Wauw het gaat echt snel hoofdstuk 14 alweer pfoe...
Pov damian
Ik was nog steeds in mijn kamer naar muzek aan het luisteren. Opeens hoorde ik de voordeur dichtslaan. Het waren vast mijn ouders. Ik luisterde nog een tijdje naar mijn muziek toen ik opeens naar de WC moest. Ik liep naar beneden. Ja we hebben ook een wc boven maar ik vind die van beneden beter en. Ik hoorde mijn
ouders praten ze waren verrassend vrolijk. En toen hoorde ik een meisjesstem.
Wacht
Laura?
De stem werd duidelijker. Toen het meisje moest lachen werd alles zeker.
Het is laura!
Pov Laura
Ik zag vanuit de auto mijn huis in zicht komen en ik kreeg steeds meer zin om damian te zien. Pap parkeerde de auto op de oprit en snel stapte ik uit. Ik wachte ongeduldig bij de deur.
"Mam! Pap! Doe een beetje sneller"
"Ja ja lieverd we komen eraan" lachte mijn moeder. Ze deed de deur open en ik stapte naar binnen. Ik vond het fijn om weer thuis te zijn. "Mam ik ga even douchen en mijn kleren veranderen" zei ik. "Is goed maar misschien moet je eerst eten" zei ze terug. "Wat zal ik voor je maken?"
Ik gaf haar zo'n wat denk je zelf blik.
"Lasagne natuurlijk!"
Ze moest lachen. "Oke"
10 min later zat ik mijn lasagne te eten toen opeens de deur met een ruk open ging. Het was damian!
Hij keek om zich heen en toen hij mij zag liep hij naar mij toe. "Laura!" "Damian!"
Ik stond op en gaf hem een knuffel.
Ik hoorde iemands keel schrapen ik keek om en zag dat het pap was. "Wat is er?" Vroeg damian.
"Ohw niks ik had alleen iets in mijn keel dat is alles" zei hij alsof hij niet net een mooi moment had verpest.
Ik rolde mijn ogen en zette mijn bord in de keuken.
"Mam! Ik ben boven als je me nodig heb" riep ik. Aangezien ze in de woonkamer was. "Is goed schat!" Riep ze terug.
"Ik ga ook naar boven pap" zei damian.
"Euh nee damian jij moet nog euh....... de vaatwasser opruimen" zei hij hakkelend.
"Maar pap i-" protesteerde damian.
"Je hebt me gehoord vaatwasser"
Waarom deden mijm ouders zo raar en waarom mag ik niet close zijn met damian? Ze wouden toch dat ik juist met hem een band op zou bouwen?
Ik liep naar boven en gooide de kleren die ik aanhad weg ik pakte een handdoek en sloeg hem om mij mij heen. Ik liep naar de badkamer en nam een lange douche.
Het is fijn om terug te zijn
Dit was het laatste hoofdstuk voor de komenden paar weken. Het is kort ik weet het maar ik moest zo snel mogelijk aan mijn 'vakantie' beginnen. Dus ik hoop dat Jullie het leuk vinden. Votes en comments zijn altijd welkom.
Bye potatoes!
JE LEEST
verliefd op mijn broer
Teen FictionAls Laura ruzie krijgt met Damian loopt ze weg. Iets wat ze nooit had moeten doen