Part 20

132 9 0
                                    

"Accidenti, Rayyan! Ridammi lo smoking, testa di cazzo!" (Damn, Rayyan! Give me back my tuxedo, dickhead!)

Ash menyumpah seranah Rayyan yang sedang bermain-main dengan tuxedo berwarna hitamnya. Rayyan pula kelihatan tidak mempedulikan amaran Ash dan hanya terus memainkan tuxedo hitam tersebut.

Ash yang sudah mulai bengang dengan tingkah tidak matang Rayyan mula mengejar Rayyan mengelilingi ruang tamu mewah di kondominium milik Ash. Rayyan hanya ketawa gembira seperti anak kecil berumur 7 tahun apabila dikejar sebegitu.

"Prendimi se puoi, stronzo! HAHAHA!" (Catch me if you can, fucker! HAHAHA!) Suara jeritan Rayyan bergema kuat di ruang tamu mewah itu. Tangan Rayyan mengangkat tinggi tuxedo hitam milik Ash lalu dipusing pusingnya di udara.

Ash yang betul betul sudah tidak dapat menahan geramnya terhadap Rayyan terus dia lompat ke atas badan Rayyan lalu diterkamnya Rayyan dengan ganas. Tahu tahu je Rayyan sudah ditindih Ash di atas karpet mahal.

"Ho impiegato 3 ore solo per stirare questo cazzo di smoking e tu l'hai appena incasinato! Ergh!" (I took 3 hours just to ironed this fucking tuxedo and you just messed it up! Ergh!) Ash mencengkam kuat rambut Rayyan lalu dihempas-hempasnya ke karpet mahal itu. Segala raungan, lolongan, pekikan ampun dari Rayya tidak Ash pedulikan.

"DANNEGGIATO, RAYYAN! SOLO PERCHE LAYLA POTREBBE ACCETTARLO CHE ERA COME UN MANIACO IL SUO RAGAZZO?!" (DAMN YOU, RAYYAN! JUST WHY LAYLA COULD ACCEPT YOU WHO WAS LIKE A MANIAC AS HER BOYFRIEND?!) Suara pekikan Ash mengatasi suara pekikan kesakitan Rayyan.

Kalau sekali tengok, memang macam budak budak. Padahal semua dah berbulu siap dapat gelaran fuckboy lagi. Kalau fuckboy dua orang ni berperangai sebegini di depan para readers, para readers still nak jadikan mereka as boyfriend ke?

"OKAY, MI DISPIACE! AHIA! E MALE LASCIATE ANDARE GIA GIA! EREGH!" (OKAY, I'M SORRY! OUCH! IT'S HURT! JUST LET ME GO ALREADY, ASH!) Rayyan sudah menggelupur melepaskan dirinya di bawah badan Ash yang menindihnya. Ash masih berusaha mencengkam rambut Rayyan tanpa mengenali erti putus asa.

"L'hai fatto ancora una volta, ti tagliero le palle in modo do non poter piu scopare Layla." (You did it once again, I'll cut off your balls so that you can't fuck Layla anymore.) Ash memberi amaran keras kepada Rayyan seraya bangkit daripada menindih badan Rayyan yang asyik meronta-ronta. Ash terus berlalu ke sebuah bilik di mana khas untuk dia menyeterika pakaiannya.

Rayyan bangkit dan mengikuti Ash dari belakang. Rayyan menayangkan muka tersengih-sengih sambil mengemaskan rambutnya.

"Ehi, possiamo farlo di nuovo?" (Hey, can we do it again?) Ash memutarkan matanya tanda dia menyampah dengan permintaan gila lagikan pelik Rayyan.

"Rayyan, puoi stare zitto o puoi fare altre cose come scopare Layla nella sua stanza?" (Rayyan, can you just shut up or can you do some other things like fuck Layla in her room?) Kini Rayyan pula yang menayangkan muka menyampahnya. Ash di depan memusingkan tombol pintu dan berlalu masuk ke dalam bilik itu. Ash menuju ke arah papan saterika dan memetik suis memanaskan saterika. Sementara menunggu saterika panas, Ash mengibas-ngibas tuxedonya yang agak keronyok akibat Rayyan.

Him; Revenge(I) [EBOOK]Where stories live. Discover now