>>> D E R E K <<<
Derek mal pocit, že sa zblázni...
Nechal ju tam. Nechal ju tam ležať, samu, v bezvedomí a k tomu s nepekne krvácajúcou ranou v ramene, ktorá bola nabetón vyrobená z tej prekliatej vlčej rastliny. Nechal ju tam s pocitom viny, ktorý ho hrýzol od chvíle, čo sa vedľa neho zviezla k zemi. To on ju vzal k ich rodnému domu, to on bol ten, ktorý povolil v ostražitosti, to on dovolil, aby ich Argentovci napadli. Všetko to bola jeho vina...
,,Mal som niečo urobiť," zamrmlal Derek do mĺkveho ticha ich vlkolačej "nory". ,,Mal som zasiahnuť!" vyštekol a obomi dlaňami udrel do stola, načo sa Erica na jeho druhom konci mykla.
,,Nebolo čo," zamietol okamžite Isaac, ktorý sa na prvý pohľad ležérne opieral o stĺp starého metra. V tvári však doslova tŕpol. Ak dostali skúsenú Alfu, môžu dostať kohokoľvek z nich. A on to veľmi dobre vedel.
,,Hocičo!" rozhodil rukami a doslova vyskočil zo stoličky. Iritovalo ho to, nečinne sedieť, zatiaľ čo jeho sestru držali Argentovci vo svojom vojenskom bunkri skrytom pod fasádou rodinného domu. No sám dobre vedel, že je to pasca. Živý by sa odtiaľ nedostal ani jeden z nich.
,,Derek, schytal si päť guliek. Päť guliek, ktoré sme z teba vyťahovali dve hodiny! A vďaka bohu, ani jedna nezasiahla nič dôležité. Môžeme byť radi, že máme späť aspoň teba," vyhodil mu na oči Isaac bez toho, aby sa mu pozrel do tváre.
,,Je to moja sestra!" skríkol Derek a opäť treskol do stola, tentoraz mal však dlane zaťaté do pästí a spoločne s Ericou sa mykol aj Boyd. ,,Musím ju odtiaľ dostať," rozhodol a očami prebehol po členoch svorky.
,,To je nemožné," namietla Erica automaticky. ,,Ten dom je od základov preplnený Lovcami. Gerard do mesta pritiahol všetkých svojich prívržencov. Aj keby si sa dostal do vnútra, cestu von by si neprežil ani bez Kassidy, nie to ešte s ňou."
,,Tak čo navrhuješ?! Nemôžem ju tam nechať!" rozčuľoval sa Derek, pričom nervózne prechádzal z miesta na miesto.
,,Idú po tebe, nie po nej, je tak?" spýtal sa Isaac, načo Derek stroho prikývol. ,,Takže ju použijú ako návnadu. Budú ju tam držať, kým si po ňu neprídeš alebo ju nenahradíš. A to znamená, že ju budú musieť držať pri živote a prísť nám oznámiť podmienky vyjednávania. Máme šancu zaútočiť."
Derek rázne pokrútil hlavou. ,,Erica má pravdu, je ich príliš veľa. Nemôžeme zaútočiť, no nemôžeme ani čakať. Neviem, čo mám robiť," zamrmlal zúfalo a rukami sa zaprel o stôl.
,,Možno... sa z toho dostane sama," napadlo Erice, za čo si zaslúžila jeden vražedný pohľad od Alfy. ,,Tak asi nie," vzala späť.
,,Možno by sme ich mohli vyzvať, nech nám ju vydajú. Ak neprídu vyjednávať oni, poďme my. Navrhnime im niečo za niečo a zaútočme," vyšlo z Isaaca. Derek si pomyslel, ako môže mať tak hrozné známky, keď mu to vlastne páli.
,,Aj tak ich je príliš veľa, štyria proti desiatke... Okrem toho, neprešli ste plným výcvikom," Derek pokrútil hlavou. Tak mysli, ide o tvoju sestru. Je jediná, koho naozaj máš. Jediná, kto vie, čo si zač...
,,Kass je Alpha. S vami dvomi ich máme šancu poraziť," nevzdával sa Isaac. Erica s Boydom na neho vrhali zamyslené pohľady s nádychom potláčaného strachu.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Renegade [TW]
FanficTma. Plameň. Krv. Smrť... Tak veľmi jej to pripomínalo detstvo, tak veľmi sa chcela rozplakať, rozhádzať trosky rozpadávajúcej sa budovy na všetky smery a vytiahnuť z ohňa telá svojich priateľov, svojej svorky, svojej rodiny... Nemohla však nič. Nem...