>>> K A S S I D Y <<<
,,Už si ani nepamätám, ako to tu kedysi vyzeralo," povzdychla si Kass a smutne sa zamračila na rodinný dom Haleovcov.
Po požiari po ňom zostalo len pár obhoraných trámov a podoba domu, ktorého zákutia už poznala lepšie ako všetkých členov celej svojej rodiny. Nič viac ako len podoba na jej starý domov, v ktorom sa kedysi náhaňala so sestrami, hrala na flaute a pazúrmi si do čalúnenia postele vrývala iniciály chlapcov, ktorí sa jej kedysi páčili.
Pri tej spomienke sa v duchu pousmiala. ,,Mrzí ma, že som sa nevrátila už skôr. Peter-" zvyšok vety nedokázala ani dopovedať.
Derekov príbeh o Kate, Laure a strýkovi Peterovi, ktorý z toho požiaru doslova zošalel, ju tak šokoval, že sa nezmohla na slovo. Nečakala, že ju Derek vezme na toto miesto a celý jej ho rozpovie. Myslela si, že ich život je teraz len o kanime, no zrejme sa mýlila. Jednoznačne ale vedela, že Derek bude chcieť počuť jej životný príbeh.
,,Musel som ho zabiť, nebola iná možnosť. Zabil Lauru len preto, aby sa stal..." Alfou, domyslela si. Derek zaťal ruky do pästí a už vtedy Kassidy vedela, že odteraz za neho bude vety dokončovať dosť často.
,,Netušila som, že niekto ten požiar prežil, ak by som to vedela... Zostala by som tu a-"
,,Nikto to nevedel. Ani som netušil, kedy sa z Laury stala Alfa. Kedy sa stala Alfa z teba..."
Kass sa smutne pousmiala. ,,Zdá sa, že Haleovci si vždy budú kompenzovať svoje straty mocou. Nikdy sa jej dobrovoľne nezbavia," nadhodila na odľahčenie situácie.
Laura Alfou, Peter Alfou, Derek Alfou a nakoniec aj ja sama. Už len stačí počkať na ten veľkolepý súboj medzi mnou a Derekom a zistiť, kto je najvhodnejšou Alfou pre reprezentovanie nášho rodu.
,,Bude to našim priekliatím - zabíjať kvôli moci.",,Ja som kvôli moci nezabíjala," namietla Kassidy tichým hlasom a zamyslene sa zahľadela do trosiek budovy. ,,Nie úmyselne."
,,Kass-" Derek sa nedostal k slovu.
,,Ja som to nechcela," zamrmlala, ruky pevne zaťala do pästí. ,,Nestála som o to! Nechcela som byť Alfou!" vyhŕkla, prstami si naštvane prehrabla vlasy, pričom hlavu zaklonila dozadu. Očami sa zabodla do korún stromov. Túžila po schopnosti zabíjať na diaľku. Jej život by bol o toľko jednoduchší...,,Nechcela som to," tie slová z nej vyšli tak potichu, že pripomínali povzdych. ,,Nikdy som nechcela byť Alfou, Derek. Vieš to, nie som ten typ, nemám ten vrodený talent ako ty či Laura, jednoducho to neviem!" rozhodila rukami. ,,A napriek tomu stojím tu, doma, s očami plnými krvavej červene a s rukami špinavými od nevinnej krvi..."
Kassidy sa trhane nadýchla. Pred očami jej behali všetky tie hrôzostrašné scenáre z minulosti, naháňali jej hrôzu zo seba samej. Prudko pokrútila hlavou, aby ich zahnala.
,,Stala sa zo mňa Alfa," pokračovala, ,,a ja som za to zaplatila vlastnou svorkou. Privysoká cena za titul pre príšeru," zavrčala znechutene. Všimla si, ako sa jej zatriasol hlas. Musela sa ovládať, no so spomienkami, ktoré ju tríznili z vnútra, sa musela snažiť ako ešte nikdy.
Chcela sa posadiť do popadaného lístia a rozplakať sa. Áno, urobila by to. Kričala by a volala mená všetkých mŕtvych ľudí, ktorých milovala, nechala by to všetko vyplaviť na povrch, zložila by sa priamo pred Derekom a bolo by jej to fuk, pretože by sa zbavila všetkej tej bolesti, ktorú v sebe dusila. A bola by to urobila, keby v sebe nenosila hrdosť svojho mena a svojej svorky.
,,Ja... mala by som ti to povedať, ale mám strach, že-" nedokončila. Sklopila pohľad do zeme, jazykom si oblizla pery a pevne si do nich zahryzla. ,,Bojím sa, čo sa potom stane. Čo sa stane so mnou, keď zistíš pravdu. Bojím sa, že keď to niekomu poviem, budem musieť opäť ujsť, pretože nebudem môcť zniesť to pomyslenie na to, že niekto vie, čo som skutočne zač. Derek, ja-" Kass očami vyhľadala jeho výraz. Tváril sa neutrálne, no Kassidy dobre vedela, že ním zmieta zvedavosť. Rovnako ako ňou pochybnosti.
Otvorila ústa, povzbudzovala sa na duchu, už bola pripravená - lenže vtom sa ozval výstrel...
YOU ARE READING
Renegade [TW]
FanfictionTma. Plameň. Krv. Smrť... Tak veľmi jej to pripomínalo detstvo, tak veľmi sa chcela rozplakať, rozhádzať trosky rozpadávajúcej sa budovy na všetky smery a vytiahnuť z ohňa telá svojich priateľov, svojej svorky, svojej rodiny... Nemohla však nič. Nem...