XIV. | I am useless

124 10 10
                                    

>>> K A S S I D Y <<<

- Pred 1 dňom -

Kassidy zo seba zhodila osušku a zasipela. Nebolo najmúdrejšie trénovať s Derekovou svorkou krátko po tom, čo jej z tela vyprchala prilbica modrá. Ranu ešte nemala kompletne zahojenú, vlastne sa zdalo, že sa z nej spustila čerstvá krv. Kass nahlásila prestávku a zašla do svojho vozňa. Po spánkoch jej tiekol studený pot, rana v ramene ju nepekne pálila.

Všimla si Isaacov podozieravý pohľad, keď vstupovala dnu, preto keď si zvliekala tričko, ustúpila hlbšie do tieňov vagóna a zachmúrila sa na kus rozbitého zrkadla opretého o jednu zo stien. Cez plece sa zahľadela na ranu.

Nevyzerala o nič horšie ako Derekových päť. Čierne žily zmizli, krv opäť sčervenala, rana sa zatvorila. Možno bola ešte stále znepokojivo ružová, no Kass si už prešla horšími vecami. Tak napríklad pri príchode do Beacon Hills - z rán od Alfy mala nad pravým bokom ešte stále nepeknú jazvu. Päť zárezov, päť pazúrov, ktoré sa jej v ten večer zaryli do tela tak ako myšlienky do pamäti. Prežiť cestu zo San Francisca až sem do Beacon Hills, to bol ozajstný boj.

Kassidy sa pousmiala a obliekla si späť športový top. Na jej zneškodnenie bude treba viac ako jednu loveckú guľku.

,,Hej, pripravená na druhé kolo?" vtrhol do dverí jej vagóna Isaac s malým ručníkom v dlani. Pod nosom a spodnou perou mal ešte stále trochu zaschnutej krvy. No hej, pri pomyslení, ako to chruplo, keď mu ten nos naprávala, sa musela zamračiť. V tú chvíľu to bolelo viac ňu ako neho.

,,Ty schytáš výprask a prídeš si dobrovoľne po ďalší? Tak to sa mi nechce veriť," Kassidy sa pokúsila o úškrn, prehodila cez zrkadlo kus tmavej látky a naprávajúc si límec trička vykročila Laheyho smerom. ,,Ale keď myslíš... Fajn, prečo nie."

Isaac sa krivo uškrnul a zoskočil späť na zem. ,,Skvelé, pretože teraz už vyhrám."

Kass si nezaujato odfrkla krátky pramienok vlasov z tváre, zvyšok mala zviazaný v cope. Keby nie, možno by sa cez jej hrivu dalo dôveryhodne vraždiť pohľadom, no čo sa týkalo praktickejšieho využitia v boji, tam už skutok unikal. ,,Tak fajn. Som pripravená, keď ty si."

Kassidy sa rukou zahnala po dlhej kovovej tyči zo starého zábradlia a zarovno s ňou to zopakoval aj Isaac.

,,Ja som vždy," odvrkol Lahey a ohnal sa ako prvý. Jeho útok Kassidy poľahky odrazila a zahájila protiútok. ,,Vieš... som rád, že trénujem s tebou."

Kassidy sa sucho uchechtla. ,,A to už prečo?" vychrlila na neho a koncom tyče ho takmer poškriabala na líci.

,,Derekov štýl boja je, no... bolestivejší," uškrnul sa a rýchlymi pohybmi odtlačil Kassidy až k vagónu, do ktorého bolestivo narazila lopatkami. Následne jej tyč pritlačil dlhou stranou ku krku. ,,Tipujem, že tento tvoj v rodine nekoloval."

Kassidy ho zabodla pohľadom a očami šibla ku svojej tyči, ktorá bola koncom namierená na jeho srdce. ,,Nepokúšaj, Lahey. Mohol by si sa dostať k veciam, ktoré nechceš vedieť," vystríhala ho a tyčou doňho šťuchla, čo ho prinútilo konečne ustúpiť.

Isaac sa spýtavo pozrel nižšie a pretočil očami. ,,Došľaka," zaklial, odstúpil o meter ďalej a prehodil si tyč z ruky do ruky.

Renegade [TW]Where stories live. Discover now