VI. | I think you're coming with us

421 31 6
                                    

  >>> K A S S I D Y <<<
 

Kassidy toho zažila veľa. Pred šiestimi rokmi skoro zhorela vo vlastnom dome, prednedávnom ju skoro rozpárala Alfa aj s celou jej svorkou a po svojom excelentnom divadle v nemocnici ju zabásli za to, že podriapala jedného z policajtov. No ešte nikdy sa jej nepodarilo utopiť sa v plaveckom bazéne...

Bolo to hrozné, nevedieť sa pohnúť, vyplávať na hladinu a z plných pľúc sa nadýchnuť. Nie tak hrozné ako horieť zaživa, ale stále rovnako desivé ako zomierať. Čo bolo v tej chvíli skoro to samé...

Prešlo niekoľko minút sprevádzaných bojom o vzduch. Možno to boli dve, možno päť, nerátala to. Vedela len, že dlhšie už nevydrží. Pred pádom sa nestihla poriadne nadýchnuť a pochybovala, že vlkolaci vedia dýchať pod vodou. Vlastne pochybovala aj o tom, ako dlho sa vydrží topiť a hojiť naraz, kým bude konečne koniec. O nič viac jej nepomohli Derekove vzdialené výkriky, ktoré cez hektolitre vody nedokázala vylúštiť.
 
A v tom momente do seba vdýchla vodu.
 
Odrazu ju ale niečo vytiahlo za ruku von, nevedela čo. Vlastne ani netušila, či je to pravda, alebo sa s ňou len zahráva jej mozog. Oči mala prižmúrené, pľúca plné vody, bublinky ju šteklili na tvári. Tvár bola aj jediná časť jej tela, ktorú cítila. Keď na nej odrazu pocítila tlak vody a hneď na to teplý vzduch haly, otvorila oči a vydávila zo seba všetku vodu, ktorá sa jej natlačila do pľúc. Mýlila sa, topiť jej pripomínalo presne to samé, ako požiar. Až na to, že jej nehorela koža, ale celé jej vnútro...
 
Iba matne zahliadla Scotta, ako vyťahuje z vody Stilesa s Derekom a ako následne útočí na šupinatú kanimu. Nemohla sa pohnúť, no mala pocit, že aj keby nebola paralyzovaná, bola by tak vyčerpaná, že by zostala nehybne ležať ešte pár minút, kým by jej pľúca prestali horieť a chuť chlóru v jej ústach nezmizla. A kým sa tak snažila lapať po dychu a vykašliavať zo seba vodu, započúvala sa do boja v pozadí.
 
Zaznelo vrčanie, potom zasyčanie a nakoniec pár tupých pádov na zem. Taktiež sa jej zarývali do uší Derekove vystrašené slová, ktorými sa snažil prekričať jej chrapľavé pokusy o nasatie vzduchu do prepláchnutých pľúc.
 
,,Kassidy!" zvolal, chcel sa k nej dostať bližšie, ale zrejme bol rovnako nehybný ako ona. ,,Dychaj! Musíš dýchať!"
 
Snažím sa! chcela odvrknúť, ale z jej vnútra sa valilo stále viac a viac vody. Naposledy zo seba vykašľala posledné kvapky a nejako sa prevážila na chrbát, aby sa mohla lepšie nadýchnuť.
 
,,Som... v poriadku," vytisla zo seba pomedzi divoké nádychy, keď ju niečie mokré ruky vzali pod paže a podržali ju na nohách, kým lapala po dychu. ,,Stiles Stilinski," utrúsila, ,,čakala som menej drastické stretnutie..."
 
,,Nápodobne," zamumlal prekvapene Stiles.
 
Odrazu sa z druhej strany bazéna ozvalo trieštenie skla. Kassidy skĺzla pohľadom ku Scottovi. V ruke držal kus zrkadla a pohľadom prečesával strop, v ktorom po kanime zostala iba diera.
 
Od úľavy si povzdychla.
 
,,Nabudúce," vytisla zo seba Kassidy, ,,ma niekto upozornite skôr, než za mnou bude stáť jašter s paralyzačným toxínom na pazúroch."
 
,,A ty nás nezabudni upozorniť, keď sa budeš chcieť zase niekedy nečakane objaviť v Beacon Hills a utopiť sa v školskom bazéne po útoku jaštera s paralyzačným toxínom na pazúroch," neodpustil si Stiles a oprel ju o stenu, kde ju aj zložil.
 
,,Spoľahni sa," zamrmlala Kassidy a zavrela oči. Už nikdy viac... sa nenechám paralyzovať pri bazéne. Nikdy...

***

,,Vieš, čo to bolo?" spýtal sa Scott pri aute.
 
Derek prikývol. ,,Kanima. Zistil som to, až keď sa zľakla svojho odrazu."
 
,,Ja som to zistila v momente, keď som sa ocitla vo vode," utrúsila Kassidy, ktorá si zatiaľ sušila vlasy osuškou asi meter za svojim bratom.
 
,,O tom sa pozhovárame neskôr... v súkromí," dodal Derek s nadvihnutým obočím a pohľadom typu Máš ešte niečo na srdci? Tak to povedz skôr, ako ťa roztrhám ako hada...
 
,,Uhm," zmohla sa len na suché prehltnutie.
 
,,Čo je kanima?" zasiahol Stiles nechápavo.
 
,,Veľa o nej neviem," uznal Derek.
 
,,Je to menič," vyšlo z Kassidy automaticky, načo sa na ňu obrátili zrazu tri prekvapené pohľady. ,,Čo je? V novej svorke sa toho veľa dozvieš," zamrmlala. ,,V podstate je to človek, ktorý sa neovládateľne mení v šupinatého jaštera, dokáže sa plaziť po stenách a ochromovať svoje obete jedom, ktorý im znemožní pohyb. Okrem toho si hľadá niekoho ako vlkolak svorku. Je to záhadný tvor, nikdy som sa s ničím takým nestretla. Ak zabíja on, bude to s ním ťažšie, než sa zdá..."
 
,,Tak ako ho potom máme zastaviť?" rozhodil rukami Scott.
 
Derek zaťal ruky tak, že mu obeleli hánky. ,,To je mi fuk. Ja len viem, že keď to nájdem, zabijem to..." odvrkol, zvrtol sa na päte a odpochodoval si to preč.
 
,,Počkaj!" vyštekol Scott. ,,Mali by sme spolupracovať, aby sme to dokázali zastaviť!"
 
,,To nebude tvoj problém," ozvala sa znovu Kassidy a chytila osušku za jej konce, zatiaľ čo si ju nechala napnuto ležať okolo krku. ,,Teda pokiaľ by ťa náhodou nenapadlo pridať sa do svorky," mykla plecom a zvrtla sa na päte, aby mohla následovať svojho brata. ,,Tak zatiaľ, Scott. Maj sa, Stiles," gestom ruky sa rozlúčila a s Ericou v pätách sa vybrala na ihrisko pre Boyda a späť do podzemia...

Renegade [TW]Where stories live. Discover now