>>> K A S S I D Y <<<
Keď nehybné, mĺkve telo Benna Blacklacea dopadlo zopár centimetrov od Kassienej chvejúcej sa maličkosti, preľaknuto sa snažila odplaziť čo najďalej od mŕtveho tela. Slzy sa jej drali z očí, vlnili sa na jej červených lícach, zmývali jej riasenku a s ľahkým, čiernym nadýchom sa jej vpíjali do šiat rovnakej farby. Končeky prstov sa jej ešte chveli, podobne na tom bol aj jej hlas. To posledné, čo v tej chvíli chcela počuť, bol Gerardov pätolízačský podtón.
,,Chudák chlapec, veď si to ani nezaslúžil," zapriadol naoko súcitným hlasom, Kassidy však v jeho očiach aj cez slzy videla ten povrchný, bezcitný chlad, ktorý napĺňal celú jeho bytosť. S kľudným svedomím stál nad mŕtvym mladým Lovcom, hltal svoje lieky a premeriaval si čepeľ dýky, na ktorej sa leskla horká červená tekutina. Bennova krv. Ešte sa ju aj drzo opovážil utrieť o rukáv nehybného chlapca. ,,Prvú obeť večera by sme mali za sebou... Ktovie, ako je na tom momentálne Scott."
Kassidy už bola natoľko citovo vyčerpaná, že nevládala ani vzlykať. Keď však začula Scottovo meno, všetky vnemy v nej sa rozbrneli. Nie, Scotta si nedá. O Scotta v dnešnú noc nepríde.
,,Čo je so Scottom?" spýtala sa prihlúplo. ,,Kde je? Čo si mu urobil?!" Kassidy sa vyštverala na nohy, kolená sa jej triasli. Scott nie. Ďalší život už nie, prosím.
,,Ja?" zasmial sa. ,,Ja, drahá, nič. Nemám dôvod mu - zatiaľ - akokoľvek ubližovať. Ale som si viac než istý, že to už urobil niekto za mňa."
Kassidy zadržala dych. Scottovi ublížiš len cez moju mŕtvolu. Ty alebo ktokoľvek z tvojej prekliatej rodiny!
Nebolo času na zvyš a ona to vedela. Gerardovi ublížiť nemohla, jaseň by jej v tom zabránil, no utiecť predsa ešte stále mohla. No a čo, že by z toho vyšla ako zbabelec, no a čo, že by sa vzdala. Nemala na výber. Scotta obetovať nemohla, nie teraz, keď bol na ich strane, nie, keď spoznala, o čo mu ide. Toľkú radosť predsa Gerardovi nemohla dopriať...
Kassidy zaškrípala zubami, chrbtom dlane si zotrela slzy a prikročila bližšie k hranici. ,,Ešte sme neskončili. Ak si myslíš, že ti toto výjde, mýliš sa. Ja si ťa nájdem. A zabijem ťa... Skončíš rovnako ako tvoja milovaná Kate," zavrčala mu cez bariéru do tváre, jed z nej sršal na diaľku - do tých slov ho vložila toľko, až sa čudovala, že sa ním nezačala dusiť. Vo chvíli, čo sa Gerard usmial, Kass sa zvrtla na päte a zabehla za roh budovy. Musela nájsť Dereka. A rozhodne musela zachrániť Scotta.
***
>>> D E R E K <<<
Streľba utíchla práve v momente, keď si Derek s Vernonom začali na svoj malý úkryt za smetiakom patrične zvykať. Derek nevedel ako ani prečo Chris Argent stiahol svojich Lovcov z boja, no momentálne to bol jeho najmenší problém. Boyda už stihli postreliť, takže sa nemohol viac liečiť a Derek bol preto prinútený stiahnuť ho z prestreľky a poslať do brlohu. Ozajstným problémom však zostávalo, ako sa darí Erice a kam sa podel Scott...
Keď sa Derekovi podarilo preplížiť sa k zadnému vchodu, Stiles už stál vo dverách a obhliadajúc sa poza rameno sa snažil čo najrýchlejšie dostať za hranicu jaseňa. V jeho zákryte už kráčala Erica a za ňou, na Derekovo prekvapenie, Isaac Lahey, ktorého Hale vedome nebral so sebou.
Derek zovrel pery do rovnej línie. ,,Čo ty tu robíš?!" s kamenou tvárou si premeral svoju Betu, energicky pri tom rozhadzujúc rukami.
Isaac sa nervózne poškriabal na zátylku. ,,No... uh, zmenil som názor?" zadrel bez rozmyslu a vyhral tým Derekov ultra-vražedný pohľad. Nespokojný so svojou odpoveďou sa pokúsil v poslednej chvíli zachrániť situáciu. ,,Dúfal som, že vysvetľovanie padne na Kassidy..."
YOU ARE READING
Renegade [TW]
FanfictionTma. Plameň. Krv. Smrť... Tak veľmi jej to pripomínalo detstvo, tak veľmi sa chcela rozplakať, rozhádzať trosky rozpadávajúcej sa budovy na všetky smery a vytiahnuť z ohňa telá svojich priateľov, svojej svorky, svojej rodiny... Nemohla však nič. Nem...