Stala sam da pitam nekoga da me uputi do sale . Ne znam što direktorku ne pitah .
Jedino je na hodniku stajala grupica devojaka ulickanih na max . Prišla sam im .
Ja : Ćao , da li neka od vas može da me uputi ka sali ?
Xx : Tamo su u toku treninzi patrolne grupe . Niko ne sme da prisustvuje sem njih samih . - nadmeno će plavuša u sredini . Možda im je ona "glavna" .
Ja : Došla sam kao pojačanje . - i dalje sam bila maksimalno druželjubiva . Pogledale su se međusobno . Ne znaju da sam vrhovna , ali sam sigurna da su do sad imale više verzija priče zašto sam ovde .
Xx 2 : Ti ? Ne vidim ništa posebno kod tebe . Otkud da znam da ne lažeš ? Priznaj da samo želiš da vidiš Danijela i nikome neću pomenuti ovaj tvoj bedan pokušaj .
Ja : Nemam šta da priznam . Povedi me tamo i pitaj ih da ti potvrde ko sam . Može ?
Prva je zamahnula kosom i krenula da me povede , preostale dve devojke su ostale da ćaskaju .
Ćutala je sve vreme , a ja sam je pratila u stopu . Našavši se ispred sale devojka , čije ime ne znam , je otvorila vrata .
Malo dalje su bili Danijel i Marko u sred sparinga . Koristili su štapove . Malo dalje je i trener koji se obratio devojci ispred mene .
T : Otkud ti ovde Mia ? Znaš da su treninzi u toku .
Mia : Dovela sam ovu devojku koja uporno tvrdi da je došla kao pojačanje ovoj ekipi . Naravno , nisam nasela , ona nije dovoljno jaka za to . Pogledajte je samo .Sad ga pretera . Došlo mi je da je izazovem , ali to je suviše detinjasto . Emilio bi se naljutio na mene . Učio me je da ne treba da izazivam prva , čak i ako je moja pobeda sigurna .
M : Zapravo jeste . Uđi Anita . Zašto si se zadržala toliko ?
Ja : Pričaću vam . - rekla sam i malo okrenula čisto sa vidim šta je sa Miom . Kao što sam i pretpostavila stajala je u šoku .
M : Ona je pokušala da uđe prošle godine da bi provodila više vremena sa Danijelom i nije uspela . Sad mrzi sve nas , mada se plaši to otvoreno da iskaže . Valerija je kratkog fitilja , svi to znaju . - prošaptao je
T : Možeš ići sad . - rekao je Mii , a ona je isfrustrirano zatvorila vrata i otišla
T : Ja sam trener u ovoj školi . Upoznao sam Emilia i imao priliku za sparing . Jedan od najboljih , ako ne i najbolji s kojim sam se borio.
Klimnula sam . Naravno da jeste . Zmaj u telu čoveka je skoro pa nepobediv .Seli smo i uputila sam ih u celu priču .
D : Bićemo spremni kad dođu po nas .
Ja : Ne smemo dopustiti propust .
A : Jesi li sigurna da možeš da ih stigneš ? Nova si i nemoj misliti da sumnjam u tebe , ali ...
Ja : Imam svoje metode . Ako vam kažem nećete mi verovati . Bolje je da vidite i uverite se sami .
A : Sad ? - radosno upita
Ja : Čim bude prilike .
D : Sparing ?
Ja : Izazivaš me ?
D : Da . Uplašila si se ?
Ja : Ne . Napadni .
D : Dame imaju prednost .
Podigli smo se sa zemlje i ja sam napala bez oklevanja . Izgledalo je kao napad s desna ali sam udarila u levi skočni zglob i oborila ga .
Malo su se ostali nasmejali a Danijel , još u malom šoku , se digao i krenuo ka meni . Samo sam stajala i odmicala se u poslednji momenat dok ga nisam uhvatila za ruku i opet izvela iz ravnoteže . Ovaj put se zateturao samo .
Počeo je sa moćima . Vatreni obruči . Po jedna ledena igla je bila dovoljna da rasprši svaki . Brzo sam se branila . Zatim sam ja napala .
Pretvorila sam teren u led . Telo mu je počelo lediti . Ako dođe do srca mogu ga ubiti na licu mesta . Naravno samo sam mu noge zarobila .
D : Dobar potez .
Grejao je temperaturu i sada već otopio noge , no ja sam za to vreme digla štit . Nije mu bio vidljiv pa se zatrčao ka meni . Opna ga je odbacila a ja sam pustila da mu ledi ruku kojom se najviše služio .
Tako je borba nastavljala . Dugo se držao . Pogotovu jer je običan čuvar elementa . Dodatak mu je što je vatra , a ja led .
Bila je to dobra borba . Mada samo sa Emiliom i drugim vrhovnima mogu da pustim svu snagu na slobodu .
D : Dobra si . Okretna , brza , ali nemoj da se uobraziš , ja retko kada hvalim nekog . Stvarno si vredna prisustva .
M : Svaka čast . - pružio mi je ruku i jako je stisnuo uz osmeh , mada i dalje teško dišući što je prikrivao
Nasmešila sam se .
Ja : Hvala .
A : Sad si zvanično deo ekipe .Narednih pola sata su i ostali sparingovali , a ja sam vežbala preciznost oružjem i štapovima .
Bilo je vreme ručka pa smo se nakon tuširanja svi dogovorili naći u menzi .
Obukla sam se sada opranu kosu pustila da pada preko ramena . Poprilično je duga i pomalo talasasta .
Pre nego što sam krenula sam prizvala Emilia držeći se za zglog na kome je beleg .
Uspostavio je telepetiju , sličnu onoj sa Alekdom , samo što Aleksa osećam i psihički i fizički a Emilio mi gotovo uđe u glavu . Ne znam kako to da opišem .
E : Hej , jesi okej ?
Ja : Jesam ja , ali kod Aleksa je bilo napada . - prepričala sam mu razgovor sa Aleksom a potom i direktorkin predlog .
E : Ne otkrivajte puno o sebi ali činite vašu dužnost . Čuvajte ostale čuvare elemenata i držite njihov sklad . To je cilj .
Ja : Hvala na odobrenju Emilio .
E : Čuvaj se .
Ja : Hoću .
Osetila sam odsustvo druge osobe u mom umu pa sam se još jednom pogledala i izašla van . Pokrila sam beleg koji je još bio blago usijan i topao .U menzi je kao i obično bilo buke , ali danas naročito . Sad sam već znala da dođem dotle i pokušam da budem što neprimetnija dok ne sednem za sto .
Xx : Vidi , vidi . Znači ovde si dva dana i već si stupila među elitne . - napravila sam krug oko ose tražeći osobu koja mi se obratila .
U pitanju je bio plavokos dečko , malo viši od mena , ali krupne građe . Dosta njih je gledalo zainteresovano ka nama .
Nisam htela problem , pa sam samo slegla ramenima . Očito niko ne zna da sam vrhovna i da sam ispomoć pa bolje da ćutim .
Ja : Očito . Neki problem ?Ostali su bodrili i dobacivali : "Uuu , sredila te ! " i slično .
Xx : Da . Imam problem . Kako si ti , tako sitna i trapava naspram njih ( pogledao je ka ostalim "elitnim" ) dospela tamo ? Izazivam te da se dokažeš .
Ja : Nemam se šta dokazivati vama . - samouvereno rekoh izbegavajući borbu . Taman sam oprala kosu pa sad da je zbog njih prljam .
Danijel , koliko sam primetila , mi je prišao s leđa i uhvatio me za ramena .
D : Veruj mi , ne želiš borbu s njom . Dao sam ti priliku i pao si . Usavrši se još . Ima vremena .
Xx : Vi znate da je loša i da je upala preko neke veze pa nećete . Ili ste možda zajedno.
Svi su se počeli začuđeno gledati , a poneki smejali .
Ja : Prihvatam . Tačno u pet ispred škole .
Rukovali smo se i produžila sam , a Danijel sa mnom .
Nisam htela da nekog povredim , ali sam je tražio .
D : Ovo je isti lik od pre par dana . Zbog njega sam kasnio .
Ja : Uporan je . Voli da se dokaže .V : Šta je ono bilo ? - upita čim sam sela prekoputa nje .
Ja : Ništa . Onaj lik me je izazvao da dokažem što sam u timu .
D : I to opet onaj kog sam pobedio pre neki dan .
Klimnula sam potvrdivši Danijelove reči .
Valerija je odmahivala glavom .
V : Pa dobro . Tako čemo sve njih ućutkati odjednom . Posle te borbe niko neće dovoditi u pitanje tvoje prisistvo .Reči autora : Ii evo i novog dela . Uživajte .
Believer ❣
VOCÊ ESTÁ LENDO
My Supernatural Life✔
FantasiaDrugi deo knjige My New Life . Glavna junakinja Anita dobija novu šansu , a ostatak družine pronaćiće se u nevolji i iskušenjima . Završetak knjige nipošto ne znači kraj same priče !! UPOZORENJE !!! Ako slučajno pronađete neki element u sebi obavez...