22. díl

2K 84 17
                                    

,,Ani náhodou!" Křičí na mě Christian ,, Nepojedeš do New Yorku! A ani pro ní na letiště ne ! Slyšela jsi doktorku? Jsi před porodem!" Křičí na mě nepříčetně dál. ,,To není fér! Slíbil jsi mi že splníš všechno ! Chci vidět Lily!" Křičím na něj já a zvednu se s námahou z postele. ,,Ne ! Buď jí přiveze řidič a nebo taxi. To je mi fuk ale ty nikam nepojedeš. " Říká klidněji protože nejspíš cítí jak mě děti bouchají do žaludku. Chce mi položit ruku na bříško ale já mu po ní plácnu. ,,Pokud mi to nedovolíš tak na mě nesahej. A dnes spíš na gauči. " Odbydu ho a jdu do koupelny. ,,To snad nemyslíš vážně lásko?!" Ptá se, se šokem a já vzápětí bouchnu dveřma od koupelny a zamknu. ,,Rose nezavírej se ! Když se ti udělá špatně a omdlíš můžeš si ublížit. " Říká mi za dveřmi ,, Právě teď je mi naprosto skvěle tak se o mě bát nemusíš.!" Křiknu a začnu napouštět vanu. ,,Fajn tak jo ! Vyhrála jsi můžeš jen pro ní sama ! Jsi spokojená?" Ptá se mě a já se v zrcadle na sebe usměju ,,Jo vyhrála jsem!" Jsem spokojená ,,Ale teď pohni klíčkem a neezamykej se. " Říká jeho hlas klidněji. Dojdu ke dveřím a odemknu. Otevřu dveře a usměju se ,,Jsem ráda že jsi dostal rozum. " Říkám a zavírám dveře ,,Ale kvůli tobě ho i ztrácím kotě" zasmějí se a svléknu že sebe oblečení.

S Lily jsem si volala a přiletí zítra odpoledne a.... Zůstane tu až do porodu a až porodím tak přijede i Laiem. Jsem tak ráda že tu se mnou bude! ,, Kotě prosím.." prosí mě už po padesáté.  Nespí se mnou na posteli a je z toho frustrovaný. Jsem ráda že mě poslouchá. Mohl využít svou sílu ale neudělal to. A já jsem díky tomu v posteli sama. Povzdechnu si - takhle se nevyspím nikdy. ,,Tak pojď." Jen to řeknu tak je u mě nalepený. ,,Miluju tě." Říká mi a tiskne mě k sobě pevně a v tom mě drobkové bouchnou do břicha ,,I vás miluju" zasměje se a ruku položí na mé velké břicho ,, Už aby bylo po všem... Přijdu si jako obří verlyba. '' postěžuju si a ozve se Christianův smích ,,Jsi dokonalá. Dáš mi největší dar na světě a já tě miluju za to všechno. " Šeptá mi a políbí mě na čelo ,, bojím se porodu. " Přiznám mu potichu a on mě obejme pevněji. ,,Neboj se budu tam s tebou. Budeš v pořádku... Postarám se o to. " Říká mi a takhle vedle sebe usínáme.

Je brzo ráno kdy mě probudí potřeba jít na toaletu. Christian mě pevně drží a vždycky když se blížím k vysvobození z jeho náruče mě stáhne hned zpět. ,, Christiane ?" Zamručí a spí dál ,, Christiane ?" Říkám prosím hlasem znovu ,,Spi kotě ještě je brzo." Říká mi Christian a já znovu chci aby mě jeho ruce pustili ,,Tak fajn jsem vzhůru co se děje?" Říká mi rozespale ,, Potřebuju na záchod." Říkám a vbehnu do koupelny. Sednu si na záchod a čekám....nic se ale neděje. ,, Kotě?" Ptá se Christian a nechápavě na mě kouká ,, Otráveně a unaveně se na něj podívám ,, Už asi nepotřebuju." Říkám a znovu si nasazuju kalhotky. Umyju si ruce a jdu si lehnout. Jen si lehnu a zase známý pocit že potřebuju čůrat. Christian si vedle mě lehne a chce mě obejmout když se znovu zvedám a jdu do koupelny ,,Co ? Zlato co je ?" Ptá se mě ,, Prostě potřebuju čůrat ." Křiknu a sedám si na mísu. Sedím tam a počítám kachličky , přemýšlím nad vodopády..... konečně. Oddechnu si a s úlevou si umeju ruce. Christian mě čeká s úsměvem ,,Dalo to námahu viď?" Ptá se mě se smíchem,,Hahaha." Říkám otráveně lehnu si na bok zády k němu a on se zasměje ještě víc. Pak se na mě natiskne ,,Miluju tě kotě."

Omlouvám se za chyby ano je to krátké ale záměrně

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Omlouvám se za chyby ano je to krátké ale záměrně. Chybí asi 3-4 díly do konce !! ❤️🌹❤️
Pak se uvidí jestli se bude pokračovat... Buď příběhy dětí, jiný příběh s jinou tématikou, příběh s přiznanou duší ale trochu jinak... Dejte mi vědět ❤️

My Queen, My Luna CZ ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat