III. | Derek?

527 37 14
                                    

>>> K A S S I D Y <<<

,,Kto si?" vyšlo z nej bezcitne vo chvíli, keď strážnik zmizol na chodbe za rohom. Až teraz sa mu mohla poriadne zahľadieť na črty tváre. Mal žiarivé modré oči, skučeravené hnedé vlasy a zvláštny anjelský výraz, ktorý ju nútil ho buď hladkať po tvári alebo mu proste poriadnu streliť.

,,Ty si kto?" spýtal sa zmätene a zvraštil obočie.

Kassidy zaťala zuby, trhla rukami a roztrhla putá na dve časti, pričom z chlapca nespustila vyzývavý pohľad. To, že sa jej zmenila farba očí, si všimla ale príliš neskoro. Spln zrejme začal pôsobiť. ,,Niekto oveľa skúsenejší ako si ty," zavrčala a nechala farbu vlčích očí splynúť v tú jej. Nechcela myslieť na ich novú farbu, už nie...

,,Tvoje meno," pripomenula mu a založila si ruky na prsiach. ,,A meno Alfy," s pokojným pohľadom sa oprela chrbtom o stenu a prekrížila si nohy.

,,Isaac. Viac vedieť nepotrebuješ," odvrkol nedôverčivo.

Kassidy sa pousmiala. ,,Asi by som ti mala ukázať, ako sa to robí," rozplietla si ruky a prišla k nemu bližsie, pričom k nemu jednu z rúk natiahla. ,,Ja som Kassidy Haleová. Rada ťa spoznávam."

Namiesto potrasenia rukou si ju prekvapene premeral. ,,H-Hale? Povedala si Hale?"

S ostrým povzdychom stiahla ruku aj s kovovým krúžkom a kúskom reťaze ku stehnám a druhú ruku si dala v bok. ,,Nie. Povedala som Haleová," opravila ho.

Asi chcel niečo namietnuť alebo začať preberať ten požiar, ale nakoniec si to aj tak premyslel a prikývol. ,,Lahey. Isaac Lahey."

,,Fajn, Isaac... Neviem, koľko toho vieš, ale nemôžeme tu zostať, jasné? Pretože keď zapadne slnko - a ver, že tomu nebude dlho -," plytko si povzdychla, ,,buď rozpáraš ty mňa, alebo ja teba."

,,Ako to máme urobiť? Je to desať čísel čistej ocele," vrazil ramenom do dverí, ale tie sa ani nepohli.

,,Pomôž mi dať to dole," Kassidy k nemu natiahla ruky s roztrhnutými putami. ,,Potom sa pustíme do dverí..."

Isaac prikývol, pristúpil bližšie k nej a vzal kovový krúžok na jej ruke medzi prsty. Kov zaprašťal a zvyšky pút popadali na zem. Isaacove oči žiarili jasnou zlatou farbou. Kassidy to cítila tiež. Slnko zapadalo. Počkala, až ju zbaví pút na druhej ruke a zvrtla sa na päte čelom ku dverám.

,,Musíme vypadnúť. Hneď," a s týmito slovami sa hodila do dverí...

***

>>> S C O T T <<<


Scott nedokázal uveriť, ako si to mohol Derek tak bezstarostne namieriť priamo ku škole aj na svojom čiernom Camare a chcieť po ňom, aby zachraňoval zadok niekomu, koho si len tak zo dňa na deň premenil. Aj tak však nasadol k nemu do auta a nechal sa zviesť k domu, ktorého ulicu ešte nenavštívil. Keď motor Derekovho auta stíchol a on ho dotiahol až niekam do podzemia zmienej budovy, Scott neveril vlastným zmyslom. Isaac, ten chlapík z lakrosu... Jeho otec ho napriek klaustrofóbii zatváral do plechového mraziaceho boxu s hrubou reťazou a dvakrát tak hrubším zámkom.

Prstami prešiel po hrane boxu a následne k zámku, ktorý trhnutím rozlomil. Keď nazrel dnu a zbadal škrabance, o krok ustúpil. ,,To je hrozné..."

,,Už mi veríš? Ten chlap zatváral svojho syna do mrazničky, aby ho potrestal," Derek prišiel bližšie k boxu a poťažkal si reťaz. ,,A teraz je mŕtvy."

,,Zabil ho Isaac?" spýtal sa Scott a zamračene si premeral jeho pohľad. Derek sa mu zahľadel do očí a pokrútil hlavou.

,,On nie..."

Renegade [TW]Where stories live. Discover now