Pov damian
3 dagen is ze al weg van drie f*cking dagen! Waar kan ze zijn?
Ik ben nu in mijn kamer. En mijn vader is benden aan het praten met de politie. Laura's moeder is flyers aan het ophangen. Met vermist laura erop en een paar gegevens. Die dag dat ze weg ging was ik echt bezorgd. Ik dacht misschien is ze bij een vriendin ofso. Maar de volgende dag keek ik of ze er was in haar kamer en ze was er niet, ik had toen gelijk mijn ouders gebeld en ze namen de eerste vlucht meteen naar huis. Toen ze kwamen hadden ze gelijk de politie gebeld en gingen we daar naar het politie-bureau om nog de laatste dingen aan te geven.
Iknkeek nog ff op app om te zien of laura nog online is gekomen
"F*ck"roep ik nog steeds niet.
Wat zou laura nu meemaken het zou vast verschrikkelijk zijn. Maar ik wil dat niet! Ik wil niet dat ze pijn lijdt ik hou gewoon te veel van haar. Ze is me alles. Ik ken haar niet zo lang maar ik ken haar lang genoeg om te weten dat ik helemaal gek op haar ben ik kan niet leven zonder haar. Ik voelde een druppel over mijn wang glijden. En al snel volgde er meer. Ik moet de pijn lijden die zij nu lijdt. Dat heb ik ervoor over laura is mijn leven en zonder haar heb ik geen leven meer.
Mijn gezicht is nu helemaal nat van de tranen. Ik liep naar mijn bureau en trok de la open. Daar pakte ik mijn zakmes die ik van mijn opa heb gekregen ik liep naar mijn raam en ging zitten op het raam kozijn ik zette het met op mijn arm en zei nog "voor jou doe ik alles laura"
Sorry dat ik lang niet heb geschreven en sorry dat dit hoofdstuk zo kort is. Maar anders past het niet in het verhaal
Bedankt voor get lezen peeps xx
JE LEEST
verliefd op mijn broer
Teen FictionAls Laura ruzie krijgt met Damian loopt ze weg. Iets wat ze nooit had moeten doen