Zhluboka se nadechnu když opouštím autobus a vdechne na mě vzduch Francie. Ikdyž je mi teď vzdálená. Kouknu se kolem sebe kde kolem mě chodí neznámý lidé. Všechny spěchají a sotva si mě všimnou. Projdu kolem nich a přejdu na druhou stranu ulice. V ruce žmoulám kus zmačkaného papíru s názvem hotelu kde jsem ubytovaná. Jdu pomalu a koukám kolem sebe. Ne jen že se neustále ohlížím jestli mě někdo nesleduje. Cestuju už měsíc na vlastní pěst a jsem pořád v pohybu. Málem mě chytly v L.A kde žila nějaká vzdálená smečka. Teď už nevěřím nikomu a Ikdyž se mi stýská tak jsem šťastná protože jsem navštívila místa kam jsem tolik chtěla teda ještě mi zbývá Paříž. Usměju se nad představou mě v Paříži.
Stojím před hotelem ,,Osudový milenci." Zasměju se nad mou situací a nad tím kam se za pár vteřin vejdu ubytovat. Tento hotel je pryč od centra a kolem jsou jen louky s levandulý a pole a louky. Je to tu nádherný. Kdybych mohla tak tu zůstanu do konce mého života. Jsem kousek od Provance a už teď se těším na samotnou Provance. Tam kde jsem teď se tomu úplně nepodobá. Je to menší vesnice kde je ovoce a zelenina, Malé pekařství a market. Dále knihovna a drogerie s lékárnou a pár obydlených domů a můj maličký penzionek který vypadá jako tipický francouzský domek který jsem si vysílá v ten den kdy jsem se poprvé dozvěděla o Provance a o Francii. S úsměvem vejdu do vnitř a vdechne na mě ihned vůně domova. ,, Dobry den." zvolám na hlas a koukám kolem sebe na maličkou cerepci kde jsou kolem mě květiny s levandulý ,,Bonne jurnée " Ozve se za mnou hlas a ja se otočím na starší dámu v kvetovaných šatech s hnědými vlasy a buclatými tvářemi. ,, Mám tu mít pokoj na Letu Williams " řeknu ženě a ta mi souhlasně kývne ,,Ano madame mame tu pokoj pro vás už připravený. Pojďte za mnou. " říká mi a vedeme mě po schodech na horu kde je velká chotba a kračíme do posledního pokoje ,,7." Otevře mi dveře a já se šťastně usměju. Pokoj je velmi jemný a skládá se z bílé a fialové barvy. Naproti dveřím je balkónek s židlí a stolkem a velke francouzské okno. Kousek od něj je postel s fialovým povlečením s levandulí a naproti postely je skříň. Všechno je ze dřeva a v bílém provedení a já si tím přijdu naprosto okouzlená. ,,Je to nádherné . " řeknu okouzleně ženě a vejdu s věcmi do pokoje. Paní se na mě usměje a řekne mi ještě čas večeře a necha mě se v klidu zabydlet. Věci si položím na zem a jdu k balkónu. Otevřu dveře a zhluboka se nadechnu. Všude je cítit levandule...nádhera. Pomyslím si a začnu si hrát bezmyšlenkovitě s prstenem.
Z pohledu Christiana:
,,Nezajímají mě vaše výmluvy prostě mi jí najděte a to ihned !" křičím do telefonu horlivě a tak ho hodím proti zdi ,, Co to děláš to byl můj mobil." řekne mi Hunter a tak na něj zavrčím ,,Nenašli jí. Utekla jím neznámo kam v L.A . A to vše díky tomu parfému co dostala od té vědmi. Řekla vám už něco po tom mučení ? " ptám se ho a od záporně zatřepe hlavou ,, Jen to stejné ,, Že se vrátí sama." říká mi znovu ohranou básničku. Zasměju se ,,Ne nevrátí se. Ne sama to já jí sem budu muset dotáhnout a zavřít v mém domě. " Říkám mu a mnu si čelo ,,Opět nás bude nenávidět ." říká mi Mordag utrápeně ,,Ja vím Kámo ale už jí nemůžeme dovolit odejit." řeknu mu a znovu mi v hlave bolestivě zavyje.
Omlouvám se za to že je to tak krátké ale chtěla jsem to jako malý úvod. V dalším díle je to začne rozjíždět (snad pokud mi to půjde dát dohromady😂) a samozřejmě bude i delší to jen aby jste se nebáli. Nechci to začínat hned zvostra už od začátku a chtěla bych příští Víkend vydat hned dva díly ale nechci nic slibovat a nevím ani jak moc bude moje fantazie pracovat. Moc děkuji za krásný a pomalý návrat a vzhůru do 3. dílu. 💕🌸✨
ČTEŠ
My Queen, My Luna CZ ✅
Loup-garouLuna nikdy netušila že Alfu tolik potřebuje.... (nečtěte bez předchozích dílů - nepochopíte děj) 3.díl 💕🐺💕 DOKONČENO 1.8.2022 Trilogie : Wolf pack 🐺🌑 1. Díl : My Luna CZ DOKONČENO 2. Díl : Forever my luna DOKONČENO 3. Díl My Queen my Luna CZ D...