Helena je prva stala uz mikrofon na centar bine i zatražila pažnju koju je dobila nakon par trenutaka .
Helena : Drago mi je što ste svi tu , mada povod nije najlepši . Verujem da mnogi od vas ne znaju za ništa o nama sem da smo organizatori Saveta . Ja sam Helena , ovo su Emilio , Dimitrije , Lidija , Mirabel i Rey . Mi smo zaštitnici vrhovnih . Oni su takođe tu , kasnije ćete upoznati neke od njih .
Pravi razlog okupljanja je taj da se desio napad na obližnju akademiju kao što znate . Neki zamalo da stradaju , ali su sada svi zdravi na svu sreću . - pogledala je na grupicu profesora i direktorku KoruEmilio : Hvala Helena . Važno je da ovo shvatite ozbiljno . Naši napadači su kao što ste videli jako brzi , spretni , ... U pitanju su tamni . Možda se sećate , a možda i ne , priča vaših baba i deda o njima - na tu reč su svi počeli sa došaptavanjem .
Lidija je utišala situaciju a Emilio joj se zahvalio i nastavio .
E : Odmetnici su se okupili , a njihov vođa je tamni vrhovni . - ispričao im je sve kao i meni samo sažeto .
Na kraju izlaganja su svi bili poprilično bučni i nemirno se vrteli na svojim mestima .
E : Zamolio bih svoju štićenicu da izađe .
Ustala sam iznenađena ovim postupkom , a ostali su me pratili pogledom . Klimnuo mi je glavom i pružio ruku da se popnem na , tako nazovi , binu .E : Ovo je Anita . Neki je i znaju već , vrhovna leda . Pošto vidim vašu nesigurnost po pitanju postojanja vrhovnih , daću vam dokaz da oni itekako postoje i da su legende u pravu što se njihovih moći tiče . Nešto se mora preduzeti , ali prvo morate verovati u ono što vam pričam , a oni su tu ključni .
Svi su pogledi bili uprti u mene . Tek sam sad shvatila koliko zaista ljudi ima . Već sam se unervozila neznajući šta da radim .
Emilio mi je tiho rekao da samo treba da aktiviram beleg .
Podigla sam ruku a svi su prisutni zagledali a zatim komentatisali među sobom dok se jedna žena nije oglasila i ustala .
Xx : Je li to beleg iz legendi ? Beleg nosioca carskih čudovišta .
Ja : Jeste . To je taj beleg .
Xx2 : Imaju li ga i ostali ?
Iz mase se digao Alex i stao pored mene takođe užarenog belega a za njima i ostali . Prisutni su bili puni pitanja . Gledali su nas . Neki sa strahom , drugi prezirom . Kao i obično ima i jednih i drugih .Time su došaptavanja , a zatim i glavni pregovori o sledećem potezu počeli .
Rešenje je bilo očekivano kako je Anita mislila .
Učenici svih škola će se evakuisati i doći u skrovište u najkraćem vremenskom periodu . Vrhovni su se javili da pomognu dobrovoljno , no nije im bilo dopušteno da napuste skrovište . Svi su se jednoglasno složili da sada nikog od njih ne treba izlagati opasnosti . Ostaju unutra .
Zajedno sa zmajevima su počeli da grade tunele , račve , kancelarije i spavaonice . Svi su se ostali sklonili sa puta .
Bili su preumorni , ali se niko nije žalio ne želeći da kuka . Tačnije , niko nije hteo da bude prvi . Nisu voleli da iskazuju nemoć . To im je svima zajedničko . Pored toga , znali su da moraju završiti što je pre moguće zbog te silne dece .
Nisu imali pojma koliko su proširili , postojalo je čak i više spratova .
Čuvari su sada vrveli kroz sve te prostorije i rasprostirali krevete , tepihe , stolove , za koje Anita nije znala odakle im . Verovala je da nema toliko nameštaja u Korinoj akademiji . Još nije stigla da razgovara s njom . Nije videla ni Valeriju , Danijela , Ejndžel i Marka .Kris : Anni ? - digla sam glavu dok sam se umorno vukla kroz hodnike . Još ne znam tačno kuda se gde ide . Ona je radila kancelarije sa Emiliom . Naučili su da prave prostorije , no najviše posla su imali Zed i Rey jer mora da bude zemljano zbog toplote .
Ja : Hej , i vi ste gotovi ?
Klimnuo je glavom . Oni su takođe probijali zemlju , za razne cevi , dodatke i tako to .
Ušli smo u spavaonicu . Tu su bili kreveti , ormari , sto .
Kajl : Ej ! Kako ste prošli ?
Ja : Ižas , glava me boli .
Kajl : Ja super !
Kris : Toga smo svesni , imaš sreće vatreni . Ali ovog puta .
Kajl : Daaa .
Svi su ostali polako pristizali .
Uskoro sam legla a Kris me je zagrlio otpozadi i tako smo zajedno zaspali .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Supernatural Life✔
FantastikDrugi deo knjige My New Life . Glavna junakinja Anita dobija novu šansu , a ostatak družine pronaćiće se u nevolji i iskušenjima . Završetak knjige nipošto ne znači kraj same priče !! UPOZORENJE !!! Ako slučajno pronađete neki element u sebi obavez...