pov laura
ik was me aan het omkleden als er opeens iemand mijn kamer binnenkomt "aaaaaaaaaaaaaah" roep ik. "s-sorry "zegt damian en hij doet de deur weer dicht. hoe durft hij. ik pak mijn telefoon en stuur damian een sms-je .
sorry ik ga niet meer mee
xx laura
het is niet dat ik boos ben ofzo maar ik heb gewoon geen zin meer.
en hij kon best wel kloppen. musschien heeft ie dat wel gedaan en heb ik het niet gehoord omdat ik muziek in mijn horen had. o nee ik heb het helemaal verpest ik moet het goed maken.
ik loop naar zijn kamer en hoor hem zachtjes huilen. mijn hart breekt.
ondanks ik nog steeds geen stiefvader wil en helemaal al geen stiefbroer ben ik alsnog iets voor hem gaan voelen en wat het precies is weet ik niet. ik loop naar binnen.
"d-damian?" Vraag ik zachtjes
Snel veegt hij zijn tranen.
"wat is er?" Vraagt hij met een gebroken glimlach.
"nou ik liep langs" loog ik "en ik hoorde je huilen dus ik dacht ik kom even binnen om te kijken hoe het met je gaat , maar blijkbaar gaat het slecht "
Damian kijkt weg en laat weer een traan vallen.
"hey je hoeft niet te huilen als je wilt ga ik wel mee met je naar het feest" zei ik kalmerend
"wat?" Zei hij
"ja ik ga echt mee " antwoordde ik
"DENK JE ECHT DAT IK HUIL OM JOU JIJ BENT NIET HET MIDDELPUNT VAN MIJN LEVEN HOOR ER ZIJN WEL ANDERE DINGEN!!!!!!!!!" Schreeuwde hij
" s-sorry ik dacht d-dat -"
"GA WEG "schreeuwden hij
En ik verliet de kamer.
Ik liet mezelf huilend op mijn bed vallen.
Waarom deed hij zo?
Wat was er met hem aan de hand
Huilend viel ik in slaap.
Dank je voor het lezen en sorry dat het zo lang duurde voordat ik weer ging updaten. Maar wattpad was toen voor mij niet toereikbaar ( ik had straf)
JE LEEST
verliefd op mijn broer
Ficção AdolescenteAls Laura ruzie krijgt met Damian loopt ze weg. Iets wat ze nooit had moeten doen