《2》

92 8 0
                                    

Alex

Sedim na svom "tihom mestu" gledajući u provaliju ispod sebe . Čulo se šuštanje vode na njenom dnu . Dubina me podseća na moju praznoću , ne onu poetsku , već prazninu zbog telepatijekoju sam imao sa Anni . Zahvaljujući tome sam je uvek osećao , a sada , sada znam da je nema .
Dugo sam je trpeo i vrativši Anni uspeo sam je pobediti , ali me ponovo , i čini se još više probada . Tada je bila živa , ali mnogo udaljena . Bili smo povezani više od bilo čega što sam mogao zamisliti . Ponovo sam vratio svoj pogled na beleg . I dalje je na istom mestu . Vraća na bolne uspomene .

Da li bi se Aniti svidelo ovo mesto , u sred šume , daleko od ljudi ?
Ne moram da mislim o tome a već znam . Bi sigurno , isto koliko i meni . Niko ne zna gde je sem mene , što ga čini još lepšim . Deluje kao da ništa ne može da usporemeti tu ravnotežu sa prirodom koju smo stvorili . Sve dok je ona prokleta kutija sklonjena . Nada koja odlazi sa mojom sestrom . Sa delom moje duše . Ko bi rekao da može ovoliko da boli ? Kakva je to nada ako smo morali da podnesemo žrtvu ?

Polako ustajem i krećem . Pošto je škola gotova , počeo sam da živim u jednoj kući sa Elom . Izabrali smo jedan gradić blizu ove šume . Bilo je savršeno za prikrivanje naše čudnovatosti , kao i mojih čestih odlazaka u šumu . Planinari su u toku zime dolazili ali nikada ne idu dovoljno istočno da bi došli do mog mesta .
Moram imati neki ventil inače bih poludeo .

Predgrađe , predeo oko planine obrasle šumom , bilo je kao po običaju , pusto . Nakon jedno deset minuta hodom stigao sam do grada a zatim i kuće u kojoj živim .

Gledam je i smešim joj se i ako me nije primetila . Kako i bi kad čita i sluša muziku ? To će mi ostati večito pitanje . Kako ?
Ja : Elaa !
E : Ej Al , predpostavljam da si bio na onom mestu ?
Ja : Dap !
E : I dalje mi nećeš pokazati ?
Napravio sam nevinu facu , zna da me podseća na nju , možda preterujem ali mi treba mesto . Najbolje je to što ona to zna , i podržava me . Svi mi kao vrhovni osećamo gubitak...
Klimnula je glavom i vratila pogled ka knjizi .
Ja : Ima li znakova od Krisa ?
E : Još uvek ništa , ne javlja se ...Brine me , šta ako nešto uradi sebi ?
Ja : Osetićemo to , sećaš se ?
Pokazao sam ka našim belezima , povezani smo , svi smo osetili Anitinu smrt kada smo i saznali za tu sposobnost . To nas je učinilo ranjivim . Niko ne zna tačno šta možemo . Učimo se .
E : Da..Zed i Kajl ništa nisu našli , nema ga čitav mesec .
Ja : Misliš li da postoji način da ga lociramo ? Bilo kako ? Ne možemo ga ostaviti samog .
E : Razmišljala sam o tome . Možda ako mi ne možemo da ga nađemo , mogu naši zaštitnici . Nismo ih pozvali dugo .
Pucnuo sam prstima na to i zagrlio je .

Anita

Opet se budim , sada nema zvuka talasa , tišina je zaglušujuća . I dalje osećam sebe . Pokušavam da se pokrenem . Hvatam se za glavu i dižem se u sedeći položaj . Tek sad sam svesta prostora oko sebe . Opipavajući lice razgledala sam sobu . Očigledno je ovo bila prostorija neke kolibe . Staro prozorsko okno je otkrivalo deo plaže . Znači to su stvarno bili talasi .

Zagledam se ponovo svesna sebe , svesna Alexa što je najvažnije . Osećam ga ! Možda i on mene oseća . Naravno nisam se vratila skroz ista . Na mojoj ruci se od sredine šake ( sa unutrašnje strane ) pa do pola nadlaktice protezala duboka rana , nije bilo krvi , tačnije izgledalo je kao ožiljak . Ožiljak star par meseci . Koliko dugo me nije bilo ?
Okrećem se tražeći bilo kakvu naznaku gde se nalazim , i ko me je doneo ovde ? Alex ? Ne , čula sam ženski glas ...

Iz misli me prenu zvuk tihog škripanja vrata sobe u kojoj sam bila . Na vratima se pojavila visoka žena plavobeličaste kose i zelenih očiju tako dubokih i snenih . Gledala sam je ne znajući šta da kažem . Ko je ovo , deluje toliko poznato...Njeno lice odavalo je sreću sa dozom zabrinutosti .
Ušla je i krenula ka meni , nesvesno sam se udaljila .

Xx : Probudila si se , kako se osećaš ?
Ja : Mm...dobro , valjda . Ko ste vi ? Šta ja radim ovde ?
Xx : Polako , odgovoriću ti na sva pitanja ali prvo želim da te Delfa pregleda .
Ja : Delfa ?
Xx : Ona je...posebna . Ima dar , leči , spravlja napitke..izuzetna žena . Anita , možeš joj se poveriti . U redu je . - osmehnula se i sklonila se sa vrata na koja je sada ušla druga žena . Delfa . Ima talasastu i dugu smeđu kosu , blage bore su joj se urezale na čelu . Na licu su najuočljivije bile njene oči sa kojih nisam mogla sa skrenem . Odisale su nekom toplot , brigom . Njihova boja podsećala je na boju kafe sa mlekom .

Kafa s mlekom ? Kakav opis . Bravo !!
Opet je progovorio moj glasić u glavi , ali kad smo kod te kafe prijala bi mi .

D : Anita , zar ne ?
Ja : Da .
Sela sam na krevet a žena mi je prišla . Izmerila mi je puls , preslušala disanje ,... Sarađivala sam . Nisam želela da mučim ovu ženicu , izazivala je u meni strahopoštovanje i ako je ne poznajem . Osetila sam da nas iza vrata posmatra ona žena od malopre , ko je ona ?

Ja : Zašto sam ovde , da li su tu Kris , Alex..bilo ko koga poznajem ?
D : Draga , nije na meni da pričam o tome . Ja : A na kome je ? D : Verujem da ćeš sve znati uskoro , mogu li te nešto zamoliti ?

Njeno me je pitanje začudilo . Zašto bi ona mene nešto molila ali sam samo nemo klimnula .
D : Budi blaga prema njoj , imala je svoje razloge za sve što je uradila .

Ustala je i ne rekavši ništa više napustila prostoriju . Žena je i dalje virila iza vrata . Zaustvila je Delfu i usledio je šapat . Nisam mogla ništa protumačiti pa sam jednstavno postala usredsređena na nešto drugo . Na moju ranu na ruci . Nije ju prokomentarisala . Samo je jednom skrenula pogled ka ožiljku sa dozom neodobravanja . Ipak verovatno je ona zaslužna za to što sam živa , pokupila me je tama , bila sam u limbu a samo me je neko spolja mogao izvući .

Xx : Možemo li razgovarati Anita ? Ako si umorna možemo odložiti za sutra dok se potpuno ne povatiš .

Ja : Ne , možemo i sada . Dovoljno sam čekala . - samo je klimnula sa odobravanjem i ušla unutra.

EVO ME PONOVO . KONAČNO JE GOTOV I DRUGI DEO . KAKO VAM SE ZA SAD ČINI . TRUDIM SE DA PORED ŠKOLE I DALJE BUDEM REDOVNA I U OVOJ I U DRUGOJ KNJIZI KOJA JA TAKOĐE NA MOM PROFILU .

Believer ❣

My Supernatural Life✔Where stories live. Discover now