Bila sam spremna za okršaj . Beleg nisam ni skrivala znajući da će zasvetleti i da tu nema mogućnosti prikrivanja .
Danas sam došla u kontakt sa svim vrhovnim . Emilio je u pravu da me niko ne može razumeti i biti bolji prijatelj od njih samih . Izmamili su mi osmeh i podržali me . Obožavam ih . I ako Zed kaže da ne smem dozvoliti da me razbesne . Tad će uspostavljanje kontrole biti jako teško .Našla sam se napolju . Bilo je puno njih . Možda i cela škola , ne bi me čudilo . Formirali su krug u čijoj sredini je stajao taj lik od juče .
Čim su primetili moj dolazak svi su se redom odmicali praveći mi prolaz do središta .
U prvom redu bilo je društvo tog lika , bodrili su ga . Ulizivala mu se upravo neka devojka , poljubila ga u obraz i sklonila se ugledavši me .Xx : Mislio sam da se nećeš ni pojaviti .
Ja : Zašto ne bih ? Držim do svoje reči .
Xx : Svi smo očekivali da će te strah sprečiti , ne izgledaš naročito spretno . Tvoj dečko neće imati pravo da te spašava , sem ako se sama ne predaš .
Ja : Znam pravila .Stali smo jedno naspram drugog . Ostali su dali prostora . Teren je bio zemljan prekriven travom . Spremala sam energiju u ruke i noge . Prsti su bili iskričavi , a moj beleg je već bio vidljiviji . Nije trošio vreme već me je silovito napao . Znači nije odmah krenuo s magijom . Zanimljivo .
Bio je bliži i bliži a nisam se ni pomakla . U poslednji momenat sam , kad je krenuo da me dohvati , mu uhvatila ručni zglob i povukla ga na dole . To je bilo dovoljno da mu udarim laktom potiljak zbog čega je izgubio ravnotežu .
Za to vreme je pokušavao da me obali , ali sam se osigurala ledom . Odmah ispod površine zemlje se nalazio staklast sloj povezan sa mnom , da niko ne primeti . To je dalo prednost .Brojali su mu i on se digao opet nakon 6 sekundi .
Xx : To Nik . Sredi je .
Ja : Znači zoveš se Nik . Lepo . Nisi se ni predstavio , ja sam Anita .
Prezrivo me je gledao .
Ja : Maniri ti nisu jača strana ?
N : Neće ni tebi biti ako te rastavim . - on baš ne odustaje po pitanju ulaska u grupu . Ta ga je želja činila hirovitim i nije video svoje nedostatke .
Zatrčao se u mene sa kuglama vatre .
Opet sam čekala zadnji momenat da se odbranim . Kontrolisala sam se da ne pustim energije više nego što je neophodno .
Ne moraju da vide moju beličastoplavu kosu i krila i ostale kerefeke mog preobražaja u punoj snazi .
Kad se dovoljno približio stvorila sam oko sebe izmazlicu ledenih kapljica ugasivši njegove vatrene kugle ali i ono energije što je skupljao u rukama . Zbunjenost je prošla njegovim licem .
Bes je postao žešći , ali se kladim da je tu bilo i straha .
Odlučila sam ga dokrajčiti jednim kratkim napadom . Odeća mu je bila vlažna od otopljene ledene izmaglice ( ipak je u barijeri toplo ) pa sam rešila da to iskoristim . Tu sam vodu opet ohladila i skupila u oblik kanapa . Kad je postao dovoljno čvrst , ali i fleksibilan sam stala sa oblilkovanjem i ponovo se usredsredila na sve oko sebe . Iziskivalo je puno koncentracije pretvoriti vodu u led , to ne može bilo koji čuvar leda . Samo oni jači . Zbog toga sam se izolovala , a povraćaj moje pažnje bio je propraćen šaputanjima .
Polako sam prišla Niku još jedan korak .
Bio je uvezan skroz . Malo sam pritegla .
Ja : Odustaješ ?
Gledao me je a ja sam se nasmešila . Ko je sad slab ? Naravno nisam to izgovarala .
Mrdnula sam glavom . Ne smem da se opustim i oslobodim mnogo magije . Pa mogu ga ubiti za sekund . Udahnula sam čekajući odgovor i moleči se da će odustati .
U pomoć mu je došla ona devojka .
Xx : Daviš ga ! Pusti ga da ide . Dovoljno je . Nik ? Jesi li dobro ?
Gledao me je i dalje ne trepćući . Ne priznaje poraz . Njegova me je devojka , drugarica , šta god molila , ali od njega nije bilo ni glasa .
Popustila sam i pao je na pod nemoćan da se digne . Ostali du ožiljci oko zglobova , a šake bez krvi . Nisam dopustila da mu odumru .
Držala sam sve pod kontrolom , ali je strah da ću pustiti mnogo energije bio tu . Vrhovni su stvoreni da balansiraju , ne da uništavaju .
D : Bolje odustani , ne sramoti se dalje . - okrenula sam se na Danijelov glas . Svi su oni bili malo dalje . Nisu se pokazivali u prvim redovima , no bili su tu . Ejndžel , Valerija i Mark blago namršteni , ali i ponosni na mene . Pomenula sam im da ne puštam svu energiju , znaju da mi je to vrlo teško . Još kad me neko provocira...mada sam vremenom postala beskrajno mirna i staložena . Greške su dozvoljene svima sem vrhovnima .Nik je uz pomoć još dva prijatelja ustao .
N : Čestitam . Stvarno zaslužuješ svoju poziciju .
Ja : Znam to . - rekla sam uz samozadovoljni osmeh i rukovali smo se . Krenula nazad ka svojoj sobi .
Svi su pogledi bili na meni . Uglavnom puni strahopoštovanja , a neki ljubomore , prezira ..
Nisam se obazirala . Ne mogu reći da nisam očekivala ovakvu reakciju .
Valerija me je zaustavila .
V : Kvariš mi imidž . Možda se sad više plaše tebe nego mene . Nikad nisu videli beleg koji sija , a pogotovu ne čuvara koji ledu da onakvu fleksibilnost .
M : Da , ovde se obučavaju uglavnom svi čuvari leda , ali niko ne dostiže taj nivo znaš . Urade nešto slično , ali nije baš upotrebljivo .
Ej ( Ejndžel ) : Svi će se raspitivati o belegu sad .
V : Ne razumem zašto ga nisi prekrila . - redom su me zatrpavali pitanjima
Ja : Pričala sam sa ostalim vrhovnima . Dogovorili smo se da se nećemo više kriti . Nešto se čudno sprema , a svima će biti potrebna nada ...nema svrhe od skrivanja "tajnog oružja" više . Direktorka se složila takođe .
D : Naša je smena večeras . Ejndžel , Anita , budite spremne i odmorne .
Ja : Važi .
Ej : U redu .***
Nakon odmora smo se svi našli kod kapije . Ovo je moja prva patrola ovde i lagala bih kada bih porekla nervozu . Šta ako ih izneverim ?
Išli smo Danijel , Ejndžel , Ian ( stražar u našoj smeni ) i ja . Igrali smo papir kamen makaze i pogodite ko je sa mnom .
Danijel !
Sjajno . Ako zabrljam ima ko i da me vidi .
Ja jesam istrenirana , ali se nikad ne zna . Možda to nije dovoljno . Ovo je retkost . Mislim na to što imaju dve uzastopne generacije vrhovnih . Najčešće preskoči kojih 100 godina pa se pojave po jedan , dva . Tako mi je Emilio pričao . Kaže da to sigurno nije slučajno . Pogotovu što nas ima dosta .
Ja : Hej Al , jesi li tu ?
A : Da . Jel sve u redu ? Dobro si ?
Ja : Da krećemo u patrolu .
A : Srećno Anni . Čuvaj se i pokidaj tamo .
Ja : Hvala.....Al ?
A : Da ?
Ja : Šta ako ih izneverim ?
A : Nećeš ih izneveriti . Ti si vrhovna . Na tvom ste terenu . Uspela si da pobediš i mene i Zeda par puta , a i mi smo vrhovni . Verujem u tebe .
Ja : Zaista ?
A : Da .
Ja : Hvala ti . Moram sad da idem .Morala sam prekinuti našu sponu i vratiti se ostalima . Raspravljali su o ruti . Danijel i ja smo dobili zapadni ogranak .
Pitate se kako smo došli do metode papir kamen makaze . Pa , mora da ide neko sa mnom pošto ne znam teren logično Danijel je hteo sa mnom pod izgovorom da želi videti kako ja to mislim da mogu stići nekoga sa super brzinom . Meni se to nije dopalo i došlo je do male svađe , pa je odluka ide li on sa mnom ili neko drugi pala na dečiju igru .D : Idemo onda ?
I : Da . Ako nešto bude znate kako da nas upozorite ?
D : Da .
Upitno sam pogledala .
Ej : Nisi ispratila , jel da ?
Spustila sam malo glavu .
I : Samo pošalji znak u nebo . Doćićemo što pre u tom slučaju .
Ja : Razumem .
Rastali smo se krenuvši u različitim smerovima .Reči autora : Hvala svima koji čitaju . Nadam se da ste uživali , a ako imate nekoga kome smatrate da bi se dopala ova knjiga prosledite mu , značilo bi mi 😊
Eh da , Angel ( Angela ) mi je zvučalo čudno pa sam počela da pišem onako kako bi se čitalo na engleskom , tj. Ejndžel . Lepše mi zvuči tako .
Believer ❣
ESTÁS LEYENDO
My Supernatural Life✔
FantasíaDrugi deo knjige My New Life . Glavna junakinja Anita dobija novu šansu , a ostatak družine pronaćiće se u nevolji i iskušenjima . Završetak knjige nipošto ne znači kraj same priče !! UPOZORENJE !!! Ako slučajno pronađete neki element u sebi obavez...