po njih . Vrhovni su za sve , sem nas same , u velikoj meri tajna . O nama se malo zna a to sve više i više shvatam . To je i dobro u neku ruku jer bi nas se plašili još više , i onako nismo baš najomiljeniji . Nema nas u svakoj generaciji , i to još od svakog elementa .
Sela sam sa njima , Valerija je šizela što Danijel još uvek nije tu .
A : Važi . - rekla je suzdržano , ali puna uzbuđenja . Izgledala je kao dete koje jedva izdržava da ne otvori novu igračku .
M : Hoćeš li danas biti na našim treninzima ?
Ja : Ne , počinjem od sutra . Danas se samo upoznajem .
V : Ah , eno ga .
A : Nemoj da se iznenadiš . Valeri uvek dobro izrešeta Danijela iako je on najstariji od nas . Spremi se za smeh .
Šapnu mi Angelina , kako joj je puno ime , na uvo .
D : Evo i mene , jesam vam nedostajao ? Oh , Valeri , čemu ta nervoza ? - napravi onu opuštenu facu za koju , zhvaljujući druženju s Kajlom , znam da je maska za strepnju s dozom straha u ovoj situaciji . Svi se boje Valerije .
V : Opet kasniš .
Seo je polako , nervoza se ovaj put jasno videla .
D : Ovaj put opravdano . Neki je drugak mislio da je dovoljno izvežban da uđe u naše jedinice i izazvao me na dvoboj . Mene . Vođu grupe .
M : Nisi valjda povredio nekog ? Kad će naučiti da ne mogu tek tako doći s namerom da ih puste u patrole ?
D : Naravno da nisam , pazio sam . Dobio je šta je zaslužio , ne mogu ni ja da se uzmičem kad me proziva . Kakvu bi onda lekciju dobili ?
Ja : To mi liči na nekoga . - nostalgično sam prokomentarisala sebi u bradu , mada i pored toga su me svi čuli i pogledali .
D : Ko si ti ?
Ja : Anita , tu sam kao pojačanje .
D : Danijel , mada to sigurno znaš .
Ja : Aha , čula sam Valeriju malopre .
D : A na koga te podsećam ?
Razmislila sam da li da mu kažem .
Naravno , delimična istina je najbolja .
Ja : Kajla ...
D : To je..?
M : Sad ga pretera . Tek je došla , ne navaljujte sa ispitivanjem . Neće nas izdati , nije svako nov kao Šona .
Napravila sam upitan izraz lica , ali nisam ništa pitala . To je deo prošlosti u koji sam sigurna da ne žele zadirati . Danijelovo lice promenilo je spektar osećanja na to ime .
Jeli smo , a oni su me upućivali o događajima sa grupom odmetnutima .
U odmetnute spadaju svi oni čuvari koji ne žive u naseljima oko akademija , ne prisustvuju skupovima . Jednostavno su se udaljili od svega , često prave probleme . Pogotovu u poslednje vreme .
Ima ih , kako se procenjuje , duplo više nego nas jer nisu učestvovali u ratu s demonima...A : To je bilo najgore veče . Od tada redovno vršimo patrole . Krevet , patrole i tako u krug .
V : Sve nas je zainteresovala činjenica da šalju vrhovnu , a ne nekog ovako . - pokazala je ka njima miseći na obične čuvare .
Oni nisu znali sve , s toga im nisam pominjala katastrofalne grupe odmetnutih po ceom svetu i potrebu za odbranom jer idu ciiljano blizu akademija .
D : Sutra po rasporedu ideš s nama na neke obuke pa da vidimo šta znaš . Da li su glasine istina , ili napumpane priče ?Naravno da se znam odbranu i sa i bez magije . Vrhovnima brže zarastaju rane . Itekako da umem da se borim i pobedim . Samopouzdanje imam , ali to nisam pokazivala . Bila bih nadmena i glupa . Protivnik se ne podcenjuje . Nikad .
Emiliove reči .
Vrhovni su za sve sem našu staru akademiju bili mit . Zato je i sumnjiv . Razumem ga . Možda bih i ja bila .
Ja : Dogovoreno , i bez kašnjenja molim .
Već sam bila umorna pa sam završivši s jelom otišla na sprat .
Samo što sam legla , iznad mene se pojavila pojavila poruka . Malo se zadržala u vazduhu obmotana vihorom vetra pa mi se spustila na grudi . Otvorila sam je i zauzela sedeći položaj .
Hej Anni ,
Već mi nedostaješ a ni prvi dan nije prošao . Stiven vodi jednu veliku i disciplinovanu akademiju ušuškanu na najvišem vrhu Alpa . Pogled je prelep . Dopao bi ti se . Upoznao sam svoju ekipu za patrolu . Ima nas četvoro .
Etel , Sergio i Minho . Baš su bili u škripcu s odbranom , dobro im je došla pomoć , mada su svi oni ponositi i savršeno organizovani .
Imali su puno pitanja vezanih za vrhovne , a najviše oko toga što šalju baš nas . Sumnjičavi su , ali držim se pravila . Teško mi je prećutkivati im . Svi deluju gotiva i prekul su nam sobe inače .
Kako je kod tebe ? Želim detaljan izveštaj .
Voli te , Kris .Raznežila sam se čitajući , pogotovu na deo gde kaže da mu nedostajem . Vrhovni se , kako kaže Emilio , vežu jednom za ceo život . Nema tu drugog trećeg pokušaja , svi su sem tog pravog samo igre , bez osećanja . Uvek se vraćamo istima , naša je ljubav takva kako on kaže .
To mi daje nadu da ću ga uskoro videti i da neće izgubiti interesovanje za mene . On jeste pravi . To mi nalažu i srce i mozak .
Opisala sam mu današnji dan i poslala . Papir sam optočila ledom i zamislila Krisa . Istog trena je nestao , a ubrzo sam zaspala od umora .Reči autora : Uživajete u novom delu !
Believer ❣
BINABASA MO ANG
My Supernatural Life✔
FantasyDrugi deo knjige My New Life . Glavna junakinja Anita dobija novu šansu , a ostatak družine pronaćiće se u nevolji i iskušenjima . Završetak knjige nipošto ne znači kraj same priče !! UPOZORENJE !!! Ako slučajno pronađete neki element u sebi obavez...