>>> K A S S I D Y <<<
Kassidy vôbec nečakala, že osoba, ktorú jej mal Derek predstaviť, bude práve Scott McCall.
Osobne ho veľmi nepoznala, to meno jej utkvelo v pamäti možno ešte niekedy v detstve, no keď zbadala jeho oči a výraz tváre, okamžite sa jej zobrazil pohľad agenta Rafaela McCalla, s ktorým už pár opletačiek v San Fracisku zažila. Napriek menšiemu šoku z toho, že agentov syn je vlkolak, sa pousmiala.
,,To je on?" nadvihla na Dereka obočie. ,,Ten, čo ti chce rozvrátiť svorku? To... decko?" posledné slovo skoro zašepkala.
Derek sa uškrnul. ,,Áno."
,,A čo s ním chceš urobiť?" spýtala sa so záujmom.
,,Dostať ho na svoju stranu," zamrmlal, mávol na svoje dva nové prírastky a vykročil po ľadovej ploche klziska priamo ku Scottovi a akémusi tmavšiemu chlapcovi na rolbe, ktorého meno malo byť podľa rozhovoru tých dvoch Boyd. Kassidy zostala v úzadí, natiahla si rukávy svetra až na hánky a mlčky sa započúvala do debaty Dereka so Scottom.
,,...Môžeš mať lepších priateľov ako je Derek!" zreval agentov syn na Boyda, ktorý sedel na zelenej rolbe, akoby tam bol za trest. Presne v tú chvíľu dorazil na miesto Derek, prekrížil si ruky na prsiach a samoľúbo sa usmial.
,,To vážne bolí, Scott. Ak ma chceš hodnotiť, mohol si sa aspoň spýtať," mykol plecom. Z jeho zákrytu sa po jeho pravej ruke začali stavať Isaac a Erica.
Scott sa na nich zamračil. ,,Toto nie je zrovna férový boj," nadhodil.
Derek pokrčil ramenami a uchechtol sa. ,,Tak choď domov, Scott."
Nevyzeral však, že by chcel odísť. Vlastne ani nevyzeral, že by mal nejaký strach z prevahy. Zaťal ruku v päsť a v poklaku ňou udrel do ľadu, načo sa v ňom vytvorilo hneď niekoľko popraskaných pavučín. Od spánkov po kútiky pier sa mu tiahla srsť, oči žiarili ako malé zlaté reflektory a končeky prstov mu zdobili tmavé pazúry. Kým sa postavil na dve, počastoval ich výstražným pohľadom. ,,Myslel som pre nich," zavrčal a vykročil.
Isaac s Ericou ani nečakali na Derekovu reakciu. Premenili sa s rovnakou eleganciou ako Scott a rozbehli sa proti nemu.***
Zatiaľ čo sa odohrával boj okolo rolby, Kassidy sa pomaly prikradla k Derekovi. ,,Nemala by som im pomôcť?" spýtala sa ľahostajne s rukami prekríženými rovnako ako on a pohľadom upätým na Isaaca bojujúceho so Scottom. Vlasy jej v menších vlnách padali na plecia.
,,To nebude treba."
,,Možno by si mal zakročiť ty," pozrela mu do očí.
,,Zvládnu to," zavrčal, akoby chcel presvedčiť sám seba.
,,A možno ich len McCall zmláti do bezvedomia," skonštatovala Kassidy a rozhodila pri tom rukami.
Na dôkaz jej slov jej zakrátko ležali pod nohami obaja mladí vlkolaci. Vyzývavo sa zahľadela Derekovi do očí.
,,Nechápete to. Robí to len kvôli moci!" vyštekol Scott a ukázal rukou na jej brata. ,,Potrebuje svorku, aby mohol byť silnejší... Ešte vám to nedochádza?!"
Aj tak ťa nepočujú, k čomu tá snaha? pomyslela si Kassidy a v duchu pretočila očami. Isaac i Erica ešte stále odfukovali v bezvedomí pod jej nohami.
,,Máš pravdu," ozval sa po menšej odmlke Derek. Rozpustil si ruky a sebaistým krokom vykročil za Scottom. Keď šklbol rukou, z jeho nechtov sa rázom stali pazúry. ,,Je to o moci," priznal a zaútočil.
Kassidy s prekvapením sledovala, ako Scott padá pod zásekmi Derekových pazúrov, ako vypľúva krv a ako mu Derek ľavou nohou stúpil na hrudník a prikoval ho tým k zemi. Pripomenulo jej to veľa hrozných scén z minulosti. Veľa zlých scén, ktoré nikdy nemali nastať. A tak kým to stihol Derek ukončiť, nevedomky nabehla na klzisko a odstrčila ho od krvou sa dusiaceho Scotta.
,,To by stačilo," vystríhala ho pohľadom, načo na ňu zmätene zazrel. Iba kútikom oka postrehla, ako sa snaží Erica vstať zo zeme. Krátko sa zahľadela na Scotta na zemi, ktorý si vydýchol a zotrel si krv z pier. Dobre vedela, ako chutí vlastná krv. Musela prisahať, že nenechá trpieť ostatných nevinných. No o mladom McCallovi nevedela nič, stačila jej iba farba očí.
,,Neprišiel si ho zabiť," nadhodila k Derekovi, ,,spomínaš?"
,,To ani nebolo v pláne," Derek prikývol. Nevyzeral, že by sa hneval. Skôr bol rád, že ho zastavila včas, čomu trochu nechápala.
,,Ak si ho chcel zmlátiť, úloha splnená. Odchádzame," nečakala na jeho reakciu. Nechala Scotta ležať na ľade a namierila si to priamo k Isaacovi, ktorý sa začal stavať tiež. Kým stihla zmiznúť za dverami, započula posledné slová Scotta a Boyda pred tým, ako sa k nim nový člen svorky pridal.
,,Ty nechceš byť ako on," zachrapčal Scott.
,,Máš pravdu," zamrmlal Boyd a zoskočil z rolby. ,,Chcem byť ako ty..."
BINABASA MO ANG
Renegade [TW]
FanfictionTma. Plameň. Krv. Smrť... Tak veľmi jej to pripomínalo detstvo, tak veľmi sa chcela rozplakať, rozhádzať trosky rozpadávajúcej sa budovy na všetky smery a vytiahnuť z ohňa telá svojich priateľov, svojej svorky, svojej rodiny... Nemohla však nič. Nem...