《17》

47 6 0
                                    

Okupljanje je bilo veće nego što sam mogla i da zamislim . Pojavili su se svi i uskoro je bilo vrlo bučno .
Pa bar sam spavala pre toga .
U međuvremenu je Emilio sa ostalim zmajevima napravio novu podzemnu salu i još par prostorija . Ovaj put je izgledalo kao da smo u nekoj svečanoj prostorij u zgradi vlade . Proširili su je i pravili hodnike i prolaze . Neće proći niko ko ne treba . Ne može se dospeti unutra kopajući kroz zemlju , ili korišćenjem magije . Možeš ući jedino ako si pozvan  .

Kajl : Ponovo na okupu , ha ? - pitao je čim se pojavio predamnom . Stigao je prvi
Ja : Da  . - osmehnula sam se a on me je privio u čvrst zagrljaj
Kajl : Čuo sam sve . Bezbedne ste s nama , i ti i Ela . Zabranili smo Alexu da te smara dok ne dođe barem .
Ja : Hvala Kajl , i ti si meni nedostajao . - rekoh čim sam uhvatila vazduh koji mi je izbijen njegovim čvrstim stiskom . Klasičan Kajl .
Kris me je poljubio i izgrlio čim me je video . On i Al su bili potreseni idejom da bi im devojke , a u Aleksovom slučaju i sestra , mogle biti kidnapovane i da tamni čuvar uopšte i postoji . Naravno nisu bili jedini . Ela je bila u šoku koliko i ja . Pod utiskom ni jedna ni druga nismo ispoljavale mnogo emocija .
Od Alexa se izgleda neću odvajati ni sekund . Ko zna , kako on kaže , koji put da sam u opasnosti .
A : Ona je prosto lepak za nevolje . Zed ne znam šta da radim .
Z : Znaš da nije ona kriva Al . Pusti je malo . Ne možeš je štititi od svega . Zna da se bori , a i samostalna je . Tu je i Emilio ...
A : Šta ako...
Z : Bez toga druže . Svojom nervozom loše ćeš uticati na nju . Kris nije ništa bolji , pričaj s njim . Mene neće da sluša . Krivi sebe kako je mogla nastradati , i ako su razlozi njegovog odsustva očigledni .
Al je klimnuo glavom i produžio . Prisluškivala sam kratak razgovor između njih dvojice . Bili su ispred sobe gde smo se smestili , a gde sam ja prethodno veče spavala .
Jednostavna , sa krevetom , sad i garniturom i foteljama dok se ne pozabave time dodatno posle saveta . Ubaciće nam krevete , bićemo zajedno .
Učenici u sledećoj i direktori i profesori i akademije Grenlanda u trećoj . Zmajevi kažu drže stražu . Verujem da će se za to vreme separatisati da bi na miru pričali . Načula sam da će evakuisati i ostale škole .

Bilo mi je neprikatno što sam prisliškivala , ali drugačije ne bih ništa znala .
Ušla sam nazad u našu spavaonicu i sela na svoj krevet . Aleksa i Krisa nije bilo . Znači Al je možda poslušao savet .
Z : Pa , kako vam je bilo dok smo bili razdvojeni ?  Iskreno , Dikens nije loš , a Rey  je sjajan trener . Dobro se slažemo .
K : Isto , samo što je Helena pakleno naporna . Čak me ni Ela nije toliko forsirala na treninzima .
E : Hej , imala sam dobru nameru .
Ja : Gde su Kris i Al ? - Zed je promenio izraz , ali se brzo povratio .
Z : Nisam siguran , verovatno prepričavaju sve šta se dešavalo . Gotovo se nismo ni čuli od obaveza i dešavanja na akademijama .
E : Da , imaju puno regruta ti tamni .
K : Previše , svi odmetnuti su ujedinjeni . Sprema se nešto velikoo .
Z : Mislim da nas zato i ima ovoliko .
Ja : I ja . Emilio mi je rekao kako su poslednji put svi vrhovni bili na broju kad je izbila pobuna tamnog čuvara .
K : Nisam pratio na časovima istorije , ali mi se čini da je to ona pobuna zombi mutanata .
E : Oh , Kajl ! Nisu to zombi već otpisani . Bez sopstvene volje . 
Ja : Upravo to . Misli da smo mi sad na broju iz nekog velikog razloga i da je taj razlog upravo ova pobuna odmetnutih  . Priroda tako balansira  mir kod svih natprirodnih .

Al : Hej ljudi ! - Al je seo pored mene naslonivši se na krajnicu kreveta . Kris je takođe ušao , i dalje tih . Seo je s moje druge strane .
Z : Ispričali ste se ?
Al : Aha .
Kris je klimnuo .
Ja : A o čemu to ? Šta ste radili pre cele ove zbrke  nismo se baš puno puta čuli ?
Al : Ovaj te se uželeo gore nego ja , i ne brini ispitao sam ga i nema nikakvog znaka da se neka nameračila na njega .
Nasmejala sam se .
Ja : Nisam ni sumnjala .
Kris me je poljubio a Kajl i Zed su navijali da to urade i Ela i Al . Baš su deca nekad .
Odvojili smo se tačno na vreme da ih vidimo . Seli su jedno do drugog .
K : Eh moj ti . Popederisaćemo se na kraju . Samo mi još nismo našli devojke .
Z : Pričaj u svoje ime crveni ! - pripretio mu je prstom zagonetno se smeškajući
Ja : Opa Zed ! Jel to imaš nešto da nam kažeš ?
Al : Au , sad nema bežanja prijatelju . Ona neće odustati dok joj ne kažeš .
Ja : Ćuti ti tamo ! Na ovog ovde gospodina je red da priča . - blago sam odgurnula Alexa i nastavila kontakt očima sa Zedom
Z : Dame imaju prednost . Čuo sam da si letela ka trkaču senki , videli su te ? Jesu li tako shvatili ko si ?

Svi su se naravno zainteresovali za tu temu a ja sam suzila pogled ka njemu .
Ja : Ovo nije gotovo Zed , rećićeš na kraju . I , da . Letela jesam , ali nisu me videli . Nisu obraćali toliko pažnje na mene na početku , mora da su imali sumnje ko sam . Namerno me je terao da se forsiram i pokažem krila kad je bežao ne bi li bili sigurni da sam vrhovna . To sam kasno shvatila nažalost .
Zed : Lukavi su .
E : Da , nije tvoja krivica .

Uskoro je Emilio sa Hanom , Reyem , Lidijom , Mirabel  i Dimitrijem ( *ko je zaboravio , to su imena zmajeva vrhovnih *) po potrebne sastojke za protivotrov koji bi trebalo da probude uspavanu direktorku i veći deo njene akademije . Celo su podne o tome raspravljali .
Savet se održava predveče . Svi su bili uzbuđeni . Slutili su razne mogućnosti zbog kojih se održava , ali nisu ni slutili o onome što će im Anita ispričati . Da , i ona i njeni prijatelji će biti deo saveta . Tačnije , prisustvovaće svi punoletni stanovnici skloništa .

Savet :
Anitaa !
Čula sam dozivanje svog imena . Trljala sam oči . Ono malo vremena do početka Saveta sam prespavala  .
U sebi sam stavila podsednik da nikada ne spavam u prekidima . Kratke dremke su me činile još pospanijom nego što sam bila .
Kao opijena sam tražila izvor glasa .
Tu je stajao Kris u jednom meni čudnom izdanju .
Košulja , pantalone i patike . Otkad je on to formalno obučen ? Odavno nije bio ovako formalan . Naravno , to mi nije smetalo . Imala sam sjajan pogleda na njegove mišiće , a kad ga pogledam u oči još uvek bi kao i na dan našeg prvog susreta strujala neka toplina kroz mene .
Kris : Hajde , vreme je da se uspavana lepotica digne iz sna .
Ja : Onda mi treba poljubac .
Uzdahnuo je i nasmejao se , ali me je naravno poljubio .
K : I posle sam ja dete . - promumlao je dok sam se ja brzinski sređivala
Ja : Otkud takva formalnost ?
Slegao je ramenima
K : Rekli su mi tako . Za tebe su mi dali ovo . - pružio mi je ofinger prekriven zaštitnim platnom .
Unutra je bila plava svetlucava haljina . Uska i na duge rukave , dužine do pola butina . Saten je obavio moje telo , a preko njega je išao usko pripijen sloj tila u nežno plavoj boli sa kamenčićima koji svetlucaju . Znači ipak nisu šljokice . Na rukavima je bio samo til pa je moj beleg bio vidljiv .
K : Prelepo ti stoji . Prava ledena kraljica , puna ljubavi samo za mene .
Gledala sam se u ogledalo nameštajući talasastu kosu , a on me je s leđa grlio .
Ja : Kakve su ovo promene odjednom ? Sviđa mi se ta nežnost i pažnja , samo je .. čudno .
K : Zar ne mogu sopstvenoj devojci reći koliko mi je nedostajala ?
Ja : Naravno da smeš .

Ubrzo smo se našli u sali . Tamo je bila i Kora . Znači probudili su ih . Pričaću s njom čim bude prošao Savet .
Postojala je glavna " bina" gde su stalali govornici ,  a ispod dosta stolica za sedenje . Pravi skup . Svi su bili formalno obučeni .

Glavnu reč su vodili naši zmajski čuvari ( kako smo ih mi ponekad zvali ) .
Seli smo iza direktora , odmah u drugi red pored ostalih . Ema je bila prelepa . Naša je odeća kad bolje pogledam odisala elementima koje nosimo . Ja svetlo plava sa kamenčićima koji se presijavaju pa liče na led , Ela je bila u ombre plavoj haljini ( tamna u gornnjem delu a ka dole postaje bela ) od tila sa karnerima koji liče na talase . Zed u braonkastim tonovima , sjajno mu je to išlo uz ten . Košulja boje peska , zavrnutih rukava te he videla unutrašnja strana puna biljnih detalja i pantalone .  Kajl u košulji bele boje sa plamenovima kao naramenicama i farmerkama crne boje . Kris je bio prezgodan u beloj košulji olujnosivih detalja i pantalona iste boje . Alex je bio u košulji i srebrnasto sivim patnalonama , a imao je i male mesece izvezene po kragni .
Svi smo bili sređeni , a naša odeća je odisala unikatnošću . Ne znam ko je ovo odradio , ali ko god da je : prelepo je !
Prva je na centar piste stala Helena i zamolila za pažnju koju je nakon par trenutaka i dobila .

Reči autora : Uživajte u sledećem delu . Nadam se da vam se dopada za sada .
Votujte u komentarišite !
Believer ❣

My Supernatural Life✔Where stories live. Discover now