Pov damian*
Ik zette het mes op mijn arm en zei nog "voor jou doe ik alles Laura"
"Damian?" Riep mijn vader
Shit! Ik haalde snel het mes van mijn arm en stopte het in de la. Gelukkig had ik mezelf nog niet gesneden. Ik weet dat het fout is maar. Ik moet mezelf gewoon straffen als ik niet boos was geweest was ze nooit naar buiten gegaan. "Ja wat is er pap?"
"Kom je eten?" Vroeg hij met een bezorgde stem en ik zag zijn hoofd verschijnen bij de deur. Ik zag ze bezorgde gezicht en ik zag hie bleek hij was. "Wow gaat het wel pap?"
"Ja alleen anna... (anna is laura's moeder) ze eet niet ze slaapt niet ze is alleen buiten flyers ophangen en vragen aan mensen of ze laura gezien hebben.. het gaat gewoon niet goed met haar" ik zag een traan van zijn bleke gezicht vallen en al snel had ik een huilende vader in de kamer ik ging naast hem zitten en gaf hem een knuffel daarna barstte ik ook in tranen uit. 'En zo zaten we voor de rest van de avond.
Pov laura*
Ik werd weer wakker in dezelfde Kamer mijn hoofd bonkte als een gek. "Wat is er gebeurt" mompelde ik inmezelf. En opeens kwam alles in een flits terug. Dat damian die bericht had gestuurd, dat ze me hadden mishandeld. En mijn hoofdpijn werd nog erger het leek alsof er duizende kleine mensen met een vork in mijn hoofd prikken en rondstampen. En het werd opeens heel benauwd. Ik kon niet meer ademen en ik begon te haperen en alles werd zwart ik probeerde er tegen te vechten maar het lukte niet. 'Kom op laura' dacht ik in mezelf. 'Blijf erbij kom op' maar ondanks dat werd alles alsnog zwart.
2 dagen later*
Ik zit hier nog steeds en in die twee dagen zijn jhonny en dana niet langs geweest, dus dat betekent 2 dagen niet mishandelt maar ook 2 dageb niet gegeten. Mijn buik deed zoveel pijn en toen alsof hij het had getimed kwam Jhonny met het eten. Het was een kleine aardappel met een klein beetje water. Jhonny bleef kijken en het leek alsof hij geen haat in zijn gezicht had maar afschuw. Maar voor wat weet ik niet ,voor mij? Voor wat hij nu aan het doen is zijn bloedeigen dochter mishandelen en pijn doen niet alleen fysiek maar ook mentaal. Want in die dagen dat ik hier zit ben ik helemaal kapot gegaan. "Ben je klaar?" Vroeg hij en zijn stem klonk schoor en bijna leek het alsof hij echt spijt had. Maar daarna had hij weer een gemene blik en hij liep weg. Ik hoorde hoe hij de deur op slot deed en wegliep.
Zou hij echt spijt hebben?
Nee dat kan niet dat is onmogelijk. Dan zou hij me allang al weer naar huis hebben laten gaan. Hij is precies hetzelfde als dana gemeen verrot en lelijk als persoon.
Ik haat hun!
JE LEEST
verliefd op mijn broer
Teen FictionAls Laura ruzie krijgt met Damian loopt ze weg. Iets wat ze nooit had moeten doen