XX. | Don't let me lose my mind

60 6 16
                                    

>>> K A S S I D Y <<<

Povedzme si to na rovinu - ísť medzi ľudí počas červieho splnu nebol práve najlepší nápad, a to nie len kvôli nestabilnému ukotveniu...

Kassidy cítila dotyky mesačného svetla v každej bunke svojho tela. Preciťovala každý jeden krok, ktorým sa náhlila k domu Lydie Martinovej, každú myšlienku, ktorá sa netýkala jej vlastnej sebakontroly. Účinky plného mesiaca na seba nenechali dlho čakať a pod náporom stresu a obáv sa dostavila aj dávno očakávaná slabosť, ktorej podliehala každý spln už od jej zrodenia.

Mladá Haleová sa tomuto tlaku ako vždy pokúšala vzdorovať. Opakovane si v hlave prehrávala scénu, v ktorej Gerard chladnokrvne podrezal hrdlo Benna Blacklacea, ako pod jej pazúrmi zomrel jej milovaný Denielle Kane, ako sa agónia členov jej rodiny pomaly rozplývala v ticho nasiaknuté mŕtvolným pachom. Všetky tie spomienky v nej varili krv a pripomínali jej, prečo sa ešte nevzdala svojho boja a prečo sa ho ani nesmie vzdať. Pomsta, vendeta, to tá ju hnala vpred. Mala toľko nevybavených účtov, že za ten dlh musel konečne niekto zaplatiť.

Prvým na listine bol, pochopiteľne, Gerard, no na ulovenie tak veľkej ryby bolo potrebné vysporiadať sa s mlokmi naokolo. Kandidátov na rýchlu či naopak nekončiacu sa bolestnú smrť bolo mnoho a Kassidy sa nebála potlačiť priority do úzadia. Trpezlivosti mala, čo sa pomsty týkalo, na rozdávanie.

Pomsta, áno, tá bola jej kotvou. Pomstiť všetkých, čo ju dostali na kolená, ju či kohokoľvek, na kom jej kedy záležalo. Slasť, ktorú cítila, keď sa zahryzla do ramena Victorie Argentovej, tú jej už nikto nevezme. Toto je večer, kedy jej nesympatickú tvár pohltia hlbiny pekiel. Nebola to pomsta, ktorú by plánovala, no o to sladšia sa jej zdala. Jedinou chybou v celom tom akte bola len asistencia jej nemenovaného brata...

Derek. Ktovie ako ten zvláda spln. Erica, Vernon, Isaac... Čo ak sa niečo zomelie?

Nie, žiadne výhovorky. Na tú párty idem aj keby tragače padali. Keby tak veľmi potreboval pomôcť, vyjadril by sa ako človek, nie ako kus skaly.

Dva kroky a Kassidy stála pred dverami domu, ktorý mal byť prešpikovaný opitými tínedžermi. Zatiaľ to tak ale nevyzeralo.

Kass nestihla ani zazvoniť, keď sa medzi zárubňami zjavila samotná hostiteľka. ,,Hmm, ty si Haleová, však?" vychrlila zo seba takmer okamžite. ,,Ľudia s týmto menom sa tu už dlho neobjavili... Takže vitaj na oslave! Punč?"

Lydia sa na ňu vrhla tak rýchlo, že bolo ťažké spracovať jej slová v tej samej chvíli, čo boli vyslovené. Kassidy sa teda len nechápavo uškrnula a vzala si pohár s ružovým drinkom, ktorým ju ryšavka ponúkla. Párty sa mohla oficiálne začať.

Netrvalo dlho a vo dverách sa zjavili ďalší hostia. Kassidy v nich spoznala tváre jej nových spolužiakov, náhodných obyvateľov Beacon Hills a v neposlednom rade aj niektoré konkrétne osoby, ktoré sa skrátka nedali neopomenúť.

Allison Argentová. Pri pohľade na Chrisovu dcéru sa Kass zháčila, nenápadne sa otočila ku stolu s punčom a naoko zaujatým pohľadom prechádzala misy obložené lahôdkami. Mladá Lovkyňa si však len vzala svoj pohár punču a zmizla niekde v dome, absolútne ignorujúc vrahyňu jej matky.

No... Buď to ešte nevie, alebo sa tak len tvári. Pre každý prípad si na ňu dnes dám riadny pozor, pomyslela si Kass, s úľavou siahla po ďalšom pohári punču a prikradla sa k ďalším dvom hosťom, ktorými bolo neodmysliteľné duo - McCall a Stilinski.

,,Na to, že sú jarné prázdniny, sa teda veľa študentov neobjavilo," zapriadla Kass nezáväzne a upútala tak ich šokujúco prekvapené pohľady. ,,Vidím, že sa ti už Derek pochválil s metódou ukotvenia... Koľko zo steny vyrvaných radiátorov a zábradlí stálo toto zistenie teba?"

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 12 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Renegade [TW]Where stories live. Discover now