《19》

46 7 2
                                    

Ja : Hajde i vi s nama !
D : Može .
Svi smo pošli u tu novu salu .
Kao i ostatak našeg utočišta , izgledala je svetski .
Uzela sam štap i stala naspram Krisa .
Kris : Jesi li spremna na okršaj bejb ?
Ja : Nećeš me odobrovoljiti nadimkom . Volim i ja tebe , ali osećanja gasim na treningu . Iti bi trebao.
Kris : Uvežbao sam to .

Sa strane su svi seli da ih gledaju . Ejndžel je sedela pored Kajla , a sa njene druge strane je bio Danijel .
D : Oni su u vezi ?
Kajl : Da . Već dugo . Osećate li vezu između njih Obratite pažnju sledeći put , može da se oseti čak do ovde
Ej : Šta je ta veza ? Mentalna ?
Kajl : Mmm , ne baš . Osećamo jedni druge međusobno . Kako se oni osećaju i jesu li dobro kad se usredsredimo . Na sličan način osećamo i svoju srodnu dušu . To ne umem da opišem .
Ej : Imate srodne duše ?
Kajl : Da , teško je kontrolisati se . Postoji taj , kako kažu , drugi deo tvoje duše , često vrlo drugačiji , koji drži balans . Kad je budem našao , lakše ću se obuzdati . Ovako je vrlo teško . Teže nego kod vas . Oni ne mogu da se bore jedan protiv drugog , mislim mogu , ali nema pobednika dok jedno ne popusti ili nadmudri ono drugo .
Sad su i Ema i Alex sparingovali . Kajl je obično sa Zedom , ali je on sad sa Markom . Naravno ni Kris ni Anita nisu popuštali , pa su se i dalje borili .
On će sledeći .
Ej : Ela je sa Alexom , a Anita sa Krisom . A ti i Zed , sami ste ?
Kajl : Sumnjam da je Zed našao neku , ali ništa ne priča .

Tad je prišao Zed i bacio mu štap koji je spretno uhvatio .
Zed : Spreman ?
Iza je išao iscrpljeni Mark .
Kajl : Aha !
Zed : Mmm , ljubav je u vazduhu .
Kajl : Imamo dva parau istoj prostoriji , šta očekuješ ??
Zed : Ti i Ejndžel ?
Kajl : Šta ?
Zed : Pitala te je za srodne duše .
Kajl : Jeste , ispričao sam joj ukratko .
Zed : Osećam onu energiju među vama . Ne toliko jaku kao kod Anite i Krisa , ili Ele i Ala , ali vi niste u vezi pa je to normalno .
Kajl : Učinilo ti se .
Zed : Znaš da nije . Samo nećeš da priznaš . Svidela ti se . Još onda u sobi kad si je preplašio jutros .
Sad je zbpg nedostatka pažnje pao na zemlju , a Zed je držao štap na njegovim ramenima .
Kajl je pucnuo prstom i zapalio ga , pa je Zed ispustio štap , a Kajl je to iskoristio i digao se na noge . Izgasio vatru i vratio mu štap , pomalo nagoreo ali i dalje dobar .
Kajl : Trebaće ti .
Zed : Uključuješ i magiju ?
Slegao je ramenima .
Sad je bilo žešće .
Zed : Samo priznaj . Biće ti lakše . Pa zapalio si štap koji mi je bio u rukama . Znam da to inače ne radiš . Otelo se kontroli . Imaš reakciju na nju , i to ne onu koju inače imaš na devojke .
Kajl : I šta s time , i ako imam . Njoj treba neko ko bi bio tu za nju . Mi nećemo doveka biti ovde .
Zed : Ti nisi vezan ni za jedno mesto zasebno .
Kajl.:Mrzim kad si u pravu .
Zed : Znači predaješ se ?
Kajl : Nikad .
Sad je on obalio Zeda .
Ej : Hoću ja da probam . - Zed se iskezio i ustao s poda kad se odmakao Kajl od njega . Pružio joj je štap .
Kajl : Sigurna ?
Ej : Da . Biće zanimljivo . - niko drugi nije bio slobodan . Svi su sparingovali već s nekim , a Zed je produžio po vodu , a i ne bi mu pomogao i preuzeo trening sa Ejndžel .
Kajl : Ne bih da te povredim .
Ej : Umem da pazim na sebe . Ne bih bezveze bila u patroli .

Sa tim rečima je stala u borbeni položaj . Kajlu je i dalje sve to bilo mrsko . Nije znao da li može da drži sve pod kontrolom . Do malopre je bio uzdrman Zedovim rečim zapalivši mu štap koji je i dalje držao u rukama . Mada šta ako je u pravu ? Sklomio je te misli u stranu kao što samo on ume i otpočeo sparing .
Bila je stvarno dobra . Kajl je pratio njene korake . Ima šemu . Brzo ju je shvatio i iskoristio to protiv nje . Bilo mu je žao da je obali na zemlju kao što bi to uradio Eli ili Aniti . Nema veze što su devojke . Međutim , Ejndžel je bila kao staklena figira . Nežna i krhka pored sve te vatrenosti pri borbi .
Sva se zajapurila i bila je zadihana , ali je njeno srce , ako je to bilo moguće , još jače zalupalo .
Kajl je jednim pokretom namestio štap na njena leđa i privukao je sebi .
Kajl : Mala si i okretna , iskoristi to . Tvoja taktika nije loša , ali moraš je menjati . Brzo sam skontao kad treba da te napadnem . Moraš pratiti pokrete i mane protivnika .
Ej : Hvala na savetu .
Kajl : U svako doba .
Sklonio je štap pustivši je da se odmakne , što je odmah i uradila .

My Supernatural Life✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora